En ole kuullut koskaan yhtäkään pätevää selitystä ja perustelua kreationisteilta miksi he uskovat kreationismiin evoluution sijaan. Osaisiko joku kreationisti selittää miksi hän on kreationisti?
Oikeastaan luulen että kaikki kreationistit on vain trolleja
Kuinka kukaan voi usko kreationismiin?
9
119
Vastaukset
- Solon1 (ei kirj.)
"Oikeastaan luulen että kaikki kreationistit on vain trolleja"
Tällä palstalla moni onkin ja lähinnä sivullisia varten kirjoittelen, kun siihen on aikaa.
Mutta ikävä kyllä vakavissaan olevia kreationisteja löytyy maailmalta satojamiljoonia ja suomestakin satojatuhansia. Aitoja löytyy tältäkin palstalta. - karvainen apina
Olen kreationisti koska tieteellinen metodi johtaa tieteelliseen kreationismiin. Näytöt puuttuvat evolutionismilta, kun taas kreationismille löytyy todisteita ja kovaa faktaa. Jumala on luonut kaiken universumista alkaen ja tämän faktan kanssa Raamattukin on samaa mieltä. Jopa jokainen hius on Jumalan luoma.
Jos todellinen tiede kiinnostaa niin suosittelen lämpimästi P. Reinikaisen ja T. Puolimatkan kirjallisuutta aiheeseen liittyen.Niin että Reinikaisen ja Puolimatkan sepustukset todellista tiedettä. Hmmm...
Annathan anteeksi, nauroin ääneen täällä hetken, enkä juuri nyt keksi mitään järkevää sanottavaa tähän.."Jos todellinen tiede kiinnostaa niin suosittelen lämpimästi P. Reinikaisen ja T. Puolimatkan kirjallisuutta aiheeseen liittyen. "
Ai oikein "todellista tiedettä (TM)"? Varsinaista woodoo-tiedettä, molempien humpuukimaakarien tarkoitus on lihottaa lompakkoaan samalla kun sinä täytät kirjahyllyäsi. Itse suosittelen lämpimästi järjen käyttöä, avaa silmäsi, saatat jopa yllättyä.Herra on sitten hyvä ja lähtee opiskelemaan jotain evoluutioteorian tieteenaloista (esim. biologia, paleontologia, tms.) sitten kun julkaiset jossain journaalissa (esim. vaikka Nature) oman rebuttaalisi evoluutioteoriasta ja voitat nobelin palkinnon, niin voidaan jatkaa tätä keskustelua.
Niin ja toki tulisit osoittaneeksi myös, että n. 99 % maailman tiedemiehistä ovat ollaat koko ajan väärässä, kun ovat tukeneet evoluutioteoriaa. (99 % tiedemiehistä, jotka työskentelevät evoluutioteorian parissa tai siihen läheisesti liittyvällä alalla).
Ei muuta kuin lycka till!- maolaishiiri
Tähän on tultu. En voi ymmärtää kuinka noin päästään sekaisin oleva henkilö voi kulkea vapalla jalalla. Terveydenhoidossa säästetään ihan liikaa.
- zar
Trolliteoria siis pitää kutinsa
Uskoin minäkin kreationismiin, vieläpä nuoren maan kreationismiin, oman aikansa, kunnes silmäni avautuivat ja hylkäsin kreationismin. Todellisuuden voima johti siihen ja asioihin perehtyminen. Nyt ihmettelenkin, miten saatoin pitää niinkin kauan totena ideaa, että maailma ja elämä ovat 6000 vuotta vanhoja, voi älyn päivät.
- ...
Parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666034Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per543020- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181760
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131522- 181519
- 491495
- 91463