Sinä yllätit minut...odottamatta tulit,jäit hetkeksi ja lähdit...sinun jälkeesi ei sitä tunnetta ole löytynyt. Onhan ollut "tarjolla" ihan kivoja,ihaniakin, MUTTA kukaan ei ole kuin Sinä!!!
Sinussa on se JOKIN,just minulle sopiva juttu
34
1509
Vastaukset
- Eipä uskois
..."unfoorgettableeee, that's what you aaare"... Tiedän. Se oon mä. =)
- :)))
sen on pakko olla sä!
- 1+1
jep ja sulla on mun puhelinnumero, antaa panna soittaen vaan...
- en usko...
uskaltaisitko vastatakin...?
- 1+1
en usko... kirjoitti:
uskaltaisitko vastatakin...?
Aivan varmasti, kun puhelin ei ole nyt äänettömällä.
- en usko...
1+1 kirjoitti:
Aivan varmasti, kun puhelin ei ole nyt äänettömällä.
ootko m pks ?
- 1+1
en usko... kirjoitti:
ootko m pks ?
njet
- m pks
en usko... kirjoitti:
ootko m pks ?
Kyllä ollaan ja jos et uskalla soittaa niin laita tekstari.
- en usko...
m pks kirjoitti:
Kyllä ollaan ja jos et uskalla soittaa niin laita tekstari.
Oon tehny molempia eli uskaltanu soittaa ja laittaa tekstariakin.....mutta.........
se on se mies jolta valitettavasti puuttunu rohkeutta vastata........ :-( - m pks
en usko... kirjoitti:
Oon tehny molempia eli uskaltanu soittaa ja laittaa tekstariakin.....mutta.........
se on se mies jolta valitettavasti puuttunu rohkeutta vastata........ :-(Noh johan on outo tapaus mieheksi...
Luulisi että mies vastaisi ainakin jotain ja olisi imarreltu. :) En voi oikein ymmärtää tuota juttua näin miehenä.... - en usko...
m pks kirjoitti:
Noh johan on outo tapaus mieheksi...
Luulisi että mies vastaisi ainakin jotain ja olisi imarreltu. :) En voi oikein ymmärtää tuota juttua näin miehenä....Näinpä... no mut mä varmaan ymmärsin vaan jotain tosi tosi väärin.....
Tai sit se kaikki oli toiselle vaan peliä, hupia, ajanvietettä...
- kysymyksenheittäjä
Oliko toi kuvaannollinen tuo tulit, jäit hetkeksi ja lähdit vai tapahtuiko ihan tosiaan noin? Kiinnostaaaaaaa.
- arvauksen tekiä
Asteli kauppaan, keräili korin täyteen, maksoi ja lähti ;)
- vieläkin IKÄVÄ
Veti jalat alta,oli kuvioissa n.3kk,lähti,Hänellä liian paljon menettevää?! Tai ei sittenkään uskallus riittänyt...mies melkein kymppi...
- ikävä täälläkin
vieläkin IKÄVÄ kirjoitti:
Veti jalat alta,oli kuvioissa n.3kk,lähti,Hänellä liian paljon menettevää?! Tai ei sittenkään uskallus riittänyt...mies melkein kymppi...
sama homma...toivottavasti ei sentään samasta miehestä puhe... =)
- HullarOrBullar!
ikävä täälläkin kirjoitti:
sama homma...toivottavasti ei sentään samasta miehestä puhe... =)
No! Toivottavasti ei..joskus elämä ja maailma on niin "pieni" eli "ympäri käydään ja yhteen tullaan"..hih! ; )
- appelsiini-porkkana
HullarOrBullar! kirjoitti:
No! Toivottavasti ei..joskus elämä ja maailma on niin "pieni" eli "ympäri käydään ja yhteen tullaan"..hih! ; )
Joo, todennäköisyys saman hepun kyseessä olemiseen hipoo korkeuksia..
- Los argentinos
Ja eikun vaan sambaamaan...ainakin 8 minuuttia, bluesin tahdittamana.
- 16+7
Daaa :D
- 15
??? Mihin viittaat?
- LOTTOTYTTÖ voittaa
Nåniin, alat päästä kärryille pikku hiljaa..ei tämä nyt niin satunnainen peli olekaan! :D
- arpapallo
Mihin viestiin vastaat?
- kanotar2
En tuu jonon jakos. Et oo niin hyvänäköinen mies.
- MieSeVaan
Mullakin on vielä ikävä... :( mut minkäs teet.
- MieTäällä7776
MieSeVaan kirjoitti:
Mullakin on vielä ikävä... :( mut minkäs teet.
Ai minkäs teet.. No sie otat toiseen yhteyttä ja kerrot miten asia on! :)
- ninane
Niin oikeestaan kun sanoit hyvästi niin en kai saanut jäädä kaipaamaan.
- tottakai saa kaivata
siis sanoi missä? täällä olevia juttuja ei nyt kannata niin tosissaan ottaa. itse ainakin joskus sanon hyvästejä epätoivoissani, mutta heti kohta muutan mieltäni ;D
- .....
Hei sie pitkä kaunotar kaipaan sua pirusti..
- Mitenkäs
pitkä hää lienee?
- .....
Todella pitkä..yhtä seksikästä säihkysäärtä koko nainen..
- ikäVä täälläkin
Niin teit ja jäit ikuisesti mieleeni. Aikaa on kulunut ja vastaan on tullut kaikenlaisia ehdokkaita, mutta en ole ollut edes ihastunut kehenkään, kun ajattelen vain sinua mies- Sinuun ihastuin syvästi ja sinuun haluaisin kovasti tutustua.
- Keijolla On Tunne..
Jaa Mää Vai? TÄ? HÄ?
- HE-MAN ; )
Tiedän tuon tunteen. Moni nainen on sanonut minusta, että olen "epänormaalin" normaali, eli me tavikset OLEMME LUOTETTAVIA. Ette ehkä usko tätä, mutta tätä ominaisuutta naiset hakevat miehestä. Hyvä seuralainen on psyykkisesti ja fyysisesti sopiva, häneen voi uskoa ja luottaa, huolehtii tavoistaan ja ulkonäöstään, on siisti sekä toimissaan että puheissaan. Hänellä on huumorintajua ja miellyttävä luonne.Ottaa huomioon toiset.Ei ole lapsellinen vaan toimii ikänsä mukaisesti..hihhih! Pyrkikää näihin päämääriin ja huomaatte, että ette ainoastaan miellytä naisia, vaan myös kehitätte niitä luonteenpiirteitä, ja ominaisuuksia, jotka tekevät Teistä menestyvän yksilön, mitä tahansa teettekin. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904