Olen kuullut paljon juttuja sos-toimiston epäoikeuden mukaisuuksista ja suoranaisista
vääryyksistä.Eli olisko aika nostaa kissa pöydälle ja kertoa tällä palstalla omista
kokemuksista?Huom:ei ole oma asia kyseessä koska en ikinä ole joutunut asioimaan
heidän kanssaan.Mutta osa tuttavapiiristä on.Eikä ole aina ollut hyviä kokemuksia..
Kertokaa Sos-toimiston vääryyksistä!
32
852
Vastaukset
- mao,kom.
Siitä tulisi kuin Maon pitkämarssi .
- palkkaturva
käy apsilta kysymässä!Siellä tuntuu tietoa olevan,varsinkin just tuttavapiireihin ja varmoihin huhuihin liittyvää...
- se on salaisuus
Kaikki kuuluu salassa pidettävien listalle tieto nou .oikea ja väärä
- ISO KIITOS
Lieksan sos toimiston henkilöstölle lämmintä kesää ja lämmin kiitos kaikesta tuesta mitä olemme saaneet.
Erityis KIITOS lastensuolelu puolen henkilöstölle. Jaksamisia ja voimia.
Alkääkä välittäkö tämän yhden rakin räkytyksistä, joka paasaa noita perättömiä juttuja tälle palstalle.
Jos se ei älyä lopettaa niin hakekaa sille banni s24 ylläpidon puolelta.
tämäkin palsta normalisoituu. - sossussa sadisteja
Jaha ,sossun nutturapää vanhat piiat näköjään kiittelee ja kehuu itseään!Ja värvänneet vielä tietysti suvun ja tuttavat kehumaan itseään:he-he!
Läpinäkyvää on teidän touhu,suorastaan typerää.Sitäpaitsi nanatia en tunne mutta
puolustan häntä koska tuttavani joutui nutturapää sossujen kiusattavaksi,mutta onneksi käräjillä eivät uskoneet näitä sadisteja.Mutta syvät arvet se jätti tähän tuttavaani,niin törkeitä väittämiä ne esitti.Ja sen takia uskon nanatia,näiden
kokemusten pohjalta.nanati on varmaankin aika nuori mutta mulla ikää jo 65 v
Voitte laittaa kiellon mun teksteille mutta se ei minua pysäytä,on nääs useita nettiliittymiä meidän perheessä.Siitä vain! - Ja sen saat
Hau hau rakki reppana. Sulle bannia toivotaan.
- sossussa sadisteja
Joopa,etkö idiootti tajua et meillä on useita liittymiä eri operaattoreilta ja lisäähän saa kun ottaa prepaidliittymän.Ja voinhan vaihtaa nimimerkkiä.Miten "työt" sujui tänään sossusa?SAITKO KETÄÄN KIUSATTUA?
- Mamuaon mamu
Ei joutanu kiusaamaan kun sai mustaamakkaraa.
- mani mania.
Jospa ne raha avut pantaisiin ensin tasan harkinnanvaraiset etenkin 1600. per,as.
- Aah,black man,aaah!
Älä turhia kuvittele että meille vääränvärisille sellaisia summia annetaan!Mamut on ihaaanan kommeitakin,aaaahhh!
- Tyytyväinen
Ei kuule ole kun hyvää sanottavaa.Ammattitaitoista väkeä ja asiallista kohtelua.Kiitokset heille.
- bootsit jalassa
Hyvää kesää kaikille sos toimiston väelle, vaikka en asiakas (luojan kiitos) olekaan. Teette arvokasta työtä.
- 5-1600.eg.
Pienissä kunnissa priorisoidaan budjetit sen mukaan ne pelaa kantaväestön osalta
Harkinnat on sitten oma salainen momenttinsa pärstä et pärstä kertoimineen ? - Kerrotaan
Kerrotaan, kerrotaan, kunhan keretään, mutta ei välttämättä juuri tällä palstalla. Kerrottavaa on paljon.
- rodun jalostaja
minäpä oon pannu jo kolme somalityttöä paksuksi.
- siitossonni23
^ ite oon pannu lieksassa kolmee. kortonki pitää olla tottakai tautien varalta!!
- mitä etelän hipat lu
Onko perää että laki sanoo että 700, sataa euroo kk. pitäisi jäädä rahaa omaan
käyttöön tuki muodoista riippumata per,kansalainen ? - käyttäytymistään kat
Sossun hommista kuulee vaikka minkälaista kun päättäjät kiihtyvät kylillä huuteleen. Asiat eivät pidä paikkaansa. Itse olen asiakas enkä ole kokenut vääryyttä omalta kohdaltani. Joskus en ole kertonut kaikkia tulojana sossulle. Kuulun ihan liekslaisiin kantapeikkoihin. Raskas on sossun työ - ei helppoa kuunnella päivästä toiseen ihmisten vaikerruksia ja jopa valheita.
- sossu kyykyttää
En tiedä onko oikein, että anomukset viipyvät n. 2 viikkoa. Tiedän erään henkilön jolla näin on lähes aina. Nytkin viimeisin anomus, lapun vei soskuun 25.6 ja rahat tulivat tilille 6.7 eli pari viikkoa meni. Eräät ( ei suomalaiset ) taitavat saada rahansa samana päivänä eli soskusta kävelevät ( ajavat autolla ) suoraan pankkiautomaatille. Eräänkin kerra meni puolitoista viikkoa ja ko. henkilö soitti soskuun ,että milloinkas rahat olisi nostettavissa. Soittoaika oli klo. 9.05 virkailija oli sanonut että just tuli päätös maksusta.
- entinen asiakas
Vieläköhän siellä sos toimistossa on laskutaidoton A Pyykkö töissä,aikoinaan olin asiakkaana,hän ei hallinnut edes perusturvan normilaskentaa.Joka kerta oli valitettava,toiset sitten korjailivat hänen laskelmia.
- jalkapatikka
Kokemusta on A Pyyköstä
Olin työvoimakoulutuksessa 1999-2000 tietotekniikankoulutus ja oli sossun asiakas ja tämä paska Pyykkö realisoi ylläpitokorvaukset joka maksetaan työvoimakoulutukseen osallistuville. vaati mihin käytät ylläpitokorvauksen pitäisi kulkea linja-autossa matkahuoltoon ja vaatia kuitit linja-auto kuljettajalta. eikö olis sama kävellä suoraan Partalanmäeltä suoraan aikuiskoulutukseen oravantielle. oli polkupyörä remottia niitä ei huomioita toimeentulo laskennassa. ylläpitokorvaus kuluu ruokaa ja muihin menoihin kun toimeentuki päätös olisi vielä tallessa niin todistaa tämän voisin erosin koko sossusta perkele
- kuuquu1
tuolla ei mikään suju. vasta muutimme ja 2 kertaa käyneet lieksan sossussa. ei onnistu niin mikään.
päätöksenteko ylittää lakisääteisen käsittelyajan mennen tullen (7 ark. vrk.) ja laskelmat väärin tai perusteeton peruosan alennus. joopa joo.
ihan käsittämätöntä toimintaa meillä kuitenkin vertailukohtina 4 muunkin paikkakunnan asioinnin ja ikinä ei oo yhtä hankalaa leikkimistä ollut. huhhuh.
suomen oma afrikka jää samantien kun uus asunto toistaalta löytyy se on vissi! - Armoton Totuus
Sellaista on sossun väki.Lapsia kyllä osaavat ottaa huostaan monesti kyseenalaisin perustein.Tietysti joskus aiheestakin mutta usein heppoisin perustein.
- hankkikaa elantoa
Tuntuu siellä köyhät istuvan tietokoneella monien liittymien haltijoina ja, valitetaan, kiristellään hampaita, kun rahat ei heti oo tiskillä. Sossunelätit.
Kehtaatte vielä valittaa!! Elätte meidän veronmaksajien siivellä, phyi!- Armoton Totuus
Nm.hankkikaa elantoa:pidä tyhmä turpasi kiinni kun et älyä asioista mitään.Ihminen voi joutua hakemaan apua sossusta jos on pitkään työttömänä,tulee avioero,sairauksia yms.Ja en kirjoita omasta asiastani sillä olen ollut töissä 35 vuotta mutta ymmärrän näitä jotka joutuvat turvautumaan sossuun.
- työttömien puolesta
Eipä syljetä työttömien silmille!
Te veroja maksavat virkamiehet elätte meidän kaikkien verotuloilla, kuten jokaisen maksamalla arvonlisäveroilla.
Työtön ja tulotonkin on yhtälailla veronmaksaja, koska maksaa ainakin arvonlisäveroa. - kysykää pois?
Joskus on tunnetta siitä, että nämä käsi kädessä toimivat elimet, kuten sosiaalihuolto ja kela, näillä henkilöillä, jotka toimivat pienellä paikkakunnalla antajan, tai ottajan roolissa, sillä on merkitystä oletko tuttu ja oletko kateuden ja katkeruuden ulkopuolella päätöstä tehtäessä, näinhän ei saisi olla? Se hyvä, tai huono päätös voi kohdata minua, tai vaikkapa lähisukulaista tarkasteltaessa, puolesta / vastaan? Minäkin olen asiantuntija, jos kysytään????
- Armoton Totuus
Aivan oikein!Päätökset tehdään sillä perusteella onko asiakas "miellyttävä" vai ei.Ja jos joskus astut näiden kuninkaiden varpaille niin kosto on varma.
On kuitenkin niin, että jokaisella ihmisellä on mahdollisuus hakea muutosta asiaansa tai jopa kannella eri tahoille asiassaan.
Tuo muutoksenhaku on jopa nopein tapa, eli jos on selvä virhe olemassa niin se järjestyy lain ja ohjeiden mukaan nopeimmin ns virkailijan kautta itseoikaisuna.Mutta jos asia ei etene niin siten on mahdollista hakea muutosta esin sos lautakunnan kautta joka on yksilöasioita käsittelevä elin. sen jälkeen sitten hallinto-oikeus . Mutta se on kovin hidas tie sen tiedän
Mutta on myös mahdollisuus kannella aluehallintovirastoon, kaikissa sos ja terveysasioiden osalta on mahdollissu käyttä sosiaali ja potilasasiamiestä.
Tätä asiaa kyllä ritisoin jotta se mahdollisuus on vain lain kirjain mutta ei kovin ole toimiva vaan siinäkin asiassa Lieksa on maksumiehenä sen sanon tässä ja nyt koettu on, vastausta ei tule ja puhelimet on tukossa, eli palvelu on siten heikko koska nuo henkilot toimivat Joensuussa ja ihan nimella sanoan asian markku
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682322Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2432282- 1201518
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj571330- 1331289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81968