Onko tietoa?

Tietääkö kukaan?

Osaako joku kertoa tai sanoa millaisia ihmisoikeuseettisiä asiakirjoja tai julkilausumia jehovan todistajat ovat allekirjoittaneet? Joku sanoo, että ne muka vaihtelisivat maittain? Millainen on jehovan todistajien ympäristõpolitiikka? Mitkä sertifkaatit on hankittu? Ja mitkä sopimukset ja tavoitteet on allekirjoitettu?

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmestys 11:18

      *Millainen on jehovan todistajien ympäristõpolitiikka?*
      Kuulema Jumala tuhoaa ne jotka"turmelevat maata",
      joten maapallon vesistöjen saastuttaminenkin
      on pian loppu, Jehova lopettaa sen :)

      18 Mutta kansakunnat vihastuivat,
      ja tuli sinun oma vihastuksesi sekä määräaika tuomita kuolleet ja antaa palkka orjillesi, profeetoille, ja pyhille ja nimeäsi pelkääville,
      pienille ja suurille,
      ja _saattaa turmioon ne, jotka turmelevat maata_.”
      http://www.watchtower.org/fi/raamattu/re/chapter_011.htm

      • ko.koo

        Wc-seuran Ihmisoikeusajattelusta kertoo minusta aika paljon karttaminen. Samoin tupakka- ja aseteolsuuden osakkeiden omistaminen. Tupakointi ja armeijan käyminenhän on kielletty jäseniltä.
        Samoin se, että kuuluivat YK:hon vain (omien sanojensa mukaan vain päästäkseen YK:kirjastoon (hoh ja heh). Ei ihmsoikeuksien ajamiseksi.
        Mätä lahko minusta.


    • virrLsi 440

      tässäpä vanha virsi joka kertoo
      KAIKEN:
      http://youtu.be/ylb2MoUhcs4
      JULKILAUSUMA
      voittaa kirkkaasti " ko.koon Innasen Siioninvirret "
      :)

    • Tuo virsi jonka mainitset, tekijä on Haqvin Spegel (ruotsalainen) 1645 - 1714.
      Virsi poistettiin uudistetusta virsikirjasta.

      • osuvat sanat:

        Harmi, sillä se on niin OSUVA kuvatessaan nykyistä-KIN sortoa...
        Kaipa se pohjautuu joihinkin raamatun jakeisiin?


    • Kyllä tuo virsi pohjautuu Psalmiin 58. Jäi mainitsematta minulta.

    • jaakobista

      Kansantaiteilija Tykkyläinen on varsin mainio veikkonen omaperäisine tempauksineen, elämäniloinen "luonnonlapsi".
      - tuon huvittavankin esiintymisen taustalta voi löytää oivaltavia ajatuksia, ettei elämän pidä muodostua aivan hissutteluksi tai liian vakavaksi, jolloin ilo katoaa kaiken muun peittoon.
      - Tykkyläinen ei myöskään ole pahansuopa, ilkikurinen kylläkin, väriläiskä koillismaalta.

      Monet virret ovat sanoitukseltaan oivaltavia ja sävelmiltään hienoja edustaen suomalaisille kansan sävelmille ominaista hidasta poljentoa, jopa "laahaavuutta" tai kuuluisampien säveltäjien teoksia: uruille, sovitettuna pianolle, orkesterille, puhaltimille.

      Raamatuntutkijat voivat laulaa myös niitä virsiä joissa on sopivat sanat, vaikka Raamatuntutkijoilla on omia laulukirjoja, ovat nuo kirjat käytössä vaihtelevasti ja monet Raamatuntutkijoiden lauluista onkin sävelletty ja sovitettu nimenomaan pianolle;
      - Raamatuntutkijoiden vanhoja lauluja kuunneltavina tiedostoina:
      www.heraldmag.org

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      206
      967
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      839
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe