http://gawker.com/5914231/indiana-church-urges-on-four year old-boy-singing-sickening-anti gay-hymn
Ei riitä että fundamentalistiset vanhemmat levittävät homofobiaa huonoilla perusteilla. Vaan sama järjesttömyys pitää tartuttaa lapsiinkin. Ja saastuttaa pienen ihmisen mieli samalla inhimillittemyydellä.
Malliesimerkki uskonnon aivopesusta
6
119
Vastaukset
Toisinaan tulee miettineeksi, miten vanhemmat selittävät näille nelivuotiaille mitä ne hoomot ja aporkit ovat joita pitää vastustaa.
- LookAtYou
Hyi saatana kuinka kuvottavaa, että jotkut vanhemmat opettavat vihaamista lapsilleen...
- ...
Ihan yhtä hullua, ellei vielä hullumpaa touhua Westboron baptistikirkossa. Tai onko se edes mikään kirkko, vai vaan sisäsiittoisten hihhulisakki. Pikkulapsia pakotetaan heiluttelemaan kylttejä joissa lukee että jumala vihaa homoja.
inhimillittemyydellä? Mä en tiedä missä sä olet oikein kasvanut, mutta mun huomioden mukaan pelko, epäluulo, kauna, katkeruus, viha, raivo ja kostonhimo ovat mitä suurimmassa määrin inhimmillisiä ominaisuuksia.
"inhimillittemyydellä? Mä en tiedä missä sä olet oikein kasvanut, mutta mun huomioden mukaan pelko, epäluulo, kauna, katkeruus, viha, raivo ja kostonhimo ovat mitä suurimmassa määrin inhimmillisiä ominaisuuksia."
Entä näiden asioiden kohdistamisen opettaminen pienelle lapselle tiettyä ihmisryhmään vain koska ovat poikkeavia?
- nohuhuuh
Pelkureita! Yksinkertaisia pelkureita!...Homojahan ne vaan on...ei ne mitään dinosauruksia ole ja syö teidän koko perhettänne...Mitä eroa on näillä ja islamilaisilla terroristeilla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?5582540Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671416Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831340- 971297
- 1371228
- 1051128
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133994- 48910
- 47851
- 63799