On vain naisia, joilla on parisuhde, ja usein kavereitakin, mutta ovat vain niin nirppiksiä ja kaikkeen tyytymättömiä, että ei riitä tämä. Ja töitäkin naisilla on enemmän kuin miehillä.
EI OLE OLEMASSA OIKEASTI YKSINÄISIÄ NAISIA.
Ei ole olemassa oikeasti yksinäisiä naisia
18
348
Vastaukset
- pientä täsmennystä
On olemassa naisia joilla ei ole kumppania, mutta eivät hekään yksin ole, heillä on lapsestaan seuraa!
- käykö kateeksi?
Onko sinun käsityksesi parisuhteesta tai ystävien kanssa hengailusta se, että:
-valvot kaverisi hampaidenpesua
-keität hänelle aamupuuroa
-kuorit valmiiksi perunoita lounasta varten
-viet hänet leikkipuistoon ja annat vauhtia kun hän keinuu ja vahdit kiipeilytelineissä
-laitat kaverillesi/miehellesi lounaan ja riitelet siitä, kun se ei olekaan mieleistä
-pelaat ukkosi kanssa kimbleä, muistipeliä ja luet hänelle tuhkimosadun
-keskustelet kiinnostuneesti barbienvaatteista
-laitat kaverillesi terveellistä välipalaa
-alat tehdä kaverillesi/ miehellesi terveellistä päivällistä
-viet taas kaverisi ulos ja tällä kertaa teette hiekkakakkuja
osoitat kiinnostusta kaverisi tekemiä hiekkakakkuja kohtaan ja kehut niitä
syötte päivällistä
-tiskailet ja siivoat keittiötä, peset pyykkiä ja kuuntelet kaverisi kiukuttelua siitä, että on tylsää eikä ole tekemistä ja kuinka hän haluaa linnanmäelle, särkänniemeen, hoploppiin tai muuta jännää
-pelaat pari muistipeliä kaverisi kanssa ja annat hänen voittaa välttyäksenne konfliktilta
-teet kaverillesi iltapalaa
-valvot taas kaverisi hampaidenpesua
-luet kaverillesi iltasadun
Kaadut sohvaan ja mietit kenen kanssa saisit jutella sinua kiinnostavista asioista, kuka lähtisi kanssasi lenkille/ baariin/ konserttiin viikonloppuna ja kuka harrastaisi kanssasi seksiä.
- Kristiina_jklgf
Minulla ei ole parisuhdetta, eikä yhtään ystävää. Koulussa olen yksin, vietän välitunnit ja ruokailutauot yksin. Kotosalla en tapaa ketään, KOSKA EI OLE KETÄÄN TÄRKEÄÄ IHMISTÄ, JOTA TAVATA.
- Kristiina_jklgf
Ja puhelimessani on seuraavien henkilöiden numerot:
Äiti
Isä
Sisko
Terapeutti
Hyvää loppuelämää. - im Traumland
Minkä arvelet syyksi tälle? Että et kelpaa kenenkään ruokaseuraksi?
- Kristiina_ojsfsg
im Traumland kirjoitti:
En ole täysin varma syystä. Varmasti ujouteni, kulahtanut olemukseni ja mielenterveysongelmani vaikuttavat paljonkin siihen, miksi ihmiset karttelevat seuraani. Suru välillä paistaa kasvoillani ja se varmasti poistyöntää ihmisiä kauemmaksi. En ilkeile kenellekään ja yritän jokaisen sosiaalisen kanssakäymisen hoitaa ystävällisesti (koska siitä tulee itselle hyvä mieli ja myös varmasti toiselle osapuolelle, koska kuuntelen ja osallistun keskusteluun, vaikka hiljainen olenkin suurimmilta osin).
Olen mennyt ruokalassa istumaan muiden luokkalaisteni viereen. Nyt toukokuussa olen istunut rohkeasti useammin kuin ennen (eli olen jopa YRITTÄNYT, vau), mutta olen huomannut, että tunnen itseni yksinäisemmäksi heidän seurassaan kuin itseni seurassa; heillä on omat inside-juttunsa, keskusteluaiheensa ja kiinnostuksen kohteensa. Tämän ensimmäisen vuoden aikana kaverisuhteet ja -piirit ovat muodostuneet ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että niihin on nyt enää vaikea päästä mukaan, koska en ollut aktiivinen silloin syksyllä. Nyt terapian myötä olen muuttunut rohkeammaksi.
Olen nyt taas syönyt viimeiset pari viikkoa yksin; kukaan ei ole tullut viereen, sen sijaan luokkalaiseni ovat menneet jopa vastapäätä olevalle pöydälle istumaan (ja tuntuu, kuin he tekisivät sen oikein tahalleen; mikseivät tulleet viereeni istumaan, varmasti näkivät minut siellä?).
Joten olen tullut siihen tulokseen, että juuri niin; en kelpaa ruokaseuraksi. En tiedä, voisiko joku muu ruokalassa ilahtua, jos istuisin heidän joukkoonsa, mutta koen sen pelkojeni vuoksi vielä hiukan ahdistavana lähteä tuntemattomien ihmisten vierelle istumaan. Kokemukseni näistä ovat olleet hyvin negatiivisia, enkä haluaisi ruokkia negatiivisuutta enää yhtään enempää. Suurin osa istuu porukassa. Yksinäni menen joskus samaan pöytään toisen yksinsyöjän viereen, tosin mitään sanomatta. Vieressä oleva jostain syystä kaikkoaa nopeasti paikalta... ehkä tulkinnut minut väärin?
Eilen oli todella huono koulupäivä, kierin itsesäälissä ja tulin tänne aukomaan päätä provosoivalle aloittajalle. Pitäisi kyllä viisastua tästä pikkuhiljaa... - Kristiina_sfs
Kristiina_ojsfsg kirjoitti:
En ole täysin varma syystä. Varmasti ujouteni, kulahtanut olemukseni ja mielenterveysongelmani vaikuttavat paljonkin siihen, miksi ihmiset karttelevat seuraani. Suru välillä paistaa kasvoillani ja se varmasti poistyöntää ihmisiä kauemmaksi. En ilkeile kenellekään ja yritän jokaisen sosiaalisen kanssakäymisen hoitaa ystävällisesti (koska siitä tulee itselle hyvä mieli ja myös varmasti toiselle osapuolelle, koska kuuntelen ja osallistun keskusteluun, vaikka hiljainen olenkin suurimmilta osin).
Olen mennyt ruokalassa istumaan muiden luokkalaisteni viereen. Nyt toukokuussa olen istunut rohkeasti useammin kuin ennen (eli olen jopa YRITTÄNYT, vau), mutta olen huomannut, että tunnen itseni yksinäisemmäksi heidän seurassaan kuin itseni seurassa; heillä on omat inside-juttunsa, keskusteluaiheensa ja kiinnostuksen kohteensa. Tämän ensimmäisen vuoden aikana kaverisuhteet ja -piirit ovat muodostuneet ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että niihin on nyt enää vaikea päästä mukaan, koska en ollut aktiivinen silloin syksyllä. Nyt terapian myötä olen muuttunut rohkeammaksi.
Olen nyt taas syönyt viimeiset pari viikkoa yksin; kukaan ei ole tullut viereen, sen sijaan luokkalaiseni ovat menneet jopa vastapäätä olevalle pöydälle istumaan (ja tuntuu, kuin he tekisivät sen oikein tahalleen; mikseivät tulleet viereeni istumaan, varmasti näkivät minut siellä?).
Joten olen tullut siihen tulokseen, että juuri niin; en kelpaa ruokaseuraksi. En tiedä, voisiko joku muu ruokalassa ilahtua, jos istuisin heidän joukkoonsa, mutta koen sen pelkojeni vuoksi vielä hiukan ahdistavana lähteä tuntemattomien ihmisten vierelle istumaan. Kokemukseni näistä ovat olleet hyvin negatiivisia, enkä haluaisi ruokkia negatiivisuutta enää yhtään enempää. Suurin osa istuu porukassa. Yksinäni menen joskus samaan pöytään toisen yksinsyöjän viereen, tosin mitään sanomatta. Vieressä oleva jostain syystä kaikkoaa nopeasti paikalta... ehkä tulkinnut minut väärin?
Eilen oli todella huono koulupäivä, kierin itsesäälissä ja tulin tänne aukomaan päätä provosoivalle aloittajalle. Pitäisi kyllä viisastua tästä pikkuhiljaa...No, vaikka aukomani asiat ovatkin totta, mutta rupesi suututtamaan, että miksi joku vitsillään edes viitsii kirjoittaa noin. Onko liikaa vapaa-aikaa, vai voisiko aloittaja mahdollisesti kärsiä vuosia kestäneessä yksinäisyydessä ja haluaa huomiota, tavalla tai toisella.
En tosiaan valita sitä, että voi voi, kun olen niin yksinäinen. Olen tehnyt askelia, pieniä ja suuria. Tervehdyn pikkuhiljaa. Ehkä joku päivälöydän itselleni hyvän ystävän, omin sanoin, elein ja tuntein. - kristiina_sfsgr
im Traumland kirjoitti:
im Traumlandille:
"Kun uskosta puhutaan niin en usko että täältä S24:stä löytyy ketään samanhenkistä kaveria (ei seksisuhde), eli kemioiden pitää vaan kohdata jossakin muualla... "
Luin tuota "Elämä on tylsää päivästä toiseen" -keskusteluketjua ja löysin sieltä yllä olevan kommenttisi. Mietin, oletko kokeillut kirjeen- tai mailinvaihtoa? Löysin eilen alla olevan sivuston ja se näyttää ainakin minusta paikalta, josta voisi olla helpompi löytää samanhenkisiä ystäviä. En ole vielä ottanut kehenkään yhteyttä, koska luen vielä ilmoituksia lisää (tai jos en löydä, niin laitan omani).
http://koti.mbnet.fi/~raijae/kirjeenvaihto/kirjeet_16-25.html
- kyllä, niin on.
Olet oikeassa. Ei ole olemassa yksinäisiä naisia, ja on olemassa mutantti-ihmisvakoojia jotka valvovat minua salaa kun vaihdan boksereitani aamulla kylpyhuoneessa tai kun kun kaivan nenääni salaa työpaikallani muiden katseita välttäen. On olemassa myös mansikoita joilla on jalat ja kädet ja ne hyppivät mansikka-askeistaan ulos toivoen pääsevänsä eroon ihmisten kuolaavilta katseilta.
Näihin kaikkiin väittämiin minulla on yhtä hyvät todisteet: minun sanani. Näin asiat ovat, koska minä sanon niin ja minä uskon niin. Minulla on vaan semmonen salamyhkäinen tunne asiasta, joten näin on asian laita. Uskokaa minua, minä tiedän. - menin grillille
Amiksessa en koskaan käynyt ruokailemassa kun tiesin että olisin joutunut syömään yksin.
- lottamari<3
Eikä oikeasti yksinäisiä miehiä ole olemassa. Omasta vapaasta tahdostaan haluavat olla yksin, kalastaa, urheilla, tehdä miesten mieleisiä juttuja joihin ei naista haluta. Nainen kelpaa vain joskus, kun seksihalut yllättävät muuta virkaa naisesta ei ole. Ai niin, voihan sitä joskus käydä jonkun naisen jääkaapin syömässä tyhjäksi sen seksin jälkeen ja luvata soitella taas, kun "ikävä" alkaa pusseissa painamaan.
- yksin kotona
Kyllä mä pyytäisin tyttöystävän mukaan kalaan ja urheilemaan kun mulla ei ole niitä ystäviä. Et jos naista kiinnostaa kalastaminen niin mukaan saa tulla. Itse olen kalastanut 4 vuotiaasta lähtien eli yli 32 vuotta. Kalastus voi olla yksinäistä puuhaa ja juttukaveri olis ihan kiva välillä. Enkä ikinä käskis naista tekemään ruokaa mulle. Olen aina pärjännyt omillani ja pärjään tulevaisuudessakin. Meressä on paljon kaloja joten ruuan hankkiminen ei ole ongelma mulle.
- kjl.yg
yksin kotona kirjoitti:
Kyllä mä pyytäisin tyttöystävän mukaan kalaan ja urheilemaan kun mulla ei ole niitä ystäviä. Et jos naista kiinnostaa kalastaminen niin mukaan saa tulla. Itse olen kalastanut 4 vuotiaasta lähtien eli yli 32 vuotta. Kalastus voi olla yksinäistä puuhaa ja juttukaveri olis ihan kiva välillä. Enkä ikinä käskis naista tekemään ruokaa mulle. Olen aina pärjännyt omillani ja pärjään tulevaisuudessakin. Meressä on paljon kaloja joten ruuan hankkiminen ei ole ongelma mulle.
Ehkä sinä, mut hei ketä kiinnostaa? Voitko vakuuttaa et useemmat miehet käyttäytyy samalla tavalla? Et. Ihan niinku kukaan ei voi vakuuttaa sitäkään ettei yksinäisiä naisia olisi olemassa. Pelkästään tuo lauseen sanominen on järjetöntä. :-) Se on kuin sanoisi Kukaan mies ei tykkää pitkästä tukasta tai mitä vaan muuta yleistävää hömpötystä jonka kaikki tietävät oikeasti olevan humpuukia.
- ei parisuhteeseen
Naisissa sama vika, ei miehessä kiinnostaa muu kuin pussien sisältö ja annosteluvälineen koko ja ehkä ympäröivä pakkauskin, siis pitää olla lihaksikas ja mielellään kauttaaltaan tatuoitu. Ja sänkypuuhua täytyisi olla joka päivä.
Ei naista kiinnosta hauska ja älykäs mies jos tällä on huono näkö ja paksut silmälasit ja painoindeksi alle normin. Ja alle 10cm siitin. Rahaa kyllä on ja yliopistotutkintoja mutta rahalla saa vain niitä naisia jolle kelpaa se raha.- lottamari<3
Pöh, varmasti kiinnostaa hauska ja älykäs mies, mutta pitää sitä seksiäkin saada ja sängyssä olla lähekkäin :) Lihakset tietysti ovat lisäbonusta, mutta ei mikään ehdoton edellytys. Mielummin vähän kookas ja "lihava" kuin kukkakeppi, jossa ei massaa ole kuin sen kepin verran. Ja siittimen koko ei tietenkään ole mukava, jos se on alle normin siitä tietysti tulee ongelmia, mutta jos rakastuu, niin sekään ei mikään ylitsepääsemätön ongelma ole. Onhan niitä keinoja. :)
Raha ja ulkonäkö ei siis ole pääasia vaan hauska ja älykäs mies, jolla on normaalit tarpeet ja normaali ulkonäkö.
- Missfoxy
AI ei vai? Minä olen nainen eikä minulla ole poikaystävää, ei yhtäkään kaveria eikä ystävää, ei työ- eikä opiskelupaikkaa eikä juuri muutakaan sisältöä elämässäni. Että silleen.
- Varmasti on
Ja minä olen myös nainen, ei yhtään ystävää saati sukulaista (eivät halua muutoin olla yhteyksissä kuin rahaa tarvitessaan), töissä olen mutta ei keskustelukaveria sielläkään. Ainoa valopilkku elämässäni on mieheni jota rakastan yli kaiken. Hänelle minä kaikkine vikoineni kelpasin ja hänelle haluan olla niin hyvä kuin osaan. Mutta ystävyys-suhteita kaipaan kovasti, sellaisia minulla ei ole koskaan ollut paitsi ihan ala-asteella koulussa.
Ihmiset luokittelevat toisensa ulkoasun perusteella, ja hyvännäköinen pitäisi olla että edes saat ystävällisen hymyn toiselta. Monesti on käynyt että esim. kaupan kassalle hymyilen mutta vastaan tulee vaan v-mäinen nokanvartta mulkaisu. - im Traumland
Joskus tosi kivoja kirjoituksia täällä :)
>>Monesti on käynyt että esim. kaupan kassalle hymyilen mutta vastaan tulee vaan v-mäinen nokanvartta mulkaisu.
Saattaa olla että sillä mulkoilijalla on ongelmia omassa elämässään.
----
Otsikko on provo tai täynnä ennakkoluuloja, mutta luinpa ketjun silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914