Onko Sastamalassa ja Turun seudulla vaikuttava Henotes-seurakunta jatkoa Lasarus-veljille?
Lasarus-veljistä.
9
260
Vastaukset
- tyhmiä kyselet
ei oo :DD
- lihava ja tyhmä oot
onko kuppikokos DD vai mitä meinaat...Aikas tukeva tyttö oot, DD
- ääliö olet itse
Mikäs tuossa tyhmää, minä olen myös kuullut olen kuullu Lasarus-yhteisön jäsenet ylläpitäis nyt Henotes-seurakuntaa
taidat itse olla noita vanhakantaisia, 1800-luvun raamatun luijoita.DEE_DEE sullekin typerysDD - Varma fakta
Lasarus-veljet eivät ole missään tekemisissä edellä mainitun seurakunnan kanssa.
Lisätiedot saa numerosta 02-8670870 Siitä ei tieota mtta lasarus palveulus on ollut olin siinä mukana lasarus auto liikkui perjantaisin ja lauvantaisin nuorten parissa.
Teimme humatääristä työtä nuorten keskuudessa,jotkut puhuivat evankelumiakin heidän kanssaan,kuuluu katulähetys työhön.- triplakuulija
Mutta lasarukset kiistävät kaiken.Aamen.
- met-ukka
En tiedä ovatko mukana mutta jos näin on kehoitan kaikkia pysymään mahdollisimman kaukana em. porukasta. Niin pahaa jälkeä ovat tuossa varsinaisessa Lasarusporukassa saaneet aikaan vuosien varrella.
Terv: ex lasa- smaggara
Jos Eero Heikkilän pauloihin jäät,se voi olla sinulle maanpäällinen hel.vetti ja loppuelämän tuska.Kierrä kaukaa Suomen taitavin kusettaja!
smaggara kirjoitti:
Jos Eero Heikkilän pauloihin jäät,se voi olla sinulle maanpäällinen hel.vetti ja loppuelämän tuska.Kierrä kaukaa Suomen taitavin kusettaja!
Kuinka niin, onko tehnyt aikuisillekin jotain ja Mitä, jos saan kysyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982