heh kaks arplyn kirjettä alkuperäinen päivämäärä 30.12.2010 =DD maksuehdot 10vrk..viivästyskorko 8,00% .....oheinen saatava on edelleen valvonnassamme valvonta estää kyseisen saatavan vanhenemisen HUOMIO!toimeksiantajamme on valtuuttanut meidät tarvittaessa jatkamaan perintää paikkakuntanne käräjäoikeudessa jossa käsittely julkinen...hetivippi 14pv 50e käsittelymaksu 29e korko 0,73 huomautuskulut 65e...perintäkulut 91e ennakko 79,15 yhteensä 156,58 voi vittu sanon mä!!oikeudessa ton puljun käsittely on julkinen !! mistä vitusta ne on saanukki noin vanhat lasku päivämäärät!!LAITONTA MITÄ LAITONTA!!
arplyn uudet laput!
6
279
Vastaukset
- HETIVIPPIÄÄ
JATKUU
- 10+6
Eli sä olet jo 79€ edestä heille maksanut ja vielä pitäisi maksaa 156€? Jösses, on niillä aika hervotonta meininkiä. Älä missään nimessä mitään maksa enää. Ei ne taida korkojakaan osata laskea, kun mun laskun alkuperäinen eräpäivä on ollut 17.7.2011 ja korkoa on tullut 2,44€. Minun vippisumma oli 30€. Eli he ovat jotenkin saaneet pienemmälle ja lyhyemmälle ajalle korkeamman koron kuin tuon sinun lainalle, joka on isompi ja kauemmin ollut voimassa.
- JATKUUJATK...
TÄSSÄ LISÄÄ TEKSTARIT TULI ÄSKEN TEIDÄN LASKUN ERÄPÄIVÄ 4.6 OLE HYVÄ MAKSA LASKUSI AJOISSA LASKUN TIEDOT:HETIVIPPI SUMMA 351,59E !!JUMAKAUTA 50E TULLUT 351,59E!!ENÄÄ EI OLE KUIN SAMPON TILINUMERO KÄYTÖSSÄ PULJULLA!!
- äläikinämaksa
Lisää älä missään nimessä maksa jos oot omasta mielestäs jo maksanu mitä pitääkin. Selvityksien alla nämä tietyt firmat ja todnäk kohta häipyvät kartalta. Ittelläni on ollu nyt 15kk kestäneestä pommituksesta pari viikkoa hiljasta ja mitään en o maksanu lisää enkä missään yhteydessä ollu perijään (ecredit/Arply) vuoteen ja käyttöluottotilinikin alko tänään taas toimimaan 9pv viiveellä siitä kun merkinnät poistettiin.
- iidaliini_
Ottakaa yhteys kuluttaja-asianeuvontaan! Tein niin itse ja asia selvisi. Ilmoittakaa vaan kaikki tästä firmasta sinne, niin eiköhän tämä laiton perintä jo maksetuista laskuista saada loppumaan.
- hehehhehe
heh joo ei se lopu!!kuluja itelle vaan lisää!!katotaan tää paska loppuun asti !!...toiv..joutuuvat vastuuseen tekosistaan !!ilmotuksia ihan tarpeex tehty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760