Tällaista olen suunnitellut ja kiirettä pitää. Toivoisin kommentteja puuttuuko jotain tai onko jotain liikaa vai onko ihan huono. Meillä siis ruokatarjoilu, kun iso osa vieraista tulee kaukaa ja osa jää yöksikin.
Feta-vihersalaatti
Broileri-riisisalaatti
Peruna-pekonisalaatti oliiviöljy-yrittikastike
Tomaatti-mozzarellasalaatti basilikakastikeella
Savulohi, kananmunanpuolikkaat ja kermaviilikastike (tillillä maustettu)
Graavilohi
Bbq-lihapullat
Chili- tai sitruuna-valkosipulimarinoitu broileri paloina
Suolakurkkulohkot
(Siianmäti-toast palat - tarviiko?)
Possun sisäfile calvadoskastikkeessa
Valkosipuliperunat
Kasvisgratiini (vai joku muu kasvishöystö?)
Lime-valkosuklaajuustokakku
Kahvi, tee, mehu, kivennäisvesi, lapsille halutessa maitoa.
Alkuun onnittelumaljat: kuohuviiniä
Myöhemmin illalla puna-, valko- ja roseviinit tarjolla.
Ehdin vielä muuttaa osan, osa tulee valmiina pitopalveluista. Vieraita tulee peruutuksien jälkeen noin 20 henkilöä, siksi ehdin (ehkä) tehdä itse. Tosin töissä myöhään perjantaina...
Kiitos kommenteista.
Kommentteja YO-menusta
4
189
Vastaukset
- 8
Hyvältä kuulostaa. Itse tarjoan lohi- ja kinkkuvoileipäkakkua, erilaisia pasteijoita, coctailpiirakoita, coctailpaloja, salaatteja, kinkkukasvispiirakkaa, hedelmiä, mansikoita, lusikkaleipiä, suklaa- , kermahedelmä- ja mangokakkua ym.
Onnittelumaljat Fresitaa. Kahvia, vettä, maitoa, limpparia, mehua.
Ja tiedän jo etukäteen, että tarjoilut haukutaan tällä palstalla mielikuvituksettomiksi ja tavanomaisiksi, mutta eipä haittaa:) - å
Riippuu tietysti siitä, minkä ikäisiä juhlavieraat ovat. Menu on aika lailla aikuiseen makuun. Mukavaa juhlapäivää!
- joku
Hyvältä kuulostaa - mutta voisiko salaattien kastikkeet tajoilla erikseen? ;) Kaikki kun ei välttämättä tykkää...
- Kastikkeet erikseen!
Samaa mietin minäkin, itse en käytä enkä syö salaatinkastikkeita ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035