Niin siis kun mun pitäs saada muokattua mun videoita lähinnä silleen että pystyy laittaa tekstiä välillä ja monia eri videpätkiä ja kuvia yhtee samaan videoon. Lisäks hauisn et siinä pystyis laittaa sen videon menemään nopeemmin ja olis kiva jos siinä pystyis myös laittaa jonkun musiikin taustalle ja ottaa äänetpois. Eli etin ainakin jonkinlaistaviden muokkaus ohjelmaa, auttaakaa äkkiä (:
Millä ohjelmalla muokkaatte videoita?
Apuaa
4
316
Vastaukset
- Ghost Rainer
Ihan perus movie makerista löytyy nuo kaikki toiminnot.
- nnensk11
jep. voisitteko kertoa jtn. muita videon muokkaus ohjelmia ? mikä se veqas on ? kertoisitteko miten sen voi ladata ilmaiseksi ? ::)
- ghfsgsgfhgswghethd
Sony vegas pro
Eti googlesta: Download sony vegas pro free - jeeeeees
Avid studio on aika hyvä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614378KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1493165Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482492Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?502417- 982075
- 241883
- 301616
- 231612
- 1541451
- 341253