HaHa Amerikkalaiset
ovat kehuneet Suomea vauraaksi ja onnillisten ihhmisten maaksi.
Voivoi mitä kukkua on taas suomen imagonnosttattajat tilanneet täysin sopimattomaan aikaan(hyvinkää)
Totuushan on, että Suomessa tehdään edelleen hirmuisesti itsemurhia joka vuosi , ja tämä jos minkä pitäisi näkyä silloin kun ruvetaan puhumaan suomalaisesta hyvinvoinnista!
Esimerkiksi KELA ei katso SAIRAUREKSI Masennusta jonka terveyskeskuslääkäri on todennut potilaalla ja vaativan hoitoa.KELAN OMAT lääkärit kumoavat nämä diaknoosit järjestään ja julistavat potilaan terveeksi.
Onko se niin tässä meidän HyvinvointiSUOMESSA, että Keravalla masentunut ihminen tappoi nuoren tytön (muutama vuosi sitten )vain siksi, että olisi tullut huomioiduksi ja oikeutetuksi saamaan hoitoa.
Tähänkö ollaan tultu, että saadaksesi Suomalaisen HYVINVOINTIYHTEISKUNNAN PALVELUJA sinun on tehtävä jotain RADIKAALIA , että tulisit huomioiduksi sairaaksi.
Elikkä masentunut ihminen joutuu menemään sairaana töihin,jos pystyy.
Ja pakkohan se on pystyä,tai tulee nälkäkuolema,johon KELA tavallaan pyrkiikin!
Sairaat ihmiset ovat ahneelle yhteiskunnalle menoerä,joitten on syytä tehdä itselleen palvelus=NÄLKÄKUOLEMAN!
Arvostetun talouslehden Suomi-extra: "Kaikki syövät suolakurkkuja saunassa
oisuomenhyvinnvointivaltiota
3
<50
Vastaukset
- Hyvä Suomi!
Noh, Amerikoissa eli USA:ssa 10 prosenttia väestöstä on lukutaidotonta.
Ja heillä ei ole sairasvakuutusta, niinkuin Suomessa.
Ei Suomessa lähdetä heti synnytyksen jälkeen kotiin, eikä kuoleminenkaan ole ylitsepääsemättömän kallista, niinkuin Amerikoissa.
Eli: kyllä Suomi on hyvinvointivaltio!!!- hYVÄSTI sUOMI
"suomi on hyvinvointivaltio"
Itse en saanut vuokratukea sosiaalitoimistosta kun olin sairas.Sain häädön!
Olen yksin elävä mieshenkilö ja en ole alkoholisti lainkaan!
Kadulle olisin joutunut tai sillan alle menenään ellei sukulaiset olisi säälistä ottaneet asumaan.
Siinä sulle SUOMALAISTA HYVINVOINTIVALTION ANTIA SYDÄMMELLISEN AUTUAASTI!!
AVATKAA SILMÄNNE !!
Suomi ei ole hyvinvointivaltio,verrattuna esim muihin pohjoismaihin.Turha sUOMEA on verrata johonki Amerikkaan! Kaskun ei verrata samantein UGANDAAN!!.
Oletteetko muuten käyneet koskaa sosiaalitoimistossa?
Minä olen ja monasti. Täytyy sanoa, että se se vasta kokemus on ihmiselle joka on sairastunut masennukseen.Toimistosta lähtiessäni tuntui , ettei jalat kanna ollenkaan,sillä shokki läksytyksen jälkeen oli aivan hirveä!
Sillä se kohtelu ja vähättely, valehtelu että nöyryyttäminen on jotain sen luokan toimintaa näillä ns.sosiaalivirkailijoilla, ettet varmaan pärjää masentuneena niitä vastaan mitenkään. Keskivaikea masennukseni paheni vaikeaan asteeseen ja en enää kyennyt peloiltani hoitamaan asioitani mihinkään suuntaan.
Helsingin LASSILAN Sosiaalitoimistossa on nuoria ja aivan selvästi juuri niin tahallaan koulutettuja henkilöitä käyttäytymismalleiltaan .
KEHOITAN KAIKKIA NIITÄ HENKILÖITÄ JOTKA JOUTUVAT ASIOIMAAN SOSIAALITOIMISTOSSA (VARSINKIN LASSIALAN TOIMIPISTEESSÄ) OTTAMAAN TERVEEN KUMPPANIN MUKAAN ,KUN JOUDUTTE NÄITTEN NS.SOSIALIAMMATTILAISTEN KANSSA ASIOIMAAN. tAI OTTAKAA AINAKIN SANELUKONE JOLLA VOITTE NAUHOITTAA KESKUSTELUN KULUN ,JA NE KAIKKI V.TTUILUT MITÄ ASIKAKKAALLE SUOLLETAAN.! sannelukoneen tiedot voitte käydä läpi sellaisen henkilön kanssa joka ymmärtää oikeutenne lamääräiseen apuun silloin kun olette työkyvyttömiä!
OI SUOMENNEITO SA MIKSI LAPSILLESI VALEHTELET. - hYVÄSTI SUOMI
hYVÄSTI sUOMI kirjoitti:
"suomi on hyvinvointivaltio"
Itse en saanut vuokratukea sosiaalitoimistosta kun olin sairas.Sain häädön!
Olen yksin elävä mieshenkilö ja en ole alkoholisti lainkaan!
Kadulle olisin joutunut tai sillan alle menenään ellei sukulaiset olisi säälistä ottaneet asumaan.
Siinä sulle SUOMALAISTA HYVINVOINTIVALTION ANTIA SYDÄMMELLISEN AUTUAASTI!!
AVATKAA SILMÄNNE !!
Suomi ei ole hyvinvointivaltio,verrattuna esim muihin pohjoismaihin.Turha sUOMEA on verrata johonki Amerikkaan! Kaskun ei verrata samantein UGANDAAN!!.
Oletteetko muuten käyneet koskaa sosiaalitoimistossa?
Minä olen ja monasti. Täytyy sanoa, että se se vasta kokemus on ihmiselle joka on sairastunut masennukseen.Toimistosta lähtiessäni tuntui , ettei jalat kanna ollenkaan,sillä shokki läksytyksen jälkeen oli aivan hirveä!
Sillä se kohtelu ja vähättely, valehtelu että nöyryyttäminen on jotain sen luokan toimintaa näillä ns.sosiaalivirkailijoilla, ettet varmaan pärjää masentuneena niitä vastaan mitenkään. Keskivaikea masennukseni paheni vaikeaan asteeseen ja en enää kyennyt peloiltani hoitamaan asioitani mihinkään suuntaan.
Helsingin LASSILAN Sosiaalitoimistossa on nuoria ja aivan selvästi juuri niin tahallaan koulutettuja henkilöitä käyttäytymismalleiltaan .
KEHOITAN KAIKKIA NIITÄ HENKILÖITÄ JOTKA JOUTUVAT ASIOIMAAN SOSIAALITOIMISTOSSA (VARSINKIN LASSIALAN TOIMIPISTEESSÄ) OTTAMAAN TERVEEN KUMPPANIN MUKAAN ,KUN JOUDUTTE NÄITTEN NS.SOSIALIAMMATTILAISTEN KANSSA ASIOIMAAN. tAI OTTAKAA AINAKIN SANELUKONE JOLLA VOITTE NAUHOITTAA KESKUSTELUN KULUN ,JA NE KAIKKI V.TTUILUT MITÄ ASIKAKKAALLE SUOLLETAAN.! sannelukoneen tiedot voitte käydä läpi sellaisen henkilön kanssa joka ymmärtää oikeutenne lamääräiseen apuun silloin kun olette työkyvyttömiä!
OI SUOMENNEITO SA MIKSI LAPSILLESI VALEHTELET.lkää vaan vastakko mitään, sillä sehän olisi kannaotto ,ja se ei taasen olisi soveliasta kunnon Suomalaisen ottaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827