sain tänää merkillisen kirjeen..oli lähetetty Tallinnasta....Kolikkopelit.fi
en ikään oo käyny sivuilla,ja kuinka ollakaan ystäväni Erkki lähetti mulle 15 ekee pelirahaa,en edes tunne ketään Erkkii...HALOO alko epäilys herään ja ajattelin työpäivän jälkeen kattoo päivän uutimet.Ja kuinkas ollakaan siellähän tää Kolikkopelit koreili otsikoissa ja poliisit varoitti HUIJAUKSESTA....kaikkee ne yrittää nää ROSVOT
onko kellään muulla kokemusta
12
89
Vastaukset
joo mullekin se Erkki laittoi 15€, reilu kaveri näköjään ;)
- :))
Sähköpostissa saa olla tarkkana jos ei ole suojausta .... mitä avaa ja mihin vastaa.
- 15€ pelirahaa.
höpsis. Nämä tuli ihan postiluukusta eteisen lattialle paperiversiona..
- peligaani...
Mitäs tuossa on ihmeellistä? Sain myös ja pelasin ne huvikseni pois, koska joskus syksyllä olin sinne tunnukset luonut. En tietenkään tallettanut pelirahaa, vaikka sehän tämän "lahjan" idea tietenkin oli.. Pokeriin ja kenoon laitoin ystävän lahja eerot..
- PerErik
Set on tää suomen valtio, joka ei tunnusta virallisiksi pelipaikoiksi kuin veikkauksen, rayn ja finntoton, mutta on niitä paljon muitakin. Toki huijareitakin voi aina olla liikkeellä ja niiden kanssa voi sanoa rahoilleen, että "se hävis kuin tuhka tuuleen".
Ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia kolikkopelien kanssa ja kotiutuksetkin on pelittäneet kuten muissakin peliyhtiöissä.- peliä vaan)))
Se on pelkkää monopoli Veikkauksen propagandaa koko uutinen "huijauksesta". Miten se voisi olla huijausta? Heh.
- annikoo..
Kovasti siitä on nyt puhuttu...mediassa....kuinka monet tuhannet suomalaiset ovat saaneet postia..ulkomailta...ja huijausta....jne...
Mikähän tietorekisteri on ollut....minäkin sain postia...en silti alkanut ihmettelemään....
- ingaliina
Kyllä vain mullekkin tuli kirje Tallinnasta ja luki että "ystäväsi on pyytänyt lähettämään pelirahaa"Ei ollut ystävän nime ,eikä minunkaan nimeä kuin sukunimi vain:)
Ehdin jo vähän syyttämään tuota PerErikkiä,että hän se on kirjeen lähettänyt;)) Merkillisen kirjeen? Lukiko siinä merkissä Eesti Post?
- siinä luki.
free mail.
- kah'ville
Taitaa olla niin, että ne jotka pelaa, ovat tämänkin peliyhtiön listoissa :o)
Hyvin tiesivät, että meikälle ei kannata kirjeitä lähetellä edes 150 eken pelirahalahjalla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872