while you people hide ...cowaring behind your meetings in your high halls..
you cant judge me....im justice itself!
we were ment for more than this...to protect the innocent!!
but if your precious laws bind you all inaction....then i shall not no longer stand as one of you..
all i am guilty is bringing justice
6
<50
Vastaukset
- ...??!
minä oon toi tyrael tosta videosta....ja te ootte tuomitsemassa mua vaikka ite istutte seurakunnissanne "juhlimassa" silti ette tee mitää jumalan etee...minä oon iha toista kaliperia...minä en ole tehnytkää muuta ku kärsiny jumalan takia viimeset 7 vuotta..ja sillonki ku aukenen haukutte mut pystyyn...jokainen teistä
- ...??!
...??! kirjoitti:
minä oon toi tyrael tosta videosta....ja te ootte tuomitsemassa mua vaikka ite istutte seurakunnissanne "juhlimassa" silti ette tee mitää jumalan etee...minä oon iha toista kaliperia...minä en ole tehnytkää muuta ku kärsiny jumalan takia viimeset 7 vuotta..ja sillonki ku aukenen haukutte mut pystyyn...jokainen teistä
tiesittekö että teidän paljo mainostettu parantaja mikä jalovaara se oli ku oli tääl käymäs..kerro sille suoraa ku oli just tullu uskoo et saatana ahistelee mua...se ajatti mut meidä kirko papi luo luopumaa saatanasta...vaikka oli täynä intoa jumalaan eikä mitää intoa saatanaa sillo viel...eikä jumala koskaa antanu seurakunta yhteyttä mulle...niiku se mun isoveljelle nyt anto joka ei oo ku tehny pahaa mulle vuosia jo...itseasias sama mies tuomitsi mut nyt...se mies joka on tehny nii paljo paskaa mulle..niiku teki teette nyt...tuomitsette mut vaikka ette olekkaa tehny ku paskaa mulle :S
- ...??!
...??! kirjoitti:
tiesittekö että teidän paljo mainostettu parantaja mikä jalovaara se oli ku oli tääl käymäs..kerro sille suoraa ku oli just tullu uskoo et saatana ahistelee mua...se ajatti mut meidä kirko papi luo luopumaa saatanasta...vaikka oli täynä intoa jumalaan eikä mitää intoa saatanaa sillo viel...eikä jumala koskaa antanu seurakunta yhteyttä mulle...niiku se mun isoveljelle nyt anto joka ei oo ku tehny pahaa mulle vuosia jo...itseasias sama mies tuomitsi mut nyt...se mies joka on tehny nii paljo paskaa mulle..niiku teki teette nyt...tuomitsette mut vaikka ette olekkaa tehny ku paskaa mulle :S
mkä oli minun synti tässä elämässä..? yrittää elää niiku muutki...ainoa pikku jutska jutska mulle ei koskaa jumala sielusa kiimoissa jaksanu antaa....jumalauta 5 kuukautta täyttä tuskaa vaan sen takia että lähi tästä talosta viikoksi pois..ei mikään voima oli se korkealla maan päällä taj alhaalla voi sitä ymmärtää...5 kuukautta jumalauta että oli tästä "linnupesästä" poissa viiko ilma jumala tahtoa....
- töttörööö!!
mene hoitoon..
- teh mies24v
sekin on kiellettyä mulle..olisi itse asiassa aika hupasta nähdä ku yritätte repiä mua täältä pois ilma jumala tahtoa...:P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659