Turha on miettiä asekaappien sijaintia ja lukitusta.Turha syyllistää vanhempia.
Jos asiat alkaa ahistaa niin jokainen laittakoon piipun omaan suuhunsa.Miksi pitää tappaa viattomia.
Suomeen sähkötuol-rangaistusi.Joka tappaa toisen ihmisen...joko kännissä tai selvin päin niin sähkötuoliin vaan ja nirri pois.Vähenee nuo perkeleet ainakin.
Turha hyysäys pois.
Jos lanttu ei säteile ja duuni ei kiinnosta...jos pitää hakata nettipelejä silmät nurinpäin päässä 24 h...niin pitäs hakeutua hoitoon. Naapurit,omaiset ...kyllä te huomaatte jos nuori on hakoteillä.Minä ainakin olen ilmottanu poliiseille,lastensuojeluviranomaisille...jos olen huomannut jotain kummallista.....välittäkää naapureistanne !!!!!!
Paskanjauhantaa
8
150
Vastaukset
- fhfhjf
Sinut tässä tulisi ilmoittaa poliisille, jos ei poliisi jo oma-aloitteisesti puutu kiihkoilevaan ja uhkailevaan kirjoitteluusi. Kehotan hakeutumaan hoitoon.
- Urpoja on edelleen
Mikä sinä olet kehottamaan ketään minnekkään? Suomessa on sananvapaus edelleen.Kukaan ei ole uhkaillut ketään. On vain sanottu OMA MIELIPIDE...joka toisen tappaa/riistää toiselta hengen....sellaiset sähkötuoliin.Suomessa pitäisi olla KUOLEMANTUOMIO rangaistus käytössä.Mene sinä hoitoon.
- Aloittaja oikeassa
Urpoja on edelleen kirjoitti:
Mikä sinä olet kehottamaan ketään minnekkään? Suomessa on sananvapaus edelleen.Kukaan ei ole uhkaillut ketään. On vain sanottu OMA MIELIPIDE...joka toisen tappaa/riistää toiselta hengen....sellaiset sähkötuoliin.Suomessa pitäisi olla KUOLEMANTUOMIO rangaistus käytössä.Mene sinä hoitoon.
monessa kirjoittamassaan asiassa.Tuo sähkötuoliosuus pilasi asiallisen viestin.99,99 % osaa käyttää aseita oikein, mutta yksi tollo voi pilata näiden hyvienkin asian.Jotkut kiihkouskovaiset kun kuulevat sanan "ase" niin laskevat kiihkossaan jo housuihinsa tuntematta lainkaan aseisiin liittyviä harrastuksia.
- pixi
jaa,että naapureita kyttäät....kuluuhan se aika niinki,tommonen kyttääminen ei ole ainakaan auttamista, montaku turhaa ilmiantoa olet tehnyt,....sekin on rikos,,,,
- Urbancowboy
Kukaan ei kyttää ketään.Minun puolesta saa naapuri kasvaa horsmaa ihan rauhassa.
Mutta jos urheileva nuori mies alkaa muistuttaa aavelaivan kapteenia...pilvi röyhyää mennentullen niin takuulla saatan kysässä ohimennen jotta onko kaikki ok. - ihmetouhua112
joo ei too kyttääminen oo yhtään kivaa, ja mitä siitä hyötyy itse, jollei jonkun asiat oikeasti ole todella huonosti. jokainen tehköö mitä tekee. mutta ei ne asiat niin ratkaise että ilmotuksia tehdää suinpäin, ilman päteviä syitä... näin on joo.
- Naapurin pertti
Kertakaikkiaan aloitus ok. nyt on PASKANPUHUMINEN LOPPU ja tappajat linnaan. eikä mitään testejä. jos heppu osaa ampua aseilla ihmisiä.vankilaan loppuiäkseen . narua vähän selliin matkaan.saa harjoitella merimies-solmun tekemistä.
- Nahkakuula
Olen samaa mieltä et esim.amerkassa on aivan oikein osavaltioita joissa tappajille,raiskaajille,yms. Hirmutekoihin syyllistyjille langetetaan kuolemantuomio.en ymmärrä mitä hyötyä on kellekkään , niin tappajalle,uhrien omaisille,yhteiskunnalle tai tappajan omaisille siitä että tappajaa pidetään hengissä vankilassa ja kidutetaan tavallaan häntäkin jopa kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366