Onko tietoa?

Tietääkö kukaan?

Osaako joku kertoa tai sanoa millaisia ihmisoikeuseettisiä asiakirjoja tai julkilausumia jehovan todistajat ovat allekirjoittaneet? Joku sanoo, että ne muka vaihtelisivat maittain? Millainen on jehovan todistajien ympäristõpolitiikka? Mitkä sertifkaatit on hankittu? Ja mitkä sopimukset ja tavoitteet on allekirjoitettu?

7

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmestys 11:18

      *Millainen on jehovan todistajien ympäristõpolitiikka?*
      Kuulema Jumala tuhoaa ne jotka"turmelevat maata",
      joten maapallon vesistöjen saastuttaminenkin
      on pian loppu, Jehova lopettaa sen :)

      18 Mutta kansakunnat vihastuivat,
      ja tuli sinun oma vihastuksesi sekä määräaika tuomita kuolleet ja antaa palkka orjillesi, profeetoille, ja pyhille ja nimeäsi pelkääville,
      pienille ja suurille,
      ja _saattaa turmioon ne, jotka turmelevat maata_.”
      http://www.watchtower.org/fi/raamattu/re/chapter_011.htm

      • ko.koo

        Wc-seuran Ihmisoikeusajattelusta kertoo minusta aika paljon karttaminen. Samoin tupakka- ja aseteolsuuden osakkeiden omistaminen. Tupakointi ja armeijan käyminenhän on kielletty jäseniltä.
        Samoin se, että kuuluivat YK:hon vain (omien sanojensa mukaan vain päästäkseen YK:kirjastoon (hoh ja heh). Ei ihmsoikeuksien ajamiseksi.
        Mätä lahko minusta.


    • virrLsi 440

      tässäpä vanha virsi joka kertoo
      KAIKEN:
      http://youtu.be/ylb2MoUhcs4
      JULKILAUSUMA
      voittaa kirkkaasti " ko.koon Innasen Siioninvirret "
      :)

    • Tuo virsi jonka mainitset, tekijä on Haqvin Spegel (ruotsalainen) 1645 - 1714.
      Virsi poistettiin uudistetusta virsikirjasta.

      • osuvat sanat:

        Harmi, sillä se on niin OSUVA kuvatessaan nykyistä-KIN sortoa...
        Kaipa se pohjautuu joihinkin raamatun jakeisiin?


    • Kyllä tuo virsi pohjautuu Psalmiin 58. Jäi mainitsematta minulta.

    • jaakobista

      Kansantaiteilija Tykkyläinen on varsin mainio veikkonen omaperäisine tempauksineen, elämäniloinen "luonnonlapsi".
      - tuon huvittavankin esiintymisen taustalta voi löytää oivaltavia ajatuksia, ettei elämän pidä muodostua aivan hissutteluksi tai liian vakavaksi, jolloin ilo katoaa kaiken muun peittoon.
      - Tykkyläinen ei myöskään ole pahansuopa, ilkikurinen kylläkin, väriläiskä koillismaalta.

      Monet virret ovat sanoitukseltaan oivaltavia ja sävelmiltään hienoja edustaen suomalaisille kansan sävelmille ominaista hidasta poljentoa, jopa "laahaavuutta" tai kuuluisampien säveltäjien teoksia: uruille, sovitettuna pianolle, orkesterille, puhaltimille.

      Raamatuntutkijat voivat laulaa myös niitä virsiä joissa on sopivat sanat, vaikka Raamatuntutkijoilla on omia laulukirjoja, ovat nuo kirjat käytössä vaihtelevasti ja monet Raamatuntutkijoiden lauluista onkin sävelletty ja sovitettu nimenomaan pianolle;
      - Raamatuntutkijoiden vanhoja lauluja kuunneltavina tiedostoina:
      www.heraldmag.org

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe