naisia
"Eivät ole olleet...
keskustalaisia vaan provokaattoreita. Täällä esiinnytään muka keskustalaisena ihan halveeraamismielessä. Se on yksi punikkien tapa yrittää alistaa Keskustaa. Kun näkee keskustalaisen, ymmärtää heti että hän on 100% herrasmies. "
Punikit ivalla alistavat keskustalaisia herrasmiehiä ja hienoja
5
61
Vastaukset
- Jo vain
Mikko Bernhard
16.9.2004 18:04
0
Sulje
Tosi hyvä kirjoitus.
Ei mitään lisättävää.
Aivan kuin olisin itse sen kirjoittanut.
Minä, joka sentään olen jotain opiskellutkin toisin kuin demarit, hotka palstalle ulostelevat sivistymättömiä kirjoituksiiaan.
Minun älykkyysosamääräni on mitattu vuonna -69 ja kahdensadan osallistujan joukosta sain kolmanneksi suurimmat pisteet.
Olen tämän asian ilmoittanut aiemminkin ja pyyttänyt demupojuilta vastaavia lukemia, mutta ei ole vastauksia tullut.
Jatka "Mikko Bernhard" samalla linjalla, sillä se on oikea tie demarien valehteluiden vastineeksi.
Kertoa totuus Keskustasta aina, kun yksikin demarikieroilija yrittää ivalla alistaa tulevaa kunnallisvaalivoittajaa.- valoa kohti
Keskustalaiset on suojeltava luonnonsuojelulailla ivaavilta demuilta ja muilta demujen kätyreiltä. On perustettava suojelualueita vahtitorneineen, jottei alueille pääse yhtään demujen asiamiestä. On myös varmistettava keskustalaisen lajin säilyminen perustamalla eräänlaisia geenipankkeja. Siltä varalta, että lajin jatko on turvattu myös mahdollisen demujen manipuloiman anti-keskusta-invaasion varalta!
- Jo vain on niin
Kekusta on parsa. mielipuolinen mutta suojasa, ihmisvastainen.
Jo vain
- Jo vain on parsa
kirjoitus...
- Ilse K.
Hieno on, on on.
http://is11.snstatic.fi/img/658/1288472892888.jpeg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865