Olen jo vanhempi ja voin tunteella sanoa, että tupakoinnista irti pääseminen on vaikeaa. Itse lopetin 10:nen vuoden jälkeen. Apunani oli e-savuke. Mikäli sinusta nuori tuntuu vaikealta lopettaa tupruttelu ja olet kuitenkin vähintään 18vuotta suosittelen sähkötupakkaa! jos rahasi ovat loppu voit voittaa sähkötupakan täältä: http://tinyurl.com/cuh8gmd
Lopeta polttaminen ajoissa!
JuhoS55
2
291
Vastaukset
- promoaja
MAINOS - MAINOS - MAINOS - ÄLKÄÄ MENKÖ LINKIN OSOITTAMAAN PAIKKAAN - MAINOS - MAINOS - MAINOS
- liiaamanda
On varmaanki joo mainos, mutta ihan hyvä sellanen.Ite oon lopettanu tupakoinnin ja nyt sauhuttelen sähkötupakkia :) Ei haise ja voi sauhutella sisälläkin :) Ite en oo kyl e- savukkeesta hommannu vaan ulkomaisilta sivuilta vieläpä edullisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283577Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt242687Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162438Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501698Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431461- 1461349