Älkää sitten. Ajattelin vain ettei tarvitsisi pingottaa
Ettekste tunne
41
163
Vastaukset
- Viivi.
No noi pojat eivät tiedä että tiedän melkein jokaisen oikean nimen,
mutta en välttämättä "tunne"....- Kylmät kädet
Et, Viivi, hyväksyny minua facabook-ystäväksesi, joten poistin koko tunnukseni.
http://www.youtube.com/watch?v=yGzQmMZ3hxo&feature=BFa&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw - nimenieikukan
no kuka mä oon, ala sanoo. Mistä tiedät lähes kaikki muttet jokaista, eli et mua vai, tä.
- Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Et, Viivi, hyväksyny minua facabook-ystäväksesi, joten poistin koko tunnukseni.
http://www.youtube.com/watch?v=yGzQmMZ3hxo&feature=BFa&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVwKieltämättä estin noin viikko omalla nimelläni olevasta profiilista jonkun, jota en tuntenut. Vaikutti feikkiprofiililta. Ei hän kyllä suomea puhunut... en tosin kysynyt puhuuko kun samantien estin.
Oliks sulla tossa kirjoitusvirhe vai onko tommonenkin bookki muka olemassa? :D - Kylmät kädet
Viivi. kirjoitti:
Kieltämättä estin noin viikko omalla nimelläni olevasta profiilista jonkun, jota en tuntenut. Vaikutti feikkiprofiililta. Ei hän kyllä suomea puhunut... en tosin kysynyt puhuuko kun samantien estin.
Oliks sulla tossa kirjoitusvirhe vai onko tommonenkin bookki muka olemassa? :DOlet rasisti. Ruotsalaiset eivät siis kelpaa sinun kavereiksesi? :(
- Vaahtokassi
Kylmät kädet kirjoitti:
Olet rasisti. Ruotsalaiset eivät siis kelpaa sinun kavereiksesi? :(
Homoseksuaali
Lestadiolainen
Ruotsalainen
Alkoholisti
Rasisti
Aivan käsittämätöntä, miksi tällainen pelle (kylmäkäsi) annetaan kirjoittaa täällä. - Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Ei hän mikään ruotsalainen ollut...
Ja sitä paitsi mulla on montakin ruotsalaista kaveria... - Kylmät kädet
Viivi. kirjoitti:
Ei hän mikään ruotsalainen ollut...
Ja sitä paitsi mulla on montakin ruotsalaista kaveria...Mutta minä en kuulunut heihin.
R.I.P. facebook -tunnukseni :'( - Kk
Vaahtokassi kirjoitti:
Homoseksuaali
Lestadiolainen
Ruotsalainen
Alkoholisti
Rasisti
Aivan käsittämätöntä, miksi tällainen pelle (kylmäkäsi) annetaan kirjoittaa täällä.Ainoastaan kaksi alinta pitää paikkansa.
Kylmät kädet kirjoitti:
Mutta minä en kuulunut heihin.
R.I.P. facebook -tunnukseni :'(Sä nyt hassuttelet, et oo oikeesti mua edes pyytänyt kaveriksi, vaan joku
ulkomaalainen (en ole rasisti) ehdotteli tiiviistä keskustely-yhteyttä.. en edes lukenut viestiä kunnolla kun ne on niitä perus "käytsä usein täällä" -tyyppisiä viestejä. Et se sä ollut.- Kylmät kädet
viivi4 kirjoitti:
Sä nyt hassuttelet, et oo oikeesti mua edes pyytänyt kaveriksi, vaan joku
ulkomaalainen (en ole rasisti) ehdotteli tiiviistä keskustely-yhteyttä.. en edes lukenut viestiä kunnolla kun ne on niitä perus "käytsä usein täällä" -tyyppisiä viestejä. Et se sä ollut.Sore, olen vaan tuohtunut, kun joku täällä Suomi24:lla sai oikean nimeni selville pelkän tunkkaisen kuvankaappauksen perusteella. Lappusen "koodeista", hän väittää.
- Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Sore, olen vaan tuohtunut, kun joku täällä Suomi24:lla sai oikean nimeni selville pelkän tunkkaisen kuvankaappauksen perusteella. Lappusen "koodeista", hän väittää.
Niin?
Kerronko vinkin miten sen saa selville? Klikkaa oikealla. ;) - Viivi.
nimenieikukan kirjoitti:
no kuka mä oon, ala sanoo. Mistä tiedät lähes kaikki muttet jokaista, eli et mua vai, tä.
Kuulostat ihan Vilmalta, mut...
Viivi. kirjoitti:
Niin?
Kerronko vinkin miten sen saa selville? Klikkaa oikealla. ;)käytsä usein täällä ,. ? ;P"
Viivi. kirjoitti:
ja Vilman oikea nimi on Hildegard Mettä-Pöyröö ,.
- Viivi.
HugaZaga kirjoitti:
käytsä usein täällä ,. ? ;P"
Käyn. :D
- Kylmät kädet
Viivi. kirjoitti:
Niin?
Kerronko vinkin miten sen saa selville? Klikkaa oikealla. ;)Viivi kerro minulle.♥ Olen aivan pihalla.
Pliis. - Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
Viivi kerro minulle.♥ Olen aivan pihalla.
Pliis.Viivi nämä tiedot eivät kertoneet tietojani.
Olen varma, että tämä henkilö on vain lukenut alkuaikojeni kuvapostauksia tällä palstalla, jossa näkyi viivakoodi. Jotenkin se sai siitä selville henkilötietoni.
http://www.youtube.com/watch?v=9TfV92vVINY&feature=BFa&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw Kylmät kädet kirjoitti:
onpa outo heitto ja leiskaus. kylmät käet on selkeesti suomalainen termi..
kaikkea sitä taas..- Vilma.
Viivi. kirjoitti:
VIIVI EN OO...en oo osallistunut tähän ketjuun mitenkään,nyt vaan vilkasin--murr
- Viivi.
Kylmät kädet kirjoitti:
Viivi nämä tiedot eivät kertoneet tietojani.
Olen varma, että tämä henkilö on vain lukenut alkuaikojeni kuvapostauksia tällä palstalla, jossa näkyi viivakoodi. Jotenkin se sai siitä selville henkilötietoni.
http://www.youtube.com/watch?v=9TfV92vVINY&feature=BFa&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVwVarmaan niin, joillakin on liian hyvä muisti ja yhdistelemiskyky.
Ja pihalla oleminen on joskus ihan mukavaa, ei sais poistua pihalta... ilman hyvää syytä. :D - Viivi.
Vilma. kirjoitti:
VIIVI EN OO...en oo osallistunut tähän ketjuun mitenkään,nyt vaan vilkasin--murr
No mut saihan sut nyt ainakin houkuteltua tänne tavalla tai toisella. ;D
- tietäjä.
haittaakse?
- tietäjä.
mää en tunne ketään.
- tietäjä.
Keistä -nestä te puhutte. Kirjoittakaa selkeämmin.
- Viivi.
Eiks sun pitäis tietää kun oot tietäjä?
Sun pitää kohta vaihtaa nimimerkkiä tietämättömäksi... tai sit että mä sunkkaa mittää tiärä.
BinGo on taas muotia mummojen GesGuudessa.
- Nimi Erkki
kotko on ainakin laajalti tunnettu
- Viivi.
Hyi sua, ei saa nimitellä, mutta.. taisin nähdä 17.5 ihan oikeasti ko. henkilön.
- nukkumatti.
Viivi. kirjoitti:
Hyi sua, ei saa nimitellä, mutta.. taisin nähdä 17.5 ihan oikeasti ko. henkilön.
Ja missähän? Unessasi?
- Viivi.
nukkumatti. kirjoitti:
Ja missähän? Unessasi?
Enpäs kerro, jossain julkisella paikalla...
- ...ja lopunaika
Miten sitä vois toista tuntee kun ei itteekään tunne. Vältä markettien hyllynpäätyjä niiden peilien takia. Aivan outo tyyppi siinä peilissä näkyy.
- Kylmät kädet
Hitto miten hauskaa, kun moderaattorit hikipediassa sukkanukkeilee minkä kerkeävät. :)
Harmi vaan, että sivusto toimii niin hitaasti, koska servu sijaitsee jossain intokiinassa kautta Kanada. :( - MBC 수목
MBC 수목 드라마 ‘히어로’가 아시아 공략에 나선다.
‘히어로’(극본 박지숙ㆍ연출 김경희)는 최근 일본·홍콩·싱가폴·필리핀·말레이시아 등 아시아 5개국 수출을 완료했다.- Kylmät kädet
michaelone kirjoitti:
კმ. მთათა სისტემის საერთო ფართობია დაახლოებით ;)
Kokonaispinta-ala vuorijonon järjestelmässä on noin.
- Kylmät kädet
Hittoku porukka aina olettaa ympäri nettiä, että tulen seuraavana päivänä uudestaan. Naurunappula, FPS-pelit, jne.
Puhumattakaan Huuhaasta. - Kylmät kädet
Ihme asenne Quake Live -pelissä ja netissä ylipäätään.
Kysyin, että ketä ammun, vihreetä vai punaista? Sain heti bannit. :( - ja mie
kun ajoin mettään
enkä tunne kettään - tunnet sä mut.
Liirum laarum känsäkoura :-D
- Arkku ...
HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!HaaaaaaaHaaaaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493807
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613724Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062851Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522589Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211739Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261