Onko Sastamalassa ja Turun seudulla vaikuttava Henotes-seurakunta jatkoa Lasarus-veljille?
Lasarus-veljistä.
9
324
Vastaukset
- tyhmiä kyselet
ei oo :DD
- lihava ja tyhmä oot
onko kuppikokos DD vai mitä meinaat...Aikas tukeva tyttö oot, DD
- ääliö olet itse
Mikäs tuossa tyhmää, minä olen myös kuullut olen kuullu Lasarus-yhteisön jäsenet ylläpitäis nyt Henotes-seurakuntaa
taidat itse olla noita vanhakantaisia, 1800-luvun raamatun luijoita.DEE_DEE sullekin typerysDD - Varma fakta
Lasarus-veljet eivät ole missään tekemisissä edellä mainitun seurakunnan kanssa.
Lisätiedot saa numerosta 02-8670870 Siitä ei tieota mtta lasarus palveulus on ollut olin siinä mukana lasarus auto liikkui perjantaisin ja lauvantaisin nuorten parissa.
Teimme humatääristä työtä nuorten keskuudessa,jotkut puhuivat evankelumiakin heidän kanssaan,kuuluu katulähetys työhön.- triplakuulija
Mutta lasarukset kiistävät kaiken.Aamen.
- met-ukka
En tiedä ovatko mukana mutta jos näin on kehoitan kaikkia pysymään mahdollisimman kaukana em. porukasta. Niin pahaa jälkeä ovat tuossa varsinaisessa Lasarusporukassa saaneet aikaan vuosien varrella.
Terv: ex lasa- smaggara
Jos Eero Heikkilän pauloihin jäät,se voi olla sinulle maanpäällinen hel.vetti ja loppuelämän tuska.Kierrä kaukaa Suomen taitavin kusettaja!
smaggara kirjoitti:
Jos Eero Heikkilän pauloihin jäät,se voi olla sinulle maanpäällinen hel.vetti ja loppuelämän tuska.Kierrä kaukaa Suomen taitavin kusettaja!
Kuinka niin, onko tehnyt aikuisillekin jotain ja Mitä, jos saan kysyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713