Tarvitsisin perustaa yrityksen pikaisesti, eli aikaa yrittäjyyskurseille/neuvontaan ei ole. Onko kokemuksia esim. perustayritys.fi, yrityksen-perustaminen.fi tai gogroup.fi? Omat tiedot hieman hukassa joten kaikki tiedot/ohjeet tervetulleita :)
Kokemuksia perustamispalveluista
4
155
Vastaukset
- 2+1
Jos on pikainen tarve, menee reisille. Eli malttia ja harkintaa, ja käy se kurssi. Niin kiire ei voi olla, ettei olisi aikaa laskelmille yms. asioille.
- Rauhallisesti vaan
Niinpä, älä hötkyile.
- qhg¨3j¨4pj
Minä olin vastaavassa tilanteessa keväällä. Menin kaverin suosittelemaan pieneen tilitoimistoon ja sanoin että tarviin firman nyt.
Tilitoimiston omistaja sanoi että istu alas ja alkoi täyttää papereita. Homma oli tunnissa paketissa.
Sain kasan yrityksen perustamispapereita, pöytäkirjat tilin avaamista varten ja ohjeet kuinka maksetaan kaupparekisterimaksut ja osakepääoma. Kaksi viikkoa tämän jälkeen oli firma rekisteröity. Toimisto veloitti paperityöstä 123€, eli ei paljon paskaakaan ja homma hoidettiin odottaessa. - 13
Tässähän on sotkettu kaksi täysin eri asiaa. Yrityksen perustamiseen ei tarvita mitään kursseja, mutta sitävastoin yrityksen pyörittämiseen kyllä, jos ei aio palkata toimistusjohtajaa ja silloinkin on oltava hanskassa perustiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780