Olisiko aika harkita pakolaisten vastaanoton pysäyttämistä, ainakin väliaikaisesti? Pysähdyttäisiin miettimään, miten saamme maassa jo olevat työllistettyä, ennen kuin otamme lisää työttömyystilastoja koristamaan. Vaikka kuinka haluaisin itsekin auttaa esim. kovia kokeneita somaleja, mutta onko tässä nykyisessä systeemissä enää mitään järkeä? Vain pieni osa työkykyisistä somaleista käy töissä, ja useimmat näistäkin työpaikoista on tehty varta vasten vain somaleja varten.
Pakolaisten vastaanotolle stoppia?
3
112
Vastaukset
- iso d
missä ne poloiset "sotalapset" sitten voisivat elää herrakansan elämää vailla velvotteita? ei maailmassa enää montaa paikkaa ole, missä elämä on ilmaista?
ja vaikka elämä olisikin, niin eivät autot, ajokortit, kännykät, niihin puhuminen, satelliittilautaset, telkkarit yms???
tässä ollaan jo ihmisoikeuksien äärellä. eikö rikas ja yltäkylläinen elämä kuulu mielestäsi somaleille siinä kuin suomalaisillekin? missä on tasavertaisuus, missä toiseuden hyväksyminen?- Lib.porv
Toki kuuluu, mutta miksi minun pitäisi maksaa se?
- Nähnyt
Tuo on niin totta ja voin vain todeta, että asiat ovat vielä hullummin muualla Euroopassa.
Onneksi Suomessa on kylmä talvi, niin ei ole miljoonaa pakolaista tulvimassa sisään. Niinkuin vaikka Saksassa ja Italiassa ja Ranskassa.
Saksassa on 5 miljoonaa turkkilaista, se on yhtä paljon kuin Suomen koko kansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984