Tämä mies (oisko peräti Kaikista Komein,en tiedä..?) vainoaa joka sekuntti mun elämää (töissä, kaupassa, arkena jne.) ja palkkaa vanhat kuvuneet muorit tai nuoret aivokääpiöt (tai vanhat lotohousut) seuraamaan joka päivä jokaista liikettäni, mutta mikä siinä on se orkun paikka ??? haloo? ei tajuu.?? ja mitä nämä vanhat nurkilla seisovat kuivuneet muorit siitä saa, että kännyllä viestittää missä kaupassa käyn ja sitten koirat taas järkätty vastaan kadulla,, vittu miten säälittäviä kuvuineita oravankääpiä, onneks nekin mätänee ennemmin tai myöhemmin
Kaikille tiedoksi; Julma totuus
6
170
Vastaukset
- rauhotu...
meehän jatkamaan uniasi...
- ?
Moi rakkaani, miten tänne löysit?
Onko muuten kuitenkin mennyt ihan kivasti. Vai tarkkailevatko vihaiset oravat edelleen uniasi?- Tulin kun oli sulle
asiaa eli kerropas miksi sä vaihtaat mun jokaista askelta, alkaen aamusta kun lähden töihin ja siihen kun tulen töistä tai kun tulen viimeistään lenkiltä. Miksi sä olet "rekrytoinut" puoli pikkukaupunkia (nuoria, vanhoja, tyhmiä, hölmöjä, jne seuraamaan mun kävelyä töihin, tai kaupassa tai lenkillä käyntiä? Miksi, kerro? Mikä se pointti on? En mä ole tehnyt kenellekään ihmiselle mitään.
- ?
Tulin kun oli sulle kirjoitti:
asiaa eli kerropas miksi sä vaihtaat mun jokaista askelta, alkaen aamusta kun lähden töihin ja siihen kun tulen töistä tai kun tulen viimeistään lenkiltä. Miksi sä olet "rekrytoinut" puoli pikkukaupunkia (nuoria, vanhoja, tyhmiä, hölmöjä, jne seuraamaan mun kävelyä töihin, tai kaupassa tai lenkillä käyntiä? Miksi, kerro? Mikä se pointti on? En mä ole tehnyt kenellekään ihmiselle mitään.
Hei rakkaani. Tutkimattomia ovat herrantiet, minun teistäni nyt puhumattakaan.
Sinun tiesihän on luullaksesi oikein hyvin selvillä.
Ehdotan että käyt keskustelemassa asiasta paikallisessa terveyskeskuksessasi, kenties omanlääkärisi kanssa. Hän varmasti mielellään kertoo vastaukset kysymyksiisi ja valoittaa tätä kaikkea. Olen rekrytoinut hänet vastaamaan Sinulle. - Tyypillinen narskun
? kirjoitti:
Hei rakkaani. Tutkimattomia ovat herrantiet, minun teistäni nyt puhumattakaan.
Sinun tiesihän on luullaksesi oikein hyvin selvillä.
Ehdotan että käyt keskustelemassa asiasta paikallisessa terveyskeskuksessasi, kenties omanlääkärisi kanssa. Hän varmasti mielellään kertoo vastaukset kysymyksiisi ja valoittaa tätä kaikkea. Olen rekrytoinut hänet vastaamaan Sinulle.vastaus.. en kyllä ymmärrä sua yhtään. Enemmän sulla kyllä sinne terveyskeskukseen asiaa on kun mulla, eihän normaali ihminen noin käyttäydy kuin sä nyt. Mä pidin sua aikaisemmin fiksuna ja kivana, mutta sä vaan käytät kaikki sulle uskomani asiat mua vastaan, luuletko, että en muista mitä sanoin, kun kysyit mistä asioista en pidä.
Onko sulla joku kommunikaatio-ongelma? Ja tälläsella vainomaisellako sä ajattelit sitten saada keskustelua. Mitä mä olen sulle tehnyt? En mitään.
- Dr. Goldenballs
No mä ne rekrytoin, kato vanhoja Stasin vakoojia annettiin vuokralle tarjouksessa... se selittää sen että ne on vähän vanhoja. Ne nuoret on ilmaisia harjoittelijoita, valehtelin niille että tarvii työkokemusta jos aikoo hakea mihinkään pätevään agenttikouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093857Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1893694Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692108Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1531127- 511034
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914