rukoilkaa minun puoestani, että saisin jltain tosi tärkeän viestin ja eräältä ja, et hän voisi rohkaista mielensä ja antaa numeron minulle, ei ole uskossa mutta on tärkeä täl hetkellä, et jumala siunaisi häntä tämä henkilö on nainen!!ja , että mikään paha loukaus mieheni puolelta ei enää satuta minua, et jumala estää totaalisesti hänen karmean käytöksen minua kohtaan. kiitos jos muistatte
rukouspyyntö
nainen-44
3
107
Vastaukset
- Jumalan apuun luotan
Pyydän esirukousta työ- ja taloustilanteeni puolesta, että keväällä aloittamani yritys pääsisi jaloilleen ja voisin sillä työllistää itseni ja myöhemmin auttaa muita. Tilanne juuri nyt vaikea.
1Piet. 5:7
“heittäkää kaikki murheenne Hänen päällensä, sillä Hän pitää teistä huolen.”kiitos Jeesus!- Myötähäpeää
Uskovaiset on maailman laiskimpia!
Ettekö laiskat jaksa edes itse rukoilla?
Ei tämä mikään nettikauppa ole!
Hävetkää laiskat, vääräuskoiset. Hyi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786