Chicxulubin kraatteri

kummeliturska

Voisiko joku YEC-asiantuntija antaa kraatterille asianmukaisen selityksen lyhyen maailmanhistorian mittakaavassa?

Ihan vaikka vain muutamalla sanalla ja asianmukaisilla viitteillä. Erityisen kiinnostunut olisin siitä, mille vuosituhannelle törmäys sijoittuu. Ei kai siitä niin kovin kauaa vielä voi olla?

11

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovin hiljaista on... Täytyy varmaan kysellä vastaisuudessa helpompia.

      • +ë9oojko

        Kukaan ei viitsi vastata koska netti on täynnä asiaa tuosta kraaterista ja muista vastaavista.

        Ei tuon kraaterin syntyhetkeä kukaan tiedä. Mutta vannhempi se on kuin ihmisasutus tuolla suunnalla koskapa siitä ei ole säilynyt muistiinpanoja.
        Toisin oli tuolla naapurimaassa kun Siperiaan lennähti vastaava. Se nähtiin ja kuultiin kaukana.


      • +ë9oojko kirjoitti:

        Kukaan ei viitsi vastata koska netti on täynnä asiaa tuosta kraaterista ja muista vastaavista.

        Ei tuon kraaterin syntyhetkeä kukaan tiedä. Mutta vannhempi se on kuin ihmisasutus tuolla suunnalla koskapa siitä ei ole säilynyt muistiinpanoja.
        Toisin oli tuolla naapurimaassa kun Siperiaan lennähti vastaava. Se nähtiin ja kuultiin kaukana.

        "Ei tuon kraaterin syntyhetkeä kukaan tiedä."

        Noh, sen tiedetään olevan ~65 miljoonaa vuotta vanha. Istuu varsin huonosti YEC-malliin.

        "Mutta vannhempi se on kuin ihmisasutus tuolla suunnalla koskapa siitä ei ole säilynyt muistiinpanoja."

        Kyllä, jokseenkin vanhempi ;)

        "Toisin oli tuolla naapurimaassa kun Siperiaan lennähti vastaava. Se nähtiin ja kuultiin kaukana. "

        Tunguskan täräys oli hieman eri suuruusluokkaa.


      • tieteenharrastaja
        kummeliturska kirjoitti:

        "Ei tuon kraaterin syntyhetkeä kukaan tiedä."

        Noh, sen tiedetään olevan ~65 miljoonaa vuotta vanha. Istuu varsin huonosti YEC-malliin.

        "Mutta vannhempi se on kuin ihmisasutus tuolla suunnalla koskapa siitä ei ole säilynyt muistiinpanoja."

        Kyllä, jokseenkin vanhempi ;)

        "Toisin oli tuolla naapurimaassa kun Siperiaan lennähti vastaava. Se nähtiin ja kuultiin kaukana. "

        Tunguskan täräys oli hieman eri suuruusluokkaa.

        Voisi lisätä, että tuolla kraaterilla on ominaisuus, joka vedenpaisumukselta puuttuu.

        Sen aiheuttanut luonnonkatastrofi jätti geologisiin kerrostumiin jäljen, joka on voitu havaita joka puolelta maailmaa. Asteroidi 65 miljoonaa vuotta sitten pystyi johonkin, jota 4500 vuotta sitten muka ollut globaali tulva ei tehnyt. Koska sitä ei ollut.


      • tieteenharrastaja kirjoitti:

        Voisi lisätä, että tuolla kraaterilla on ominaisuus, joka vedenpaisumukselta puuttuu.

        Sen aiheuttanut luonnonkatastrofi jätti geologisiin kerrostumiin jäljen, joka on voitu havaita joka puolelta maailmaa. Asteroidi 65 miljoonaa vuotta sitten pystyi johonkin, jota 4500 vuotta sitten muka ollut globaali tulva ei tehnyt. Koska sitä ei ollut.

        Shhhhh! ;)


    • suuri Taistelu

      Kraatterit ovat syntyneet Arkkienkeli Mikaelin ja Saatanan välisessä alkuaikojen taistelussa.

      Se on ainut lookinen ja havaintojen mukainen selitys kraattereille maassa ja kuussa.

      • Toivottavasti olet trolli.


      • KATin haamu
        kummeliturska kirjoitti:

        Toivottavasti olet trolli.

        Tuo selitys on julkaistu American Scientist -lehdessä esimerkkinä kreationisti Morriksen oppikirjasta.
        Lukijoilla on tietenkin vaikeuksia pitää lehtensä kuivana (itkun ja naurun vuorottelevista kyynelistä)..

        Lehdessä oli jopa kuva missä vihtahäntä ja Mikael on eri puolilla kuuta kuin lumisotasilla ja viskaavat isoja kiviä..

        :D


      • KATin haamu kirjoitti:

        Tuo selitys on julkaistu American Scientist -lehdessä esimerkkinä kreationisti Morriksen oppikirjasta.
        Lukijoilla on tietenkin vaikeuksia pitää lehtensä kuivana (itkun ja naurun vuorottelevista kyynelistä)..

        Lehdessä oli jopa kuva missä vihtahäntä ja Mikael on eri puolilla kuuta kuin lumisotasilla ja viskaavat isoja kiviä..

        :D

        Mielestäni tämä on mainio esimerkki siitä, mihin Mortonin demoni parhaimmillaan kykenee.

        Pyysin aloituksessani YEC-vastinetta ko. kraatterille, vaan ei vaikuta siltä että kenelläkään olisi tarjota mitään? Case closed?


      • kummeliturska kirjoitti:

        Mielestäni tämä on mainio esimerkki siitä, mihin Mortonin demoni parhaimmillaan kykenee.

        Pyysin aloituksessani YEC-vastinetta ko. kraatterille, vaan ei vaikuta siltä että kenelläkään olisi tarjota mitään? Case closed?

        "Pyysin aloituksessani YEC-vastinetta ko. kraatterille, vaan ei vaikuta siltä että kenelläkään olisi tarjota mitään? Case closed?"

        Kreationismilla yksnkertaisesti ei kyetä selittämään näitä todellisuuden havaintoja ja siksi he vaikenevat tällaisista aloituksista.


    • Kysäseppä seuraavaksi miksi fossiilit kehittyvät maakerrostumissa juuri evoluutioteorian ennustamalla tavalla mitä syvemmälle vanhempiin maakerrostumiin mennään.

      Jos taas tulva olisi ollut realiteettia, niin eikö olisi loogista olettaa, että esimerkiksi myyrät ja muut maan sisälle kaivautuvat nisäkkäät olisivat alempana ja vedessä elävät eliöt ylempänä, sekä että samoissa kerrostumissa olisi sikin sokin kaikenlaisiä eläimiä ja kasveja... vaan kas kummaa näin ei olekaan.

      Reality, it's a bitch.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe