Tuleeko muille soittoja

Minä vaan

Numerosta 850913591? Rämpytellyt jo ihan riesaksi asti ja ilmeisesti tuollainen numero olis Koreasta??

15

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä tulee,soitellut useana päivänä.tutkin samaa että koreasta olisi...
      en ole vastannut.

• RAMBO JUNIOR

Soitellut toukokuussa jo kymmenen kertaa. Kohta alkaa nyppiä.
      Mistähän sais selviteltyä lähteen?
      Kohta hyökkään Koreaan :)

• RAMBO JUNIOR

Pohjois-Korean joukot ne vaan militarisoi lisää voimaa puolustusjoukkoihin!
        Älkää vaan vastatko puheluun , muuten joudutte heidän armeijaan !
        Ja sithän tuli lähtö sinne ! :)

• Pippuri

Sama numero terrorisoi täälläkin! >:(

• Kiehuu

Varsinainen piina! Soittellut nyt kohta kuukauden kiihtyvällä tahdilla, jopa neljästi päivässä.

• Kiehuu

Varsinainen piina! Soittellut nyt kohta kuukauden kiihtyvällä tahdilla, jopa neljästi päivässä.

• Pippuri

Mulle yritti tänään neljä vai peräti viisi kertaa! Nyt on tosiaan tullut puheluita lähes päivittäin muutaman päivän ajan.

Kukaan muukaan ei ilmeisesti ole vastannut?

Mistähän saisi tietää mikä ihme tuo numero on??

• minä vaan

Älkää vaan vastatko tai soittako takaisin nyt on itsellä hakusessa puhelin jolla vois plokata tulevat puhelut muuten on ainoa vaihtoehto vaihtaa puhelinnumero

• minä vaan

Tein itse ilmoituksen poliisille ja suosittelen kyllä muitakin ottamaan yhteyttä jos poliisi voisi tehdä jotain kun on useampia ilmoittajia!!

• Pippuri

Sanoiko ne poliisit jotain? Epäilivätkö mitä puhelut koskee tms.?
      Antoivatko ohjeet olla vastaamatta vai...?

• minä vaan

Poliisit epäili et ois tietokone joka lähettelee viestejä ja katsoi ettei ole heillä tiedossa tuota numeroa mutta luulisi että alkaisivat tehdä jotain jos muut ilmoittaisi samasta numerosta!! Kielsivät vastaamasta ja etenkin soittamasta takasin! Ne epäili et saattaa olla sellainen josta tämä vastapuoli saa maksun kun sinne soittaa! Mä soitin kerran linja aukesi ja huutelin hetken haloota ja katkaisin puhelin mulle tuli saunalahden mukaan 57 senttiä laskua siltä ajalta. Kaksi kertaa olen myös vastannut ennen kuin lopetin.

• Pippuri

Okei...

Kun vastasit niin kuuluiko mitään tai oliko siellä toisessa päässä edes ketään?

Kaikenlaista kuraa sitä pieni ihminen joutuukin sietämään :D

• minä vaan

Joku outo ääni kuului joka viittaa siihen että kyseessä on modeemi ei puhelin... Mä hommasin itse puhelimen josta saa estettyä soitot. Olen soittanut usealle operaattorille ja kysynyt ulkomaan soittoihin estoa jota ei nykyään saa! Sanoin kyllä operaattoreille että laittavat toivetta eteenpäin että saisi suljettua nuo ulkomaan puhelut kun se kerran joskus on ollut mahdollista!

• Kyseinen numero näköjään sitten soittaa koko skandinaavien alueelle suomen lisäksi, joku on ilmeisesti ovela. Vaikka puhelu ei maksaisi paljoa niin saavat riittävästi rahaa kun satatuhatta soittaa takaisin tai vastaa. Pienestä summasta kun ei nouse isoa meteliä mutta niitä pikkusumman menettäjiä onkin sitten markinnoilla miljoonia.

• soitot seis

Osta prepaid-liittymä niin ei tule mitään ylimääräisiä soittoja. Mulla dna ja erittäin tyytyväinen olen siihen, saa olla rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen