Olen seurustellut useassa pitkässä suhteessa, joissa jokaisessa kumppanini on kieltäytynyt edes kokeilemasta peppuseksiä ja todennut aina suunnilleen sen saman vanhan naisten puolustuskeinon: "Kokeilisit itse miltä tuntuu kurkku perseessä!!!". Tulipa eilen sitten kokeiltua, kun kerran peppuseksi on olevinaan niin kamalaa, ettei sitä voi edes miehen mieliksi harrastaa. Eilen siis ekaa kertaa elämässäni runkkasin persettäni jollain. Ja vielä aika isolla kurkulla. (vaikka naisten käyttämä kurkkuvertaus on kyllä aika väärin, sillä tahtoisin nähdä sen miehen, jolla on edes keskivertokurkun kokoinen meisseli).
Tässä kokemuksen yhteenveto:
1. Se naisten väite, että peppuseksi sattuu liikaa on ihan höpöhöpöä. Kyllähän se kurkku oli paksumpi kuin 99% miesten kulleista ja aika hyvin meni. Voitelin kurkun kunnolla liukasteella ja rentouduin hyvin. Huomasin olevani aika kiimainen, mikä varmasti helpotti asiaa. Pikkuhiljaa ujuttelin kurkkua sisääni pyllyyn samalla toisella kädellä kalua runkaten. Makasin selälläni. Kyllähän se vähän aluksi sattuikin, mutta ei mitenkään pahasti. Tiesin, että kipu johtuu suurelta osin rentoutumisen puutteesta ja yritin rentouttaa sulkijalihakseni oikein kunnolla. Kun hetken oli tätä tehnyt, niin peppu tottui ja kipu häipyi. Naiset lopettavat homman liian äkkiä kun tuntevat vähän kipua. Antakaa sulkijalihaksen rentoutua vähän, niin ei se kipu jatku. Huomasin myös, että jos lopetin kalun hyväilyn (joka siis tuottaa voimasta hyvänolontunnetta), tuntui kipu vähän enemmän. Siispä runkkailin samalla kaluani kun ujuttelin kurkkua peppuun.
2. Kun peppureikä otti jo kurkkua hyvin sisäänsä, kokeilin runkata sitä edestakaisin. Sellainen pieni 2-3 sentin liike teki ihan kivaa, kun kurkku oli oikein liukas. Tuntui vähän oudolta, muttei ainakaan mitenkään pahalta. Kurkku oli tässä vaiheessa ehkä reilut 5 senttiä sisälläni.
3. Sitten ajattelin, että työnnän kurkkua syvemmälle. Huomasin, että aika pian tuli (ilmeisesti) suolen mutka vastaan, eikä se uponnut kuin reilut 10 sentin syvyyteen, minkä jälkeen tuntui taas jonkin verran kipua. Eli parempi oli pitää sitä alle 10 sentin syvyydellä.
4. Sitten yritin hieroa kurkulla eturauhastani, se kun kuulemma on juuri "se juttu" miesten peppuseksissä. Mutta höh!! Tiedän kyllä missä kohtaa eturauhanen sijaitsee, mutta en kyllä saanut minkäänlaista hyvän tuntuista eturauhasstimulaatiota aikaiseksi. En vaikka kokeilin hakea joka suunnasta ja eri syvyyksillä.
5. Parhaalta tuntui siis minulla se sulkijalihaksen "ärsyttäminen". Ja itse asiassa huomasin, että kaikkein parasta oli kun otti kurkun kokonaan pois sisältä, ja tökki liukkaala kurkulla sulkijalihasta ulkoapäin siten, että kurkku muljahti aina vain pari kolme senttiä sisään peppuun. Kurkku oli tältä matkalta vielä kohtuu ohut, ehkä tavallisen terskan paksuinen. Tällainen runkkaus tuntui oikein kivalta, eikä tarvetta ollut enää työntää sitä syvemmälle, kun olin jo kokeillut mikä oli parhaan tuntuista.
6. Orgasmi tuli aika äkkiä - ei kovin kauaa ehtinyt kalua vatkata. Ja itse asiassa orgasmi oli jotenkin voimakkaampi kuin normaalisti. Ainakin sperma lensi paljon kovemmalla paineella kun yleensä (Tuli melkein naamalle asti kun makasin selälläni). Huomasin kuitenkin, että en todellakaan olisi saanut orgasmia pelkällä peppuun runkkaamisella, mihin jotkut miehet kuulemma pystyvät.
7. Eli kaikenkaikkiaan: Ei tavallisella miehen keskivertokalulla suoritettu peppuunpano voi juuri sattua, jos nainen vain asennoituu oikein. Jos ajatus on vain, ettei se ole oikein, että se on likasita ja inhottavaa, niin ei varmasti onnistu ilman kipua. Pitää hankkiutua ensin sopivan kiimaiseen ja kiihoittuneeseen olotilaan ja huolehtia itse etupuolen hyväilystä joko sormilla tai jollain lelulla, samalla kun mies alkaa rentouttamaan peppupuoltasi. Paljon liukastetta ja sormia hitaasti sisään Pikkuhiljaa venyttelyä ja viimein kalua vähitellen sisään. Samalla on tärkeää koko ajan hieroa klitorista ja/tai emätintä, sillä se ainakin tekee hyvää. Ei pidä liikaa keskittyä pelkästään siihen, mitä peppupuolella tapahtuu. Kun kalua on saatu n. 5 senttiä sisään, pysäyttää mies etenemisen ja antaa olla hetken ihan paikallaan, sitten kun nainen ei tunne enää ollenkaan/juurikaan kipua voi mies alkaa pikkuhiljaa liikuttamaan kaluaan pientä liikettä edestakasin. On paras ettei kalua työnnetä kuin korkeintaan sen 10 senttiä ettei naiselle satu. Ja voimallisempi rynkyttäminen kannattanee jättää etupuolelle. Kun nainen on ollut jo valmiiksi kiihottunut ja kun hän on koko ajan samalla masturboinut etupuoltaan, niin pidän kyllä ihmeenä, jos hän ei saa mahtiorkkua tämän suorituksen päätteeksi.
No nyt tuli sitten kokeiltua
19
15614
Vastaukset
- tuska mc
yeah!
- satu
mutta jotkut naiset on kyl niin vellihousuja, et se muka sattuu.
- Satu
..ei satu, tuntuu taivaaliselta. Avaajalle kiitos seikkaperäisestä oman kokemuksen kuvauksesta.
- tai ei
kyllä pelkkään p-reikään runkkaamisella saa orgasmin mutta se pitää osata tehdä tietyllä/oikealla tavalla mutta jos sitä oikein yrittämällä yrittää saada ogasmia niin se ei onnistu
- naisimmeinen
..kerroit kuitenkin vain oman kokemuksesi asiasta, reikiä kun on eri kokoisia kuten on emättimiäkin.. Toisilla myös kipukynnys on matalampi kuin toisilla. Itse olen kyllä pystynyt nauttimaan peppuseksistä kunnon rentoutumisen jälkeen, mutta kipeää se tekee aina aluksi, enkä mitenkään himoitse tätä seksinlajia. Toisinaan sattuu jo pelkän sormen laittaminen, minulla taitaa olla tavallista tiukempi, tiedä sitten.
- tyttö
No,joka tapauksessa minun yhteenvetoni on selkeästi:Ei peppuseksiä,kiitos!Perustelu:Se sattuu.Perustelu tälle väitteelle:Jo lääkärin tekemä rutiinitarkastus (sormin)sattui siihen malliin,että empäs tule kokeilemaan yhdelläkään kyrvällä,sori pojat!
Tässä oma kantani.Jos joku eri mieltä,niin harrastakoon rauhassa mutta ei ihan minun juttuni...- vaan
Se ei todellakaan juuri satu.
- onnellinen nainen
vaan kirjoitti:
Se ei todellakaan juuri satu.
MOikka!
Niin juuri, seksuaalisuus on yksilöllistä, ja jokaisen ihmisen seksitarpeet myös. Toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.
Itse harrastan miehini kanssa myös peppuseksiä,
eikä se satu, kunhan käyttää siihen aikaa.. rasvaa, ja vielä kerran rasvaa, ja vielä kerran rasvaa, ja hellyttä.
Itse en peppuseksistä saa mitään tyydytystä, mutta miehini sitä silloin tällöin haluaa, niin mikä ettei?
Näinä kertoina hän kyllä pitää huolen muulla tavalla, että minäkin saan oman osuuteni nautinnosta, ja tavallaan nämä kerrat ovatkin taivaallisia, koska hän tietää, että peppuseksi ei tuo minulle mitään tyydytystä, kuten tietää myös sen että olen siitä huolimatta sitä valmis harastamaan. Hän on hellä eikä hätäile tämän asian kanssa, niin näin se toimii. - Jaska
Lääkärissä käyntiähän nyt ei voi mitenkään verrata peppuseksikokemuksiin. Lääkärihän käyttää keskimäärin 5 s. koko toimitukseen eturauhasen tutkimisineen kaikkineen, joten toimitus tuntuu lähinnä siltä kuin ammuttaisiin tykinkuula perseeseen. Ainahan se sattuu kun näin hätäisesti ja usein vielä hyvin tahkealla kumihanskalla survaistaan. Tuskin tuollainen 5 sekunnin survaisu pimppaankaan huvältä tuntuisi (kuivana).
Alue kuuluu kuitenkin ihmisen erogeenisiin alueisiin ja tuottaa suurta mielihyvää oikein hyväiltynä sukupuolesta riippumatta. - nainen
Jaska kirjoitti:
Lääkärissä käyntiähän nyt ei voi mitenkään verrata peppuseksikokemuksiin. Lääkärihän käyttää keskimäärin 5 s. koko toimitukseen eturauhasen tutkimisineen kaikkineen, joten toimitus tuntuu lähinnä siltä kuin ammuttaisiin tykinkuula perseeseen. Ainahan se sattuu kun näin hätäisesti ja usein vielä hyvin tahkealla kumihanskalla survaistaan. Tuskin tuollainen 5 sekunnin survaisu pimppaankaan huvältä tuntuisi (kuivana).
Alue kuuluu kuitenkin ihmisen erogeenisiin alueisiin ja tuottaa suurta mielihyvää oikein hyväiltynä sukupuolesta riippumatta.Itse jouduin lääkäriin peppuseksin päätteeksi, vaikka 'toimitus' hoidettiin rauhallisesti ja runsaan rasvan kera. Reikiä on eri kokoisia, ja omani on todella ahdas, joten syntyi aika paha repeämä...
- jooo
Olipa tyhjentävä ja tarkka kuvaus asiasta, kuin lääkärin diagnoosi, kiitos!
Kyse on siltikin vain yhden ihmisen tuntemuksista, joten ei se asiaa yleispäteväksi tee. - mies30
No yksilöllistähän se on, ei kaikki todellakaan tykkää siitä. Toisaalta se on erilaista eri naisten kanssa, ainakin minun mielestä ja kun eka kerran kokeilin olin pettynyt että tässäkö se olikin. Naiseni pitää sitä, jopa vaatii ja ollankin tässä nyt etsiskelemässä mukavaa miestä joka voisi tulla sinne kun minä hoitelen toista puolta...
- korak
Mulla hiukan samat kokemukset..
Eli tuntuu olevan kiven takana naiset jotka suostuisivat peppuseksiin.
No vaimo kerran sitten hommasi 'seksikutsuilta' meille sellaisen muna-vibran joka kuulemma toimii molemmissa rei'issä.
Pari kertaa sitten runkkailtiin vaimoa sillä (hän tosin ei pitänyt sitä minään) ja yritin tarjota sitä myös b-rappuun huonolla menestyksellä.
No kerran sitten otin sen omaan käyttöön... reilusti liukkaria ja pikkuhiljaa sisään. Mulle jäi hiukan samat fiilikset kuin avaajallakin -> eli parhaalta tuntui pieni edestakainen liike. Mutta kyllä kuti lähti aivan eri tavalla kun päästin vibran sisälle saakka, napista päälle ja pumppaamaan ykköspesään.
Tosin suhteen loppupuolella käytin samaa vibraa menestyksellä masturboidessani vibran päristessä suolessa.
< btw munavibra on hiukan petollinen sisäleikkikaluna, koska sitä joutuu vetämään johdosta ulos jos sen päästää kokonaan sisälle. Taitaa olla tarkoitettu enemmänkin klittan stimulointiin> - wempuli
no käytitkö edes kortonkia, ettei hyvä ruoka maistuisi paskalle.
- Mies 38
Kokeilin itsekin, mutta oikealla kalulla.
Hyvin rasvattu mulkku ja peppureikä. Kaveri tuli tosi varovasti ja osasi etsiä eturauhasen mulkullaan. Omani seisoi niin kovana, että ei ole ikinä ennen ollut. Oli kuin yhtä orgasmia varmaan pari minuuttia ja sitten itseltä tuli mällit, meinassi taju lähteä. - mies47
Kyllä ihmiset ovat niin erilaisia. Mikä toisesta tuntuu kivalta,toiselle voi tuottaa pettymyksen. Niinhän se on makuasioissakin.
Minä olen aina ollut peppufani. Vaikka en olekkaan ryhtynyt homoilemaan enemmälti, niin kokeillut olen. Ne kokemukset tosin olivat pettymyksiä,mutta kyllä minä pepustani tykkään.
Esim. suuri nautintoni on ihailla poikamaisen pyöreää kiinteää peppuani,jonka yleensä rusketan rajattomasti auringossa. Ja aah sitä nautintoa kun sen paljastaa peilinedessä, hyväilee, työntää sormia reikään ja kuvittelee samalla jonkun miehen panevan minua peppuuni. Se on vaan kumma,että minä jo nautin peppuni muodosta seksuaalisesti. Itsetyydytyskin on nautinnollisempaa, kun katselee samalla omaa peppua. - Nainen 28
Onnea sinulle hyvin onnistuneen kurkkusession johdosta. En kyllä ymmärrä mitä yritit tuolla kurkkufantasiallasi todistaa. Senkö että naisten tulisi sietää kipua mielyttääkseen miestään
vai sitä, että itseasiassa sitä mulkkua pitäisikin tunkea miehen perseeseen jos kerran orgasmi on miehelle voimakkaampi tällä tapaa. Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on saada naisiasi mukaan tähän toimintaan, jos heitä ei kerran kiinnosta. Etsi itsellesi rakastajaksi homopoika, joka mielellään työntelee perseeseesi muutakin kuin kurkkuja ja pääset varmasti itsekin työntelemään sitä värkkiäsi haluaamaasi paikkaan.- muita parempi
Nyt kyllä taisi "Nainen 28" purkaa omia patoutumiaan anaaliseksin suhteen. En ollenkaan väitä että se sopii kaikille, mutta jos naisen peppu kiihottaa on se tuskin 'oire' homoudesta. Sain lisäksi vielä sen käsityksen että alkuperäisen viestin kirjoittaja teki kokeilunsa enemmänkin kokeilumielessä (testatakseen että mitä me naiset oikeen vikistään kun tulee pepusta puhe), kuin itsetyydytysmielessä, eikä siinäkään mitään väärää ole vaikka vain runkkaisikin. Tuollainen osoittaa mielestäni vain tervettä avoimuutta seksin suhteen, ja tasa-arvoista suhtautumista - onhan kyse tosiaan testata että onko kyse kivusta vai siitä ettei uskalleta olla tarpeeksi riettaita tai kokeilunhaluisia.
Nainen 28, ota kurkku kauniiseen käteen ja totea itse mistä pidät sen sijaan että tuhlaat aikaasi muiden morkkaamiseen. Saatat yllättyä kun jätät ennakkoluulot eteiseen ja annat palaa!
- Anonyymi00019
Ootko kokeillut useammin.tuleeko orgasmista aina mahtavampi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029