arplyn uudet laput!

VITUN VIRON

heh kaks arplyn kirjettä alkuperäinen päivämäärä 30.12.2010 =DD maksuehdot 10vrk..viivästyskorko 8,00% .....oheinen saatava on edelleen valvonnassamme valvonta estää kyseisen saatavan vanhenemisen HUOMIO!toimeksiantajamme on valtuuttanut meidät tarvittaessa jatkamaan perintää paikkakuntanne käräjäoikeudessa jossa käsittely julkinen...hetivippi 14pv 50e käsittelymaksu 29e korko 0,73 huomautuskulut 65e...perintäkulut 91e ennakko 79,15 yhteensä 156,58 voi vittu sanon mä!!oikeudessa ton puljun käsittely on julkinen !! mistä vitusta ne on saanukki noin vanhat lasku päivämäärät!!LAITONTA MITÄ LAITONTA!!

6

279

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HETIVIPPIÄÄ

JATKUU

• 10+6

Eli sä olet jo 79€ edestä heille maksanut ja vielä pitäisi maksaa 156€? Jösses, on niillä aika hervotonta meininkiä. Älä missään nimessä mitään maksa enää. Ei ne taida korkojakaan osata laskea, kun mun laskun alkuperäinen eräpäivä on ollut 17.7.2011 ja korkoa on tullut 2,44€. Minun vippisumma oli 30€. Eli he ovat jotenkin saaneet pienemmälle ja lyhyemmälle ajalle korkeamman koron kuin tuon sinun lainalle, joka on isompi ja kauemmin ollut voimassa.

• JATKUUJATK...

TÄSSÄ LISÄÄ TEKSTARIT TULI ÄSKEN TEIDÄN LASKUN ERÄPÄIVÄ 4.6 OLE HYVÄ MAKSA LASKUSI AJOISSA LASKUN TIEDOT:HETIVIPPI SUMMA 351,59E !!JUMAKAUTA 50E TULLUT 351,59E!!ENÄÄ EI OLE KUIN SAMPON TILINUMERO KÄYTÖSSÄ PULJULLA!!

• äläikinämaksa

Lisää älä missään nimessä maksa jos oot omasta mielestäs jo maksanu mitä pitääkin. Selvityksien alla nämä tietyt firmat ja todnäk kohta häipyvät kartalta. Ittelläni on ollu nyt 15kk kestäneestä pommituksesta pari viikkoa hiljasta ja mitään en o maksanu lisää enkä missään yhteydessä ollu perijään (ecredit/Arply) vuoteen ja käyttöluottotilinikin alko tänään taas toimimaan 9pv viiveellä siitä kun merkinnät poistettiin.

• iidaliini_

Ottakaa yhteys kuluttaja-asianeuvontaan! Tein niin itse ja asia selvisi. Ilmoittakaa vaan kaikki tästä firmasta sinne, niin eiköhän tämä laiton perintä jo maksetuista laskuista saada loppumaan.

• hehehhehe

heh joo ei se lopu!!kuluja itelle vaan lisää!!katotaan tää paska loppuun asti !!...toiv..joutuuvat vastuuseen tekosistaan !!ilmotuksia ihan tarpeex tehty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe