"Aikuiset ulkoistivat vastuunsa puhujille" sanottiin Maijan tarina kirjassa.
Mutta mistä syystä se rauhanyhdistyksen puheenjohtaja ei ole joutunut tilille, vaikka hän toimi näin:
Lainaus kirjasta:
"...puheenjohtaja oli tullut pyytämään hänet [Maijan miehen] sivuun ja sanonut, että nyt on asiat sovittava pian, muuten asiat menevät poliisille. - - "
Eikös juuri tämä puheenjohtaja pitäisi panna selvittämään tekosiaan viranomaisille.
"Asiat sovittava, muuten poliisi tulee..."
7
183
Vastaukset
- kyllä.
Miksi ootat aina jonkin toisen tekevän sen likaisen työn?
Miksi luuraat siellä puskassa? Odotatko äitisi tulevan pyyhkiin pyllysi?
Monennettako kertaa tuota raamattu nimeltä Maija olet lukemassa?
Pärjäätkö siellä?- jotain kakkajuttuja?
Hei, mikä sinun ongelma on?
- Totuus se on
Kirja on hiuksianostattavaa luettavaa. Lestadiolaisen liikkeen vatuunkantaajt on otimineet säännönmukaisesti lainvastaisesti. On hyvä että asiat on kerrottu edes yhdessä kirjassa ja kyllähän Päivämiehessäkin kirjoitetiin että kirjassa on totuudenmukainen sisältö.
- .
Jokainen 1700 pedofili tapausta suomessa vuodessa on karmaiseva. Jokaiset miljoonat ja miljoonat pedofilia tapaukset maailmassa vuodessa ovat karmaisevia ja pysäyttäviä tapauksia.
Joten luonnollisesti kymmeniä vuosia sitten tapahtunut on karmaiseva tapaus niin kauan kun se muuttuu mässäilyksi. Ehkä jo on sitä ollut jo pitkään.
Tässä välissä tapahtui kymmeniä miljoonia KARMAISEVIA pedofilitapauksia.
"Mutta mistä syystä se rauhanyhdistyksen puheenjohtaja ei ole joutunut tilille"
"Eikös juuri tämä puheenjohtaja pitäisi panna selvittämään tekosiaan viranomaisille."
Ensinnäkin Maijan Tarinassa ei kerrota paikkakuntaa, joten emme voi olla varmoja kuka henkilö on kysymyksessä (minkä rykän pj tai ex pj).
Esivallan edessä en usko että asiaa voidaan enää puida, koska tuo uhrin vaientamisrikos lienee vanhentunut. En tiedä muutenkaan miten se on laissa sanatarkasti, että onko sitä edes kriminalisoitu.
Tietenkin muulla tavalla hänet voitaisiin laittaa vastuuseen, ja on jo saatettukin laittaa vastuuseen(Kristuksen kirkkolain mukaisesti ja mahdolliset rahalliset korvaukset), mutta kun minä en tiedä kuka hän on ja millä paikkakunnalla. Jotkut ovat epäilleet Pudasjärveä, mutta ei siitäkään niin varmoja olla.- poliisi sitä varten
Maija kääntyi väärien henkilöiden puoleen rikosasiassa, siitähän tässä on kysymys.
- PollaritKEHiin
Vapauttakaa itsenne!
Ajatelkaa omilla aivoillanne!
Valitkaa vapaus ja elämä!
www.eroakirkosta.fi
ÄLÄ EDISTÄ PEDOFILIAA JA SUOJELE TODELLISIA RIKOLLISIA!
www.eroakirkosta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181