miestä joka haluis jotain muutaki ku pelkkää pillua -_-
luovutan
Eikö oulusta oikeesti löydy
23
1174
Vastaukset
- WFD
Löytyy kyllä :)
- Tietävä
Kyllä.
- kyllästynyt etsimään
en usko -_- ja jos löytyy nii mistä kannattais lähtee ettiin?
- terveisiäVaasa
Ei ainakaan kannata Vaasasta tulla etsimään --täällä myös miehiä jotka HALUAA PELKKÄÄ PILLUA!!!
se taitaa olla tällä hetkellä miehen tärkein "elintarvike" sen eteen tehdää ja sanotaan mitä tahansa..jossain on mennyt poikien kasvatus pieleen kun koko ajan mielessä liikkuu vaan pillu.... - puuppola
Outoa että mies haluaa pillua tai ihminen haluaa seksiä. Onhan se vain yksi kolmesta perustarpeesta ja evoluution mukaisesti nukkuminen ja syöminen ovat vain lisääntymisen tukitoimia.
Miehet ja naiset haluavat pillua,persettä,tissiä, mansikkajäätelö, teetä, sympatiaa,olemassaolemisen kokemuksia, arkea, juhlaa, elämää, yksin- ja yhdessä olemista, ja paljon muuta.
Naurattaa naiset jotka valittavat täällä tai missään muualla että"miehet haluavat pillua".....munaako pitäisi haluta? Ihan samalla tavalla heteronaiset haluvat munaa. Tuollainen valittaminen on yhtä loogista kuin todeta että"kaverit haluavat vain baariseuraa". Kannattaa valuta kaverit, miehet,naiset tai ainakin tiedostaa mitä tekee ja kenenkin kanssa haluten itse mitä milloinkin kultakin. Ei ole naisella helppoa......................................................
Se taas miksi pillua haluavat miehet naamioituvat muutakin haluavien miesten joukkoon on pelkkää sopeutumista naisten oikkuihin ja naisten omien tunteiden sekä tarpeiden ymmärryksen puutteeseen. Miljoona vuotta sitten jo opin että naiset jotka baarissa käyvät kiinni, suutelevat ja kourivat eivät aiokaan panna ketään, ja taas ne jotka sivesti eivät aio koskaan harrastaa seksiä ekana iltana pyllistävät innokkaasti muutaman tunnin tuntemisen jälkeen.
Aina on yhtä ihmeellistä todeta etteivät naiset edelleenkään mieti mistä ja keiden kanssa saaduista kokemuksista miehet oppinsa ja niitä seuraavat käyttämistapansa omaksuvat :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D- Mister Condom
Ja sitten tuli vastaan se nainen, joka muutaman tunnin tuntemisen jälkeen heitti pöksyt pois ja levitti koipensa, tai pyllisti (ihan mikä asento nyt kyseessä olikaan), ja sinä poika panit ja rynkytit innoissasi puhkuen. Annoit sille numerosi, ja ajattelit että voihan tuota hurauttaa vielä joskus toistekin paremman puutteessa. Etpä osannutkaan arvata, että sepä tulikin paksuksi kerta laakista, ja nyt ootte naimisissa pakosta, ja oot katkera ja naisvihaa huokuen kirjoittelet tänne ja moitit naista, joka tahtoo parisuhteen, eikä olla pelkkä pano. Se sun vaimokin tahtoi kato parisuhteen. Ja tahallaan tuli paksuksi ja nauraa sulle kun oot niin tyhmä, ettet tajunnut silloin, etkä tajua vieläkään. Itket vain mielessäsi, että miten vitussa tässä näin kävi.
- Pakolla avioon?;DDDD
Mister Condom kirjoitti:
Ja sitten tuli vastaan se nainen, joka muutaman tunnin tuntemisen jälkeen heitti pöksyt pois ja levitti koipensa, tai pyllisti (ihan mikä asento nyt kyseessä olikaan), ja sinä poika panit ja rynkytit innoissasi puhkuen. Annoit sille numerosi, ja ajattelit että voihan tuota hurauttaa vielä joskus toistekin paremman puutteessa. Etpä osannutkaan arvata, että sepä tulikin paksuksi kerta laakista, ja nyt ootte naimisissa pakosta, ja oot katkera ja naisvihaa huokuen kirjoittelet tänne ja moitit naista, joka tahtoo parisuhteen, eikä olla pelkkä pano. Se sun vaimokin tahtoi kato parisuhteen. Ja tahallaan tuli paksuksi ja nauraa sulle kun oot niin tyhmä, ettet tajunnut silloin, etkä tajua vieläkään. Itket vain mielessäsi, että miten vitussa tässä näin kävi.
Pakkoa ei nykyään ole muuhun, kuin kuolemaan ja veroihin. Jos, nainen hankkiutuu tahallaan paksuksi, on se hänen oma häpeänsä. Minua ei naimisiin saada noin heppoisin perustein, koska se on naisen puolelta AINA petos!
- Mister Condom
Pakolla avioon?;DDDD kirjoitti:
Pakkoa ei nykyään ole muuhun, kuin kuolemaan ja veroihin. Jos, nainen hankkiutuu tahallaan paksuksi, on se hänen oma häpeänsä. Minua ei naimisiin saada noin heppoisin perustein, koska se on naisen puolelta AINA petos!
Tietäsitpä vaan kuinka yleistä tuo on että "pillerit pettää". Tapahtuu joka päivä jossain päin suomea. Ei miehet yleensä tajua, vaan uskovat kun nainen sanoo, että "hups, vahinko!" Sitten alkaa itku, kun "menee maine pilalle yh -äitinä, mitä se mummokin sanoo ja isi suuttuu ja äti on pettynyt ja minusta piti tulla jotain suurta ja nyt opiskelutkin on pakko lopettaa, ja se on sun syy, kun oli pakko päästä panemaan, ja nyt mulla on maha pystyssä!" ja mies panikoi, ja kosii kun ei muutakaan keksi. Niin teet vielä sinäkin, jos et itse huolehdi ehkäisystä.
- thomas6tj1
Jos meen juttelelee jonkun kaa hyvä ettei saa turpaan
- Börje-h
Kannattaa hakea homobaarista. Siellä pillu ei ole kuumaa tavaraa ja meininki rento.
- Ei tyhjäpää
Tottahan on että p....sairaaksi on päät tulleet. Jos muuta ei yläpäässäkään ole, on parempi antaa olla aivottomien olla.
- oulunmies-80bb
kyllähän löytyy. haluan jotain muutaki ku pelkkää pillua
esim. peppua, handjobia jne.
sen lisäksi olen rehellinen, köyhä, kulturelli ja hiukan tanakka- kyllästynyt etsimään
hahah oletpa hauska
- Nihlus
kyllästynyt etsimään kirjoitti:
hahah oletpa hauska
Tervehdys,
Koska saamiesi vastausten taso on... noh.... jokseenkin pelkkää vulgusbulkin pinnistelyä heittää ilmoille se kaikkein "nokkelin" härski vitsi, niin minä ajattelin yrittäää pelastaa homo sapiens -lajin urospuolisten yksilöiden maineen ilmoittamalla, että kyllä niitä etsimiäsikin yksilöolioita löytyy.
En tiedä, etsitkö seuraa avauksellasi, mutta olen itse jokseenkin vapaamielinen henkilö, joten, jos vain haluat, niin ainakin minä voin olla käytettävissäsi esim. keskusteluseurana, teatteriseurana, leffaseurana, kahviseurana, teeseurana, karkkien syömis -seurana etc.
Siis aivan ystävä pohjalta ainakin aluksi, ja jos jotain tapahtuu, niin ei kai se varmaan haittaa.
En itsekään ole mikään nopean etenemisen taktiikan kannattaja, joten olisit ainakin minun suhteeni "turvallisessa" seurassa. :-D
Pieni varoituksen sana: olen kyllä aivan helvetin tylsää seuraa. :-D
Riippuu tietenkin kiinnostuksen kohteistasi.
yst. terv.
Nihlus@Oulu
Luultavasti keskiverto tallaajaa hieman sivistyneempi ja älykkämpi, mutta omituinen tallustelija, joka pitää syvällisistä keskusteluista ja omien arvojen kyseenalaistamisesta ja jatkuvasta henkisestä kehittymisestä.
- nou pojoing
Oulussa ei ole naisia.
- hmm2
Tänään oli Raksilan kuntosalilla ainakin ;)
- Kärvän Fili
Jos avauksesssa lukisi "miestä, joka haluaisi muutakin kuin seksiseuraa", voisin olla kiinnostunut. Nyt kuitenkin jää vaikutelma, että sinkkunainen itse ei ole riittävän tasokasta seuraa.
- jjjjjjjjjj2
Kyllä jotku niistä haluaa parruakin
- misukkii
on,on. mutta semuna,kul...,kyrp...keppi, parru ovat tärkeä elintarvike myös meille naisille. ilman sitä oltas isossa pulassa , puutteessa
- Anonyymi
oulusta aikuinen mies haluaa antaa neitsyyden nyt ja heti
- Anonyymi
Oululaiset miehet kannattaa kiertää kaukaa. Ystäväni sairastui, kun jäi sellaisten kynsiin.
- Anonyymi
Olen umpihetero, mutta ymmärrän miksi naiset haluavat lepakoida. Miehet vaan ovat sikoja. Terv kärsimystä aina vaan.
- Anonyymi
Ilimanko nuo itärajan takana tytöt on niin suosittuja, ei tyhjää nuukaile moista kusi suolta,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837