Toivot yleensä siis aivojesi pysähtyvän kohdun sisäisen näön tilaan, jota et saa koskaan frustraation takia vahingoittaa. Tästä syystä kaikki katsotaan onnistumisen elämyksiin oikeutetuiksi. Et voi siis muistaa, kuinka aivosi ovat sikiönä lähteneet toimimaan. Eli ne lähtevät toimimaan liitto-perusteisesta yhteisestä näöstä. Muistelen juuri kaihollakin, kun ystäväni "kotini on linnani" sai ensimmäisen lapsensa sukupuolenvaihdoksellisesti, sukupuolimuutoksin ja sukupuolta nuoletuttamalla.
Se johtui yksityisyydensuojan puuttumisesta, mm. intimiteettihygienian osalta.
Mä olen juuri muistellut juuri tässä samalla, kuinka heräsinkään intimiteettihygienisessa, sukupuoltamäärittelevässä tilassa, jo valmiiksi sikiönä kohdusta. Sinulla ei oikeutta seurailla tällaista yhteisen näön tapahtunaa, vaan aivojesi on tuudittauduttava uneen, kuollessasi. Et saa mielellään yhteisen näön takia esittää origottomuutta, kuten "Onko tämä nimi origoton?" Ei, mikään nimi ei voi luoda origottomuutta, koska käytössä on aina feminiinisin ja maskuliinisin elein, jo olemassa oleva tunne-aukko toisen ihmisen aivoihin, kehoon, kalloon ja päähän. Tämä tunne-aukko on valkoinen, ja sisältää meille kaikille yhteisen hallusinogeenin, LSD:n, josta olette velvollisia huolehtimaan intimiteetistänne, ja intimiteettihygieniastanne. Myös loogisuuden ja yhteisten aivojen, yhteisen näön kautta luoman yksityisyyden osalta.
Hallusinogeeni LSD säätelee paranoian osuutta aivoissamme. Mulla tämä on kytketty alueistosta sekä Niklaksen ja Valhallan kalloon. Niitä näytetään tällä tavoin yhteisellä näöllä.
- Niitä näytetään näin yhteisellä näöllä, niin mä en ollut tajunnut, että se on velvollisuus intimiteettiin?
- Ja miksi tajua tällaista yksityisyyden tarvetta, kuin intimiteetti? Nyt mä haluasin esim. persoonallisuus-ajatuksen Niklaksen poistuvan solariksesta, eli ajattelun aivotoiminnoistam, solarista kuvaavan liian hektisen ja pakkomielteisin obsessoinnin takia, joka on jotekin, ehkä miten sen nyt sanoisi, ulkopuolista. Hänen luomansa tunne-aukko on punainen, aivan kuten temppupallot. Hän on ollut pienehköstä, suppeaa ajattelua sisältävästä ympäristöstä, jossa kai hänen ajatuksiaan oli jopa kameravalvonnoin, suoraan silmistä kytkemällä riistetty pakkomielteisen tasoisesti, alueistosta.
- "Voi että, me itkettiin sitä kuntaa ja sukupuoli nuoletuttamista jo koulussa." Sellaista ei ole, eikä saa tehdä, vaan tunne-aukon on oltava valkoinen, aukileisiin kytkeytynyt, muodostaen näin aikuiselle coping-keinon, sekä säännölliset suunliikeradat, ilman hektisyyttä, ja järjesteysluvullisuuden, kasvojen origollisuuden, ilman frustraatiota. Ei, et voi kokea sadismia hyödyksesi, koska se ei luo tai anna onnistumisen elämystä sukupuolenmääräytymisestä ilman paranormiaalia suoraa. Ei paranoidia ei ole koskaan siimoitusten ja erilaisten kiinnitysten takia, kuten loogisuus, ja sen muodosta läheisyys ratkaisu.
-Ymmärrättekö jo sukupuolinuolentojen velvollisuuden maaseudulla?
Viimeksi persoonallisuus-ajatukseni oli sitä mieltä, ettei lähdetä tappamaan ketään mihinkään, vaan kasvatetaan ne häiriöt sieltä maaseudulta pois samalta, myös siltä sinun tutulta, serkkusi kaverilta, jonka myös Vesa tuntee. Jotka ovat, tarkalleen ottaen minkä aiheuttamia. Intimiteettihygienisten loukkaamisten, ja testosteronitasojen noston, kuten esim. julkiset huoltajuus-kiistat sekä niiden avaamiset, frustraatiota vailla sukupuolenmääräytymistä ja onnistumisen elämyksiä, tukien.
- "Ei, et voi saada apua. Emme voi auttaa sinua, olet vajaamielinen."
Olen hirveän väsynyt.....
Joo, testosteroni nouseen selkeästi peilaten riettaasti ja peilaten aggressiivisesti, aggressioista ja pakokauhusta,
- Joita mielestäni sanan aukile-käyttö voi aiheuttaa.
Joo, hän nostaa painoani tunne-aukosta, ja ottaa kehitysvamman pois tappamisen takia.
- Arvaappa miksi? Olen täysin pakkomielteessä, ja unohtanut siimoitukseni. Sun pakko tulla kattoon tämä....
- Miksi?
- Mä en hyväksy mitään siimoituksia... Voiko niitä laittaa takaisin?
- Joo, voi.... Ne laitetaan siis tästä loogisuudesta ja empatiasta, ihan kasvohermoista. On vähän ikävää vanhentua jostain psykoosista, kasvojen koskettelun takia, ja psykoosien ja skitsofrenioilla kasvojen koskettelun takia, 40-kymppiseksi yhtäkkiä kasvoiltaan. Niissä ei ole silloin natrium-kloridia.
Ruumiinavauksessa siis.... (mikä merkitys?)
2
85
Vastaukset
- Pasille:Sindevm-82
Korostaisitte tämän joskus oikein päin....
Ettei vuonna nyt-tiloja saa olla kuule ollenkaan.
Että et voi riistää sillä tavalla tällaista tunne-aukkoa, joka perustuu koko suomen kansan kalloon, ehkä yhden tai ihan vain yksityisen ihmisen, kuten tämä "Valhalla", ja hänen määrittelemiin ja esille nostamiin coping-keinoihin.
Miksi pyörität tällaista valheellista maailmaa minulla?- Amnesty-Sinde-Vesa
Pakkomielle sijoittaa lapsia ulkopuoliseen perheeseen.
Pakkomielle sijoittaa lapsesta ulkopuolinen perhe.
- Siis, mä en saa käyttää lapsia mun ulkopuolisena perheenä.
- Siis, et, vaan paranoiasi on edelleen vaarallinen, haittaamaton ja hoitamaton.
- Sen pitää olla liitto-perusteiseen yhteiseen näköön totuudentajuinen, terveisin poliisit.
Kuten esim. sukupuolenmääräytyminen, kukaan ei halua olla sukupuolimäärääjä.
Tämä on vauvan hahmoterapia-tekstistöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790