Niin että olen menossa ihan muutaman päivän päästä leirille ja mietin että:
1. Mitä siellä tehdään kun mennään?
2. Miten hoitoponit/hevoset jaetaan ja olemmeko itse paikalla kun ne jaetaan?
3. Olen ratsastanut noin 6 kk ja ratsastuksen opettajani sanoi että voin tulla jo leirille! En ole vielä edes hyppinyt esteitä ja leirin viimeisenä päivänä on leirikisat joissa hypitään esteitä.... nyt leiri alkaa 4.6.2012 eli siihen on 4 päivää! Minulla on tänään ratsastus tunti ja uskoisin että alan opetella esteitä :) jännittää hieman.....
4. En ole koskaan laittanut ponille suitsia! Melkein kaikki tallin ponit heittelevät päätään ylöskun niitä yrittää suitsia!
5. Millainenon leirikaste?
6. kertokaa leiri kokemuksianne!
Kesä leirille....
4
80
Vastaukset
- perhosia vatsassa
PS. Ponit jotka ovat leiri käytössa ovat 128-155cm (ne ovat isohkoja!)
- willie is the best
menen ratsutalli verrattoman kesä leirille he ti 2 päivänä kesäkuussa onko kukaan muu tulossa sinne tiedän itseni lisäksi 3 kaveriani lindan miinan ja sannin onko muita tulossa ilmoittakaa tänne tai howrseen siellä olen Willie is the best tai Maukka-20,laittakaa nopee haluun tietää onko muita tätä sivustoa lukevia tulossa t:heini 9w 1vuosi ja 8kuukautta ratsastannut olen willien rakstaja hyppään 70cm
- willie is the best
no kuule olen ollut yhdellä leirillä ja en hyppinnyt viellä oloin leirillä hyppiä ja en osannut laittaa mitään varusteita ja olin ratsastannut puoli vuotta ja toiset niistä oli ratsastannut 6 vuotta että ei mua sit jännittännyt onnea leirille
- willie is the best
voiko ihmiset vasailla näihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756