Ystävä oli pyytänyt lähettämään kolikkopelit lahjakortin jolla voittaa satoja tuhansia euroja.
Hyvästi Veikkauksen pelit.
Sain lahjaksi 15€
12
281
Vastaukset
- plopp
uskotko todella että 'ystäväsi' lähetti tuon kirjeen?
- 1234
Härskiä touhua kolikkopelikoukuttajalta. Koukuttavat ihmisiä valehtelemalla. että joku ystävä on lahjoittanut. Avaa oma rahapelitilisi, niin me voitamme rahasi. Ovatko saaneet luvan rahapeleihin.
- ei kiinnostanut
joo minäkin sain tänään samanlaisen 15€ lahjakortin ystävältäni, samantien lahjoitin kortin paperikeräykseen. Se siitä kortista.
- oijoi....
Tämmöisillä leivotaan vain lisää peliriippuvaisia. Nyt rahojen pelaaminen on vieläkin helpompaa, kun voit kotona omassa hiljaisuudessa naputella rahasi taivaantuuliin.... Sain itsekin saman kirjeen ja tiedän etteivät ystäväni lähettele semmoisia!
- vi hai nen
Mä sain samanlaisen Tallinnasta, ystävältäni Aarnelta.
Ensiks huvitti,että Tallinnasta, mutta sitte että Aarnelta.
Siis täytä kusetusta! - 8+9
kolikkopelit surkeimpia pelilafkoja, joita on olemassa.
älkää ziisus pelatko!!!!- Kaverille ei jätetä
Onkos sillä mitään lupaa rahapeleihin Suomessa? Ja jos se on virolainen firma, niin se ei saa mainostaa Suomessa.
- Aloi...ja
Pakkohan se on uskoa, että ystävä oli pyytänyt sen lähettämään kun meidän rivitaloon tuli jokaiselle asukkaalle samanlainen kirje. Sitä vain ihmettelen kun kenelläkään ei ollut nimellä tullut, vain ásunnon numerolla. Hajamielisiä olivat ystävät olleet.
Pitää vai odottaa pelaamisen aloittamisen kanssa, että pankkitili pienenee sillä nyt sinne ei satojatuhansia euroja mahdu. - Kaverilta ei oteta
Aloi...ja kirjoitti:
Pakkohan se on uskoa, että ystävä oli pyytänyt sen lähettämään kun meidän rivitaloon tuli jokaiselle asukkaalle samanlainen kirje. Sitä vain ihmettelen kun kenelläkään ei ollut nimellä tullut, vain ásunnon numerolla. Hajamielisiä olivat ystävät olleet.
Pitää vai odottaa pelaamisen aloittamisen kanssa, että pankkitili pienenee sillä nyt sinne ei satojatuhansia euroja mahdu.Meille tuli toisen sukunimen mukaan, tosi kaveri, kun ei etunimeä käytä. Olisko Elisan lankapuhelimella ja julkisella luettelotiedolla mitä merkitystä?
- kaverin toveri
Kaverilta ei oteta kirjoitti:
Meille tuli toisen sukunimen mukaan, tosi kaveri, kun ei etunimeä käytä. Olisko Elisan lankapuhelimella ja julkisella luettelotiedolla mitä merkitystä?
Minulle tuli samaa roskaa, pelkkä osoite oli kuoressa.
On se vaan kiva kun kaverit muistaa;) - Kakkapaperia
kaverin toveri kirjoitti:
Minulle tuli samaa roskaa, pelkkä osoite oli kuoressa.
On se vaan kiva kun kaverit muistaa;)Pyyhin perseeni sillä, hyvin lähti.
- Stadin kundi
Mulla meinasi lirahtaa löysät kalsareihin, kun ensin näin, että kirje tuli Virosta. Luulin jo että pikavippimafiosot on perimässä jotain olemattomia maksamattomia laskuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018824- 695795
- 245367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni405250Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv395094Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h824997- 624523
- 434187
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on533490- 493175