että rikkaimmat rååtsalaiset laittavat lapsensa kouluun affenanmaalle, kun he pelkäävät lastensa puolesta kotimaassaan?
Me Suomalaiset veronmaksajat maksamme siis heidän elämänsä, niinkuin me maksamme myös affenanmaalaisten elämät.
Affenamaalaiset eivät taida kantaa "vastuuta" ja eivät taida olla suvaitseviakaan?
Minä olen tosi huolissani esim. Somalien tilanteesta affenanmaalla. Joutuvatko somalit syrjityksi siellä?
Heillä ei kuitenkaan taida olla työvoimapulaa siellä saarivaltiossaan?
Tiesittekö te muuten,
4
<50
Vastaukset
Selitäpä vähän tarkemmin.
Itse nimittäin olen lukenut, että ruotsalaisia muuttaa Ahvenanmaalle siksi, että he EIVÄT halua laittaa lapsiaan kouluun, vaan haluavat opettaa heitä kotona. Ruotsissa lasten kotiopetusta ei hyväksytä.
Ahvenanmaalla työtilanne on hyvä, ja sikäläiset maksanevat veroja sen mukaisesti.- FRÅGA NU
Saako siellä puhua SUOMEA EDES?
- jasååå
Saa puhua suomea. Eri asia sitten on, vastaako joku sinulle suomeksi!
- lutei ja kirpui
Ovat entisiä natseja (se liike kun lakkautettiin) mutta rasismi elää, se on sitä "hyväntahtoista" rasismia....... Siis sellaista "valikoivaa" rasismia...
Kaikki muu, paitsi rååtsalaisuus on "inte bra"...
Sisäsiittoisuus myös suorastaan loistaa siellä.. Koko saarimaailma, siis jonkinlainen pippi långstrumpa sjörövare ja njangijala maailma kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465710Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2405501Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2332979Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,822742Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171482496- 702129
Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina492026- 701860
- 2131784
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871389