Turha jäsenäänestys: Ehdokkaiden kannatus vain 3 %

KEPUn jäsenäänestys oli osoitus puolueen kyvyttömyydestä.

Äänestysaktiivisuus oli vain 10 %, joten kaikilla kolmella pj-ehdokkaalla todellinen kannatus oli vaivaiset 3 %.

Äänet jakaantuivat suunnilleen tasan kaikkien kolmen kesken.

Rovaniemellä kenelläkään ei siis ole ensiyön oikeutta pj-hommaan. Yksi kuitenkin on varmaa, KGB/FSB:n vasalli Paavo Väyrynen ei tule valituksi. Jäsenäänestys oli hänen ainoa oljenkortensa

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomattu on

Paavohan onkin kuin pikkupoika. Kukkoilee noiden ehdokkuuksiensa kanssa ennenaikaisesti. Onneksi on asiallista ja aikuissortin väkeä myös ehdokkaana.

• Juhakossi

Paavo Väyrynen on narsisti. Häntä kiinnostaa aina ja kaikkialla vain oman edun ajaminen.

• hauskuuttaa vaan!

Pate on niin nuorentunut, että alkaa mennä hurulan puolelle.

• minä nuorrun

Mitenkäs se oli kun Paavolta kysyttiin miksi alkoi puheenjohtajaehdokkaaksi niin vastaus oli että minähän tästä vaan nuorrun. Taisipa sanoa samoin presidenttiehdokkaanakin. Ajatteleeko se mies todella vaan ja ainoastaan omaa itseään ja nuortumistaan, kun on kyseessä maan presidenttiys ja Suomen keskustan puheenjohtajan vaativa tehtävä? Eikö todellakaan maan tai puolueen etu ole sentään tärkeämpää kuin oma nuortuminen? Onneksi tämä seikka on sentään huomioitu kyseisiin tehtäviin miehiä valittaessa.

Aivan vastaavasti presidenttiehdokastentissä häntä pyydettiin kertomaan Sauli Niinistön hyvistä puolista. Mieshän meni täysin lukkoon eikä osannut sanoa juuta ei jaata. Aika merkillinen tilanne muuten, kun tarkemmin ajattelee. Selvä kysymys, johon olisi ollut kohteliasta vastata, mutta henkilön tunneilmaisu ei ilmeisesti tunne toista ihmistä kehuvia ilmaisuja tai siinä kohdassa on vaan musta aukko. Omaa itseään osaa kyllä kehua niin että meinaa mielihyvästä pakahtua.

• 3+7

Väyrynen on pahimman luokan narisisti, joka aina ja kaikessa ajattelee vain itseään.

• kovaa peliä

Kova on vääntö Väyrystä vastaan ja todennäköisesti se tulee etupäässä puolueen ulkopuolelta. Kaikki keinot näkyy olevan käytössä. Mikäs ihme se on........keskustapuolue on muille vaaraton vastus jos sillä on kokoomukseen samaistuva johto. Sitä nämä agitaattorit yrittää. Kyllä tuommoiset kommentit voi jättää omaan arvoonsa, niin läpinäkyvää on touhu.

• pol.t.

Väyrynen vaati tätä jäsenäänestystä, koska kuvitteli saavansa yli 50 % kannatuksen. Nyt kannatus oli 3 %. Väyrysen leuka väpätti pettymyksestä sunnuntai-iltana tv-haastattelussa.

• 10+18

Jäsenäänestys oli turha. Se söi rahaa, mutta ei ratkaissut mitään.

• Tuula L?

Äänestyksessä oli yhtä paljon järkeä kuin keitetyssä lampaan päässä. Tyypillistä kepulimeininkiä siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6722
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4715
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      68
      2485
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1930
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1498
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1271
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe