Uutta Arkista

Kre.teki arkin eteis

16

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krevolutionisti

      Toi lelu antaa kyllä vääristyneen kuvan sillä siinä pitäisi olla muutama baramini-esi-isä mukana. Heh.

    • Krevolutionisti

      Muuten, juolahti mieleeni pikku kyssäri.


      Jos vedenpaisumus olisi ollut 4000 v. sitten niin minkälainen jälki siitä olisi pitänyt jäädä että se evolutionisteille kelpaisi todisteeksi?

      Vain evolutionistit saavat vastata.

      • Nyt pistit pahan. Koska paisuvaista vastaan on tuhansittain todisteita (joista huomattava osa on käyty täällä läpi enkä todellakaan aio niitä tässä jälleen kerrata), on äärimmäisen vaikeaa kuvitella sen puolesta puhuvaa todistetta joka kertaheitolla murskaisi kaikki vastakkaiset todisteet. Tai no, mahdotonta.

        Mutta jos nyt käytän erittäin vilkasta mielikuvitusta, niin vaikkapa Egyptistä löytyvä historiallinen dokumentti joka osoittaisi egyptiläisten hävinneen olemattomiin 2000 eaa ja kaiken alkaneen alusta joskus vuosien päästä. Sellaista ei tietenkään voi löytyä, sillä mitään tällaiseen etäisestikään viittaavaa aukkoa ei Egyptin historiassa ole.


      • Jokos muuten se vastine Hesariin on laadittu ja lähetetty?


      • juutas.

        Olisihan noita.

        Esimerkiksi jääkerrostumissa (mm Grönlannin ja Etelämantereen jäätiköt) ei saisi esiintyä jäälustoja 6000 vuotta pitemmälle.

        Vettäkin pitäisi olla niin paljon, että siitä riittäisi peittämään koko maapallo vuoristoineen.

        Mistään päin maapalloa ei saisi löytyä jälkiä yhtäjaksoisesti jatkuineista kulttuureista yli 6000 vuoden ajalta.

        Tuossa nyt alkajaisiksi.

        Jään odottelemaan että esittelet niitä jälkiä...mutta en henkeäni pidätellen.


      • tieteenharrastaja

        "..minkälainen jälki siitä olisi pitänyt jäädä että se evolutionisteille kelpaisi todisteeksi?"

        Tämä kysymys asetettiin jo 1800-luvun jälkipuoliskolla Englannissa. Vastaus oli, että noin kahden metrin syvyydestä lähes kaikkialta maan sisästä pitäisi löytyä erityinen vedenpaisumussedimentti, jonka voi tunnistaa aikaisempien kerrosten eroosiosta, paksusta sekakerrostumasta veden kuljettamaa ainesta sekä suuresta määrästä esifossileja (eläinten ja ihmisten luita sekä kasvijäänteitä) vielä kivettymättömässä tilassa.

        Yksi Englannin tuolloin johtavista geologeista otti tehtäväksen todistaa vedenpaisumuksen tuon sedimentin avulla ja käytti siihen koko elämänsä. Tuloksena oli ennennäkemättömän kattava ja tarkka geologinen kartta Englannista sekä kiertämätön todiste Raamatun vedenpaisumuskertomuksen vertauskuvallisuudesta.

        Kyse ei ole pelkästään tuon verifioivan havainnon puutteesta. Luonnossa on suuri määrä merkkejä, joita siellä ei mitenkään voisi olla, jos vedenpaisumus olisi tapahtunut noin 4000 vuotta sitten. Vahvimpia näistä ovat nykyiset mannerjäätiköt, suomalaiset harjut sekä muinaisjärvien pohjasedimentit.


      • mdma

        "minkälainen jälki siitä olisi pitänyt jäädä että se evolutionisteille kelpaisi todisteeksi?"

        Maailmanlaajuinen tulvasedmenttikerros.


    • En tiennytkään että arkissa oli myös kaloja.

      • Kre.teki arkin eteis

        Ai niin, valaskalat ryämiitos arkkiin, terävä huamio, terävä huamio.

        Unohin pinviinin.


      • LaD
        Kre.teki arkin eteis kirjoitti:

        Ai niin, valaskalat ryämiitos arkkiin, terävä huamio, terävä huamio.

        Unohin pinviinin.

        Älä unohda Afrikan viidakon harvinaisinta muurahaislajia, jota on vain yksi yhdyskunta olemassa!


      • Kre.teki arkin eteis kirjoitti:

        Ai niin, valaskalat ryämiitos arkkiin, terävä huamio, terävä huamio.

        Unohin pinviinin.

        > Ai niin, valaskalat ryämiitos arkkiin, terävä huamio, terävä huamio.

        Kaloja ne ovat. Katso tarkemmin!


    • Kre.teki arkin eteis

      Ei sellasta lajii oo olemas, et yksi laji muka.muurahaiset on sitäpaitti hyäteisiin kuuluva heimo.

      • LaD

        Jaa häntenen ei ole eläin vae? Mut miästäs sitten ne selvis jos kaik huuhtoutu vetten al? kyl niiteki varmaa.arkis oli oltava, samoin kaikie bakteereje, ei ne vedessä seleviä hengissä!


      • Solon1 (ei kirj.)
        LaD kirjoitti:

        Jaa häntenen ei ole eläin vae? Mut miästäs sitten ne selvis jos kaik huuhtoutu vetten al? kyl niiteki varmaa.arkis oli oltava, samoin kaikie bakteereje, ei ne vedessä seleviä hengissä!

        Nehän oli niillä jb-multinikin lanseeraamilla rojulautoilla muiden kummajaisten kanssa...


      • LaD
        Solon1 (ei kirj.) kirjoitti:

        Nehän oli niillä jb-multinikin lanseeraamilla rojulautoilla muiden kummajaisten kanssa...

        Ai mammuttienki! Perkele on ollu isot lautat


      • Solon1 (ei kirj.)
        LaD kirjoitti:

        Ai mammuttienki! Perkele on ollu isot lautat

        Mammutti barbababat taisi olla varsinaisessa paatissa jb:n mukaan.. Kaikki yli 1000000 hyönteislajia seilaili rojulautoilla? Muistaako joku miten se nyt menikään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      162
      1398
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      148
      665
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      34
      663
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe