Herätkää jo te kaikki, te nukutte.
Eikö teistä kukaan huuda Herran puoleen, tosissaan.
Eikö todellakaan kukaan edes ihmettele, mihin on unohtunut todellinen Jumalan Voima.
Jeesus itse sanoo näiden merkkien seuraavan niitä, jotka uskovat: He panevat kätensä sairaitten päälle, ja ne tulevat terveiksi, he ajavat ulos riivaajia... ym.
Näitä pitäisi tapahtua jokaisessa seurakunnassa, jossa Jeesukseen Kristukseen uskotaan.
Näin ei kuitenkaan tapahdu ! MIKSI ?
KATSOKAA PEILIIN !!!
Asuuko teissä Kristus ?
Vaiko kenties itsekkyys, omahyväisyys, peräti katkeruus, tai jopa viha.
Tutkikaa itseänne, asuuko Kristus teissä ?
Olkaa rehellisiä Herraa kohtaan. Tunnustakaa Hänelle millaisia olette, ja hyljätkää pahuutenne ja väärät tekonne, niin vapaudutte synneistänne.
Vain tällä tavalla pääsette eteenpäin ja Herran apu, ja lupaukset tulevat esiin.
Nämä merkit seuraavat niitä jotka uskovat
21
482
Vastaukset
Tapahtuuko näitä merkkejä sinun kauttasi?
Ilmeisesti tapahtuu, koska kirjoitat te-muodossa kehotusta muille, että niiden muiden tulisi herätä unesta ja niiden muiden pitäisi tehdä parannusta itsekkyydestä, omahyväisyydestä, vihasta ja katkeruudesta.
Koska sinulla ei ilmiselvästikään ole näitä syntejä, niin sinun kauttasi vaikuttaa varmasti Jumalan voima.
Voisitko kertoa meille tarkemmin, miten ja missä tämä Jumalan voima vaikuttaa?- myös Jumalan
valtakunnan ulkopuolelta voidaan Jeesukseen uskoville huudella ja sanoa ja kirjoittaa ja ihan hyväkin voi olla, kunhan ei loukkaannuta puolin eikä toisin.
Kyllä näitä voi tapahtuakin maailman eri paikoissa erinäisten ihmisten kautta ja silloin samat arvostelijat voivat alkaa esille tuoda: "varokaa ihmeitä ja merkkejä, sillä niitä tekevät antikristus ja muut eksyneet".
Mielenkiintoinen on ihmisten luonne ja Jeesus opetti näin:
"Mihin minä siis vertaan tämän sukupolven? Se on kuin lapset, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen: 'Me soitimme teille huilua, mutta te ette karkeloineet. Me veisasimme itkuvirsiä, mutta te ette valittaneet'. Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'. Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Mikä syömäri ja viininjuoja, publikaanien ja syntisten ystävä!'"
Sitten Jeesus rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen ihmetekonsa olivat tapahtuneet, siitä, että ne eivät olleet nöyrtyneet parannukseen: "Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Jos teissä suoritetut voimateot olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, ne olisivat aikoja sitten säkissä ja tuhassa nöyrtyneet parannukseen. Minä sanon teille: Tyyrolla ja Siidonilla on tuomiopäivänä oleva helpompaa kuin teillä. Sinä Kapernaum, korotetaankohan sinut taivaaseen? Alas tuonelaan asti on sinun mentävä. Jos ne voimateot, jotka on tehty sinussa, olisivat tapahtuneet Sodomassa, se olisi pystyssä vielä tänäkin päivänä. Minä sanon teille: Sodoman maalla on tuomiopäivänä oleva helpompaa kuin sinulla."
Sitten Jeesus johtui puhumaan ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä maailman viisailta ja järkeviltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Näin sinä, Isä, olet nähnyt hyväksi. Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Kukaan muu ei tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo tehdä hänet tunnetuksi. Tulkaa minun luokseni kaikki työn rasittamat ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltä. Niin te saatte levon sielullenne. Minun ikeeni on näet sopiva, ja minun kuormani on kevyt."
(Matteus 11:16-)
Se on Jumalan teko että uskomme Jeesukseen, kun Jumalan Henki vuodatetaan 144 000 päälle, niin maata tullaan vitsauksilla lyömään, sillä aika on Jumalan tuomioiden tulla ihmisten ja kaupunkien ja kansakuntien päälle. Tule Herra Jeesus ja tapahtukoon tahtosi ja tulkoon valtakuntasi.
- kulkevainen56
epäilemme toinen toisiamme,niin ei pitäisi olla! rakkaus puuttuu lähes kokonaan uskossa olevilta:(
- Isän Jumalan
valtakunnan ulkopuolelta voidaan Jeesukseen uskoville huudella ja sanoa ja kirjoittaa ja ihan hyväkin voi olla, kunhan ei loukkaannuta puolin eikä toisin.
Kyllä näitä voi tapahtuakin maailman eri paikoissa erinäisten ihmisten kautta ja silloin samat arvostelijat voivat alkaa esille tuoda: "varokaa ihmeitä ja merkkejä, sillä niitä tekevät antikristus ja muut eksyneet".
Mielenkiintoinen on ihmisten luonne ja Jeesus opetti näin:
"Mihin minä siis vertaan tämän sukupolven? Se on kuin lapset, jotka istuvat toreilla ja huutavat toisilleen: 'Me soitimme teille huilua, mutta te ette karkeloineet. Me veisasimme itkuvirsiä, mutta te ette valittaneet'. Johannes tuli, hän ei syö eikä juo, ja he sanovat: 'Hänessä on riivaaja'. Ihmisen Poika tuli, hän syö ja juo, ja he sanovat: 'Mikä syömäri ja viininjuoja, publikaanien ja syntisten ystävä!'"
Sitten Jeesus rupesi nuhtelemaan niitä kaupunkeja, joissa useimmat hänen ihmetekonsa olivat tapahtuneet, siitä, että ne eivät olleet nöyrtyneet parannukseen: "Voi sinua, Korasin! Voi sinua, Beetsaida! Jos teissä suoritetut voimateot olisivat tapahtuneet Tyyrossa ja Siidonissa, ne olisivat aikoja sitten säkissä ja tuhassa nöyrtyneet parannukseen. Minä sanon teille: Tyyrolla ja Siidonilla on tuomiopäivänä oleva helpompaa kuin teillä. Sinä Kapernaum, korotetaankohan sinut taivaaseen? Alas tuonelaan asti on sinun mentävä. Jos ne voimateot, jotka on tehty sinussa, olisivat tapahtuneet Sodomassa, se olisi pystyssä vielä tänäkin päivänä. Minä sanon teille: Sodoman maalla on tuomiopäivänä oleva helpompaa kuin sinulla."
Sitten Jeesus johtui puhumaan ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä maailman viisailta ja järkeviltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Näin sinä, Isä, olet nähnyt hyväksi. Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Kukaan muu ei tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo tehdä hänet tunnetuksi. Tulkaa minun luokseni kaikki työn rasittamat ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen sävyisä ja nöyrä sydämeltä. Niin te saatte levon sielullenne. Minun ikeeni on näet sopiva, ja minun kuormani on kevyt."
(Matteus 11:16-)
Se on Jumalan teko että uskomme Jeesukseen, kun Jumalan Henki vuodatetaan 144 000 päälle, niin maata tullaan vitsauksilla lyömään, sillä aika on Jumalan tuomioiden tulla ihmisten ja kaupunkien ja kansakuntien päälle. Tule Herra Jeesus ja tapahtukoon tahtosi ja tulkoon valtakuntasi. - crown jewel
taas tuo katkeruus ja viha... jo on sinnikäs heppu
- Lapsus.
Katkeruutta ja vihaa pitää todellla ollakin silloin kun jahtaa vääräuskoisia,ateisteja ja muita sellaisia.Ja niitähän on paljon enemmän kuin 144 000 pari todistajaa päälle.
- MIINÄ
kauanko tässä pitää oottaa et toi jumala tulee takas? tässä on jo kuukausia oltu pelkästään jumalan pieksettämänä...lähipäivinä jo aivan sietämättömästi, vai onko tää ny se kuuluisa tuomio?
- UskovaM1977
Suurin osa meistä uskovista...itseni mukaan lukien..olemme PELKUREITA!
Jos lähdet tuonne ulos julistamaan evankeliumia, tulet välittömästi leimatuksi hulluksi. Sitä ei KUKAAN halua.
Olen rukoillut, että Herra täyttäisi Pyhällä Hengellä ja rohkeudella, kuten Pietarin aikanaan ja että Pyhä Henki olisi voimallisesti läsnä että ihmeitä alkaisi tapahtumaan. Sillä jos Henki ei ole mukana, tulet tasan tarkasti leimatuksi ja joudut häpeään. Nykyään siis me uskovat emme uskalla mennä ulos julistamaan uskoa tai edes tunnustaa uskoa uskosta osattomille kavereillemme, koska se on sama asia kuin että jos joutuisi jalkapuuhun ja julkisen häpeän alaisuuteen.
Itse olen ollut koulukiusattu ja tiedän tasan tarkkaann miltä häpeään joutuminen tuntuu...ei enää ikinä! Ja näin siis en julista avoimesti uskoa tai edes kerro uskostani kavereillekaan. Pelkään reaktioita ja sitä pilkkaa/leimatumista/häpeää.
Uskon Jeesukseen ja pyrin omassa elämässäni elämään moraalisesti Raamatun mukaan. Mutta tosiaan en todista, en julista edellämainituista syistä johtuen. Olen tämän tunnustanut Jumalalle reilusti. Edelleen olen pelkuri enkä muuksi muutu elei Jumala ilmesty radikaalisti ja täytä Hengellänsä. Sitä odotellessa.
Jos tämä sitten lopulta tarkoittaa, että uskostani huolimatta päädyn kadotukseen, koska olen pelkuri...silloin en koskaan voinutkaan pelastua enkä voinut asialle yhtään mitään. Mulla tämä asia on syvällä psyykeessä. Muutenkin esiintymiskammo ja sitten jos pitäisi vielä todistaa ihmisten edessä tietäen että tulee hulluksi leimatuksi...huh huh..ei koskaan! Rukoilen silti päivittäin ja pysyn Herraa lähellä ja koen Hänen läsnäolonsa ja Pyhän Hengen kosketuksen. En kuitenkaan sillä tavoin että se saisi minut lähtemään ulos todistamaan. Pelkuruuteni on liian suuri siihen. Mutta Jumala voi tehdä ihmeitä. Uskossa olen ollut 20 vuotta jo.
Siispä, veikkaan että suuri osa uskovista tänään on pelkureita eikä kehtaa/halua mennä julistamaan evankeliumia häpeän ja leimaantumisen pelon vuoksi. Kylmä fakta. Se voi maksaa tempausosuuden (jos tempaus on tulossa) ja ehkä taivaspaikankin (toivottavasti ei sentään). Mutta näin se on. Itse en voi asialle mitään ja Jumalalle olen asian tunnustanut. Hän tietää. - niin ja amen
"Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä PELASTUT ja niin myös perhekuntasi." (Apt.16:33) Näin sanotaan Sanassa.
Ei tule meidän hävetä Jeesusta ja meidän tulee tunnustaa hänet ihmisten edessä. Varmasti saat voiman siihen ja jos sinulta sitä (mihin uskot, tms)kysytään, niin älä kiellä/häpeä, vaan kerro suoraan uskostasi Jeesukseen(Luuk.9:26, Matt. 10:32,33).
Me kaikki saamme palkkamme tekojemme mukaan, kuka enemmän kuka vähemmän (1.kor.3:8-15). Teot eivät pelasta vaan pelastus on yksinomaan Jeesuksessa(usko häneen).
Jeesuksen haltuun :) - -x-
"Herätkää jo te kaikki, te nukutte."
-Väärin. En nuku.
"Eikö teistä kukaan huuda Herran puoleen, tosissaan."
-Ei. Kannattaisiko sinunkin olla rääkymättä? Herra ei välttämättä tykkää huutamisestasi.
"Eikö todellakaan kukaan edes ihmettele, mihin on unohtunut todellinen Jumalan Voima."
-Kieltämättä usein tulee ihmeteltyä, miksei tämä Jumala, tai muutkaan vastaavat, koskaan tee yhtään mitään. Unohtunut on voima, jos sellaista koskaan on edes ollut. Epäilen.
"Jeesus itse sanoo näiden merkkien seuraavan niitä, jotka uskovat: He panevat kätensä sairaitten päälle, ja ne tulevat terveiksi, he ajavat ulos riivaajia... ym.
Näitä pitäisi tapahtua jokaisessa seurakunnassa, jossa Jeesukseen Kristukseen uskotaan.
Näin ei kuitenkaan tapahdu ! MIKSI ?"
-Koska sadut ja tarinat ovat satuja ja tarinoita. Satuhahmot ovat satuhahmoja.
"KATSOKAA PEILIIN !!!"
-Katsoin. Mitä sitten?
"Asuuko teissä Kristus ?"
-Ei asu. Jos et jostain syystä tarkoita esim. suolistobakteerejani tai muita loiseliöitä. En tosin tiedä onko yksikään heistä nimeltään Kristus. Tuskin.
"Vaiko kenties itsekkyys, omahyväisyys, peräti katkeruus, tai jopa viha."
-Nuo ovat tunteita, joita on jossain mittakaavassa meillä kaikilla. Sinullakin. Jos muuta väität, valehtelet, puhut isoa ja haisevaa paskaaa.
"Tutkikaa itseänne, asuuko Kristus teissä ?"
-Toistat itseäsi. Viittaan aiempaan vastaukseeni samaan kysymykseesi.
"Olkaa rehellisiä Herraa kohtaan. Tunnustakaa Hänelle millaisia olette, ja hyljätkää pahuutenne ja väärät tekonne, niin vapaudutte synneistänne.
Vain tällä tavalla pääsette eteenpäin ja Herran apu, ja lupaukset tulevat esiin."
-Tyhjänpäiväistä sanahelinää. Verbaaliripulia ilman päätä tai häntää. - Tosi on, amen
17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Eiköhän nämä kaikki merkit ole suunnilleen totta elässäni, tosin en muista että olisin myrkkyä vahingossa juonut. Kyykäärmeen kanssa olin tuttu aika pienenä lapsena.- tuhat ja yksi
"Tosi on, amen"
Turha ruikuttaa!
Teidänlaisenne;
"17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiks."
tulisi asettaa edesvastuuseen, ihmisten pettämisestä !
NOKIA Missiossa oli sentään yritystä mutta mitään ei tapahtunut ,-
Muutamat naiset heittäytyivät hypnoosissa hervottmiksi , samoin muutama mies.
Homouden kieltäminen ajoi liikkeen johtajaa yhä suurempiin ponnisteluihin,
Jeesus parantaa tiellä , joka johti myöhemmin katasroofillisiin seurauksiin liikkeessä. Siinäkö kuolettavan myrkynjuominen ja sairaitten parantaminen ,entä pelastus mistä ja mihin pelastus ?
Kristus ,- Voideltu !
Lipeväkielisyys on aika yleistä niin eiköhän tuo kieli ainakin ole Kristus ! - Tosi on, amen
tuhat ja yksi kirjoitti:
"Tosi on, amen"
Turha ruikuttaa!
Teidänlaisenne;
"17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiks."
tulisi asettaa edesvastuuseen, ihmisten pettämisestä !
NOKIA Missiossa oli sentään yritystä mutta mitään ei tapahtunut ,-
Muutamat naiset heittäytyivät hypnoosissa hervottmiksi , samoin muutama mies.
Homouden kieltäminen ajoi liikkeen johtajaa yhä suurempiin ponnisteluihin,
Jeesus parantaa tiellä , joka johti myöhemmin katasroofillisiin seurauksiin liikkeessä. Siinäkö kuolettavan myrkynjuominen ja sairaitten parantaminen ,entä pelastus mistä ja mihin pelastus ?
Kristus ,- Voideltu !
Lipeväkielisyys on aika yleistä niin eiköhän tuo kieli ainakin ole Kristus !Tuosta kielilläpuhumisesta, kuinka sain sen lahjaksi ja työvälineeksi kutsumustehtävääni varten, kirjoitin aika paljonkin luterilaisuuspalstalla joitakinvuosia sitten.
Riivaajien ulosajosta en ole tainnut vielä kirjoittaa tänne minnekään. Se oli kuukausia kestävä rukoustaistelu. Ehkä kirjoitan siitä joskus tarkemmin. Niitä oli kai joitakin kymmeniä riivaajiia samassa henkilössä.
Lähiympäristön sairauksistaparantumisista olen kirjoittanut tänne ehkä rukouskeskusteluihin.
Voin minä siitä käärmejutustakin kirjoittaa tarkemmin.
Ei noista mistään mainituista asioista saa tieteellisen pätevää todistusta. - -x-
Tosi on, amen kirjoitti:
Tuosta kielilläpuhumisesta, kuinka sain sen lahjaksi ja työvälineeksi kutsumustehtävääni varten, kirjoitin aika paljonkin luterilaisuuspalstalla joitakinvuosia sitten.
Riivaajien ulosajosta en ole tainnut vielä kirjoittaa tänne minnekään. Se oli kuukausia kestävä rukoustaistelu. Ehkä kirjoitan siitä joskus tarkemmin. Niitä oli kai joitakin kymmeniä riivaajiia samassa henkilössä.
Lähiympäristön sairauksistaparantumisista olen kirjoittanut tänne ehkä rukouskeskusteluihin.
Ei noista mistään mainituista asioista saa tieteellisen pätevää todistusta.Jos osaat puhua "kielillä", osannet kirjoittaakin samaa "kieltä". Annapa näyte.
Eikö muuten noin yleensäkin asian esilletuomista ja ymmärretyksitulemista edesauttaisi se, ettei tuo "kieli" kuulostaisi kaikkien muiden korviin aivottomalta mölinältä?
Riivaajia ei ole olemassakaan. Te vain sekoitatte ihmiten mieliä höpötyksillänne. Tuollaisen pitäisi olla rangaistavaa ja se onkin, jos hyvä tuuri käy. Sinuna en ainakaan omalla nimelläni huutelisi.
Kyykäärmeet purevat vuosittan jo yksin Suomessa kymmeniä, jollei satoja ihmisiä. Valtaosa heistä selviä pelkillä paikallisilla allergiaoireita muistuttavilla kutinoilla. Ihan ilman hihhulointeja.
Niistä ei saa teiteellistä todistusta siitä yksinkertaisesta syystä että ovat ihan silkkaa huuhaata ja humpuukia. - tuhat ja yksi
Tosi on, amen kirjoitti:
Tuosta kielilläpuhumisesta, kuinka sain sen lahjaksi ja työvälineeksi kutsumustehtävääni varten, kirjoitin aika paljonkin luterilaisuuspalstalla joitakinvuosia sitten.
Ei noista mistään mainituista asioista saa tieteellisen pätevää todistusta.>> Tuosta kielilläpuhumisesta, kuinka sain sen lahjaksi ja työvälineeksi kutsumustehtävääni varten, kirjoitin aika paljonkin luterilaisuuspalstalla joitakinvuosia sitten.>>
No mikä tuo kutsumustehtävä on ?
Kestääkö toimintasi arvistelua , uskallatko tuoda esille kutsumustehtäväsi ?
Saako tulla katsomaan toimintaasi,kielilläpuhumista,riivaajien ulosajamista ja lähipiirin sairaustapauksien paranemis kokemisia ja toteamaan niitten todellisen luonteen.
Itselläni on ollut joitakin kertoja mingreenikohtaus
( Siinä kun sinä 2-3 tuntia rukoilisit niin Jumala auttaisi ja pahoinvointi on ohitse !)
Mutta menee se juuri samassa ajassa ohitse ilman rukoilemistakin ja särkylääke auttaa myös enemmän kuin rukous tuossa tilanteessa.
( Mutta kun helppaa uskova luulee "riivaajan" poistuneen.)
Niinpä niin riivaaja on tuo mingreenisärky,- se niin monia ihmisiä riivaa:
( Näetkö "riivaajan" poistuvan henkilöstä kuin HAAMU ?)
Minäkin näen mingreeni "riivaajan" poistuneen itsestäni tai jostakin toisesta ihmisestä , senjälkeen hän ja minä myös kykenemme jälleen toimittamaan normaaleja asioita kuten ennenkin.
"Riivaajan" poistuminen näkyy ihminen kykenee normaaleihin toimintoihinsa päänsärkyä eikä muutakaan toiminnallista häiriötä ole enää olemassa.
Voisin tullakkin katsomaan noita temppusi salaisuuksia.
Muuten pidän täysin naurettavana niitä juttuja jos paikalla on yksikin epäuskoinen lahjat ei silloin toimi, noH miten ihmeen kautta niitä parantamistapauksia ja kielilläpuhumiskokemuksia sitten oikein voi seurata ? - Tosi on amen
tuhat ja yksi kirjoitti:
>> Tuosta kielilläpuhumisesta, kuinka sain sen lahjaksi ja työvälineeksi kutsumustehtävääni varten, kirjoitin aika paljonkin luterilaisuuspalstalla joitakinvuosia sitten.>>
No mikä tuo kutsumustehtävä on ?
Kestääkö toimintasi arvistelua , uskallatko tuoda esille kutsumustehtäväsi ?
Saako tulla katsomaan toimintaasi,kielilläpuhumista,riivaajien ulosajamista ja lähipiirin sairaustapauksien paranemis kokemisia ja toteamaan niitten todellisen luonteen.
Itselläni on ollut joitakin kertoja mingreenikohtaus
( Siinä kun sinä 2-3 tuntia rukoilisit niin Jumala auttaisi ja pahoinvointi on ohitse !)
Mutta menee se juuri samassa ajassa ohitse ilman rukoilemistakin ja särkylääke auttaa myös enemmän kuin rukous tuossa tilanteessa.
( Mutta kun helppaa uskova luulee "riivaajan" poistuneen.)
Niinpä niin riivaaja on tuo mingreenisärky,- se niin monia ihmisiä riivaa:
( Näetkö "riivaajan" poistuvan henkilöstä kuin HAAMU ?)
Minäkin näen mingreeni "riivaajan" poistuneen itsestäni tai jostakin toisesta ihmisestä , senjälkeen hän ja minä myös kykenemme jälleen toimittamaan normaaleja asioita kuten ennenkin.
"Riivaajan" poistuminen näkyy ihminen kykenee normaaleihin toimintoihinsa päänsärkyä eikä muutakaan toiminnallista häiriötä ole enää olemassa.
Voisin tullakkin katsomaan noita temppusi salaisuuksia.
Muuten pidän täysin naurettavana niitä juttuja jos paikalla on yksikin epäuskoinen lahjat ei silloin toimi, noH miten ihmeen kautta niitä parantamistapauksia ja kielilläpuhumiskokemuksia sitten oikein voi seurata ?Kutsumustehtävääni en kerro. Pidän sen yksityisenä pyhänä salaisuutena.
Voisit tulla katsomaan toimintaani, mutta et luultavasti näkisi siinä mitään erityistä. Se tapahtuu hiljaisuudessa näkymättömissä.
Migreeni on tuttu menneisyydestä vuosikymmenen-parin takaa. Tunnistin elämäntavoissani sitä laukaisevia tekijöitä. Muutin elintapojani ja migreeni jäi pois.
Riivajien toiminta ihmisissä näkyy ja kuuluu ne tunnistavalle. Mahdollisia portteja riivaajin vierailulle voivat olla:
Lapsuuden kokemuksissa särkynyt minuuden eheys.
Päihteiden, huumeiden, lääkkeiden runsas ja holtiton käyttö.
Syvälliset yhteydet itämaisiin uskontoihin.
Haudotut ja hellityt voimakkaat vihan- ja katkeruuden tunnteet.
ja näiden edellisten yhdistelmät.
Parantuminen ei tapahdu "tilauksesta", vaan yllättäen lahjana ja erilaisissa tilanteissa.
Kielilläpuhumisesta tuolla ja sen jälkeisistä neljä perusteellisinta kirjoitusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8721761#comment-41709360
ja parantumisista tuolla ja neljä aika läheistä seuraavaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860556#comment-42661842
Minä en "näe" mitään, visuaalisemmat ihmiset näkevätkin. - Tosi on, amen
Tosi on amen kirjoitti:
Kutsumustehtävääni en kerro. Pidän sen yksityisenä pyhänä salaisuutena.
Voisit tulla katsomaan toimintaani, mutta et luultavasti näkisi siinä mitään erityistä. Se tapahtuu hiljaisuudessa näkymättömissä.
Migreeni on tuttu menneisyydestä vuosikymmenen-parin takaa. Tunnistin elämäntavoissani sitä laukaisevia tekijöitä. Muutin elintapojani ja migreeni jäi pois.
Riivajien toiminta ihmisissä näkyy ja kuuluu ne tunnistavalle. Mahdollisia portteja riivaajin vierailulle voivat olla:
Lapsuuden kokemuksissa särkynyt minuuden eheys.
Päihteiden, huumeiden, lääkkeiden runsas ja holtiton käyttö.
Syvälliset yhteydet itämaisiin uskontoihin.
Haudotut ja hellityt voimakkaat vihan- ja katkeruuden tunnteet.
ja näiden edellisten yhdistelmät.
Parantuminen ei tapahdu "tilauksesta", vaan yllättäen lahjana ja erilaisissa tilanteissa.
Kielilläpuhumisesta tuolla ja sen jälkeisistä neljä perusteellisinta kirjoitusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8721761#comment-41709360
ja parantumisista tuolla ja neljä aika läheistä seuraavaa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8860556#comment-42661842
Minä en "näe" mitään, visuaalisemmat ihmiset näkevätkin.Ehkä sen verran tuosta kutsumuksesta, että se meni ainakin jonkinveran taivaallisen protokollan mukaisesti.
Pienen lauman kaksi osaa rukoili toisistaan tietämättä Jumalalta henkilöä tehtävään. Jumala ilmeisesti tarkisti omasta työvoimareservistään sopivat henkilöt ja kysyi minulta haluanko. Myöhemmin, kun meinasin luistella tehtävästä pois, hän uudisti kutsunsa vähän voimakkaammin ja lisätarkennuksin.
Paikallinen pappi (hieman liberaali ehkä) yritti laittaa kapuloita rattaisiin, onnistumatta, mutta neuvoi kuitenkin reitin toimiviin paikallisiin rukousrenkaisiin, joissa Jumalan toiminnan ja ihmeiden keskellä eläminen on luonnollista uskonelämää. - tuhat ja yksi
Tosi on, amen kirjoitti:
Ehkä sen verran tuosta kutsumuksesta, että se meni ainakin jonkinveran taivaallisen protokollan mukaisesti.
Pienen lauman kaksi osaa rukoili toisistaan tietämättä Jumalalta henkilöä tehtävään. Jumala ilmeisesti tarkisti omasta työvoimareservistään sopivat henkilöt ja kysyi minulta haluanko. Myöhemmin, kun meinasin luistella tehtävästä pois, hän uudisti kutsunsa vähän voimakkaammin ja lisätarkennuksin.
Paikallinen pappi (hieman liberaali ehkä) yritti laittaa kapuloita rattaisiin, onnistumatta, mutta neuvoi kuitenkin reitin toimiviin paikallisiin rukousrenkaisiin, joissa Jumalan toiminnan ja ihmeiden keskellä eläminen on luonnollista uskonelämää.- taivaallisen protokollan ;
Mihin se on kirjoitettu ?
Tehtäviä on monenlaisia, mutta ihmettelen tuota työvoimareserviä.
mielestäni vai toiminta johtaa johonkin , rukous ei kuulu toiminnan piiriin. - Tosi on, amen
tuhat ja yksi kirjoitti:
- taivaallisen protokollan ;
Mihin se on kirjoitettu ?
Tehtäviä on monenlaisia, mutta ihmettelen tuota työvoimareserviä.
mielestäni vai toiminta johtaa johonkin , rukous ei kuulu toiminnan piiriin.Sitä protokollaa löytyy Raamatusta:
Makedonialainen mies esitti yöllä unessa Paavalille kutsun tulla kertomaan evankeliumi Eurooppaan (silloisen Vähän-Aasian, nykyisen Turkin, puolella olisi ollut työmaata yltäkyllin).
Jumala ilmoitti (oliko se Jerusalemin) seurakunnalle, että erottakaa Paavali ja Barnabas siihen tehtävään, johon olen heidät kutsunut. Seurakunta paastosi ja lähetti rukouksin kutsutut tehtäväänsä.
Nykyisessä suomalaisessa luterilaisessa kirkossa toimitaan suurin piirtein niin, että seurakunnassa on tarve työntekijään, eli tulee kutsu. Asetetaan ehdokkaita, joista valitaan jollakin asteikolla paras, jonka ylemmät asettavat virkaansa raamatullisin siunauksin.
Jokainen Kristuksen oma kaikkine lahjoineen, tietoineen ja taitoineen on Jumalan työvoimareserviä, josta Hän lähettää valitsemaansa tehtävään valitsemallaan ajalla kunkin. Hän arvioi taidot ja osaamisen ja varustaa vielä tarpeellisin työvälinein.
Yleensä Hän kysyy vielä ihmisen omaa suostumusta. Jos ihminen tajuaa, kuinka arvovaltaiselta taholta pyyntö tulee, siitä ei kannata kieltäytyä, kuten Paavali toteaa: "En voinut olla tottelematta taivaallista näkyä."
Maailmassa liikkuu kertomuksia tai huhuja siitä, mitä käy niille, jotka kieltäytyvät kutsusta.
Jumalan Valtakunnassa täällä meidän keskuudessamme tilanne on juuri päinvastoin. Rukous on tehtävän raskain, vaikein ja pitkällisin vaihe, toiminta vain kevyt ja kruunaava loppusilaus.
Liekö Lutherin opetuksia, että hyvin rukoiltu on puoliksi tehty, ja jos aika ei tunnu riittävän mihinkään, silloin pitää käyttää enemmän aikaa rukoukseen. - KTS (Ei kirj.)
Tosi on, amen kirjoitti:
Sitä protokollaa löytyy Raamatusta:
Makedonialainen mies esitti yöllä unessa Paavalille kutsun tulla kertomaan evankeliumi Eurooppaan (silloisen Vähän-Aasian, nykyisen Turkin, puolella olisi ollut työmaata yltäkyllin).
Jumala ilmoitti (oliko se Jerusalemin) seurakunnalle, että erottakaa Paavali ja Barnabas siihen tehtävään, johon olen heidät kutsunut. Seurakunta paastosi ja lähetti rukouksin kutsutut tehtäväänsä.
Nykyisessä suomalaisessa luterilaisessa kirkossa toimitaan suurin piirtein niin, että seurakunnassa on tarve työntekijään, eli tulee kutsu. Asetetaan ehdokkaita, joista valitaan jollakin asteikolla paras, jonka ylemmät asettavat virkaansa raamatullisin siunauksin.
Jokainen Kristuksen oma kaikkine lahjoineen, tietoineen ja taitoineen on Jumalan työvoimareserviä, josta Hän lähettää valitsemaansa tehtävään valitsemallaan ajalla kunkin. Hän arvioi taidot ja osaamisen ja varustaa vielä tarpeellisin työvälinein.
Yleensä Hän kysyy vielä ihmisen omaa suostumusta. Jos ihminen tajuaa, kuinka arvovaltaiselta taholta pyyntö tulee, siitä ei kannata kieltäytyä, kuten Paavali toteaa: "En voinut olla tottelematta taivaallista näkyä."
Maailmassa liikkuu kertomuksia tai huhuja siitä, mitä käy niille, jotka kieltäytyvät kutsusta.
Jumalan Valtakunnassa täällä meidän keskuudessamme tilanne on juuri päinvastoin. Rukous on tehtävän raskain, vaikein ja pitkällisin vaihe, toiminta vain kevyt ja kruunaava loppusilaus.
Liekö Lutherin opetuksia, että hyvin rukoiltu on puoliksi tehty, ja jos aika ei tunnu riittävän mihinkään, silloin pitää käyttää enemmän aikaa rukoukseen.Omituinen käsitys Jumalasta pakkovärvärinä. Kristinoppi perustuu vapaaehtoisuuteen ja vapaan tahdon kunnioittamiseen eikä painostukseen ja pakkoon.
- Anonyymi
Hyvä maininta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700