vartaloani yli kaiken ja voisin jopa tappaa itseni sen takia että saisin uuden vartalon ja elämän.Ei olekkaan vielä keksitty edes tapaa millä saisin sen normaaliksi takaisin joten yhtä vitun vitutusta joka saatanan päivä.Lapsia ei kannata tehdä kuin yksi koska silloin se ei muutu paskan vertaa mutta toisen ja kolmannen jälkeen arpia tulee kasvoihin asti ja huonon parisuhteen takia lihoo muodottomaksi vaikka vitunko väliä silläkään on onko laiha vai 200kg läski kun ne arvet loistaa kumminkin.Kiitos vuodatuksesta ja helvetin hyvää päivänjatkoa muillekkin aivottomille idiootteille jotka tänne tulevat vuodattamaan tippuristaan ym.
Vihaan
5
122
Vastaukset
- JK
VAI NIIIN
Voi voi voi...
Elämä ei ole aina yhtä ulkokuorta.- Asenne ratkaisee!
Minä, kovasti lihava nainen rakastan vartaloani. Saan mieheltäni kaikkea mitä haluan ja olen onnellinen!
- amor amoor amooor
Aivan, rakkaus ei ole ainakaan vartalosta kiinni. Ja hyvä niin. Itselleni on suotu lähes mallinvartalo, mutta rakkautta ei lainkaan. Mutta toivossa on hyvä elää, ehkä vielä joskus amorin nuoli tännekin osuu. Ehkä olen niin hoikka, että nuolet ei osu.
- 32
Kaikki lähtee siitä, miten me itse kohtelemme itseä - ajatelkaa itsestä hyviä ja kauniita ajatuksia, antakaa tunteillenne lupa tulla ja mennä, pitäkää huoli siitä, että ympärillänne olevat ihmiset kohtelevat teitä hyvin. Kaikki ovat kunnioituksen ja hyvän kohtelun arvoisia. Uskaltakaa sanoa ei - jos joku kohtelee teitä huonosti - menkää pois jos läheinen ei ymmärrä lopettaa. Meidän ei tarvitse suostua kaltoin kohteluun - oli se sitten henkistä tai fyysistä. Kaikki lähtee meistä itsestämme. Uskokaa että olette rakkauden arvoisia! Anna itsellesi ymmärrystä siitä millainen olet ja siitä mistä se johtuu - mitkä asiat ja tapahtumat ovat muokanneet sinusta sellaisen kuin sinusta on tullut - ehkä sisälläsi on vielä paljon sellaista mikä ei ole pääsyt näkyväksi. Olet ihana - sinä aloittaja - sinulla on paha olla - sinua on kohdeltu huonosti - ehkä sen vuoksi suhtaudut itseesi noin - olet oman elämäsi tärkein ihminen - pidä itsestäsi huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989