olen täälläkin kirjotellu ja nyt osu sitten...voitto ei häävi 100€ mutta sekin jotain...3 vuoteen ei ole mitään tullut paitsi euron voittoja
ilmeisesti konetta säädetty nyt :)
voitin kenosta wtf
6
192
Vastaukset
- Todistaseheti
Todisteet esille, tuollaista voi nyt kuka tahansa sanoa, todistappa se laittamalla esim
tosite, kuittauslappu esille, muuten puhut ja olet paskanjauhaja.- c2c2c
Voi herran jestas, kuka nyt enää kioskilla pelaa. Voitot tulee suoraan tilille, ja en kyllä sulle tilitietojani näytä.
( Sorry, kesti kauan vastata, kun tuhlasin tämän vuoden voitot etelän lomaan Pärnuun)
- Silicone Soul
Olen pelannut lähes tauottomasti joka päivä Kenoa 2,5 vuotta ja kolmesti tullut tuo 100€ voitto!
- Keno on paska peli
No kyllä on kannattavaa puuhaa. Jos joka päivä pelaa eurolla niin jo yhdessä vuodessa pitäisi saada 4 x tuo satasen voitto jotta olisi edes niukasti voitolla.
- Ihan totta
nii, mäkin voittin viimne vuona kenossa kerra 100€, muut voitot olit välillä 10€ tai 20€ euroa, mut ei koko aja. kesä lopussa muutin pois pohjanmaalta, nyt asun pirkanmaalla, ja voitto kenossa 0,50 tai ei mitään siihen asti. Onko veikkaus koneessa jotain vika!?
- Juho Matti
Haksahin minäkin kenoon ja voittojakin on tullut suurin 200e, seuraava 100e ja siitä pienempiä voittoja useita. Kyllä nuokin voitot lämmittävät mieltä vaikka ne nyt niin järin isoja olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770