Aikaa jos voisin muuttaa taaksepäin...

Menetetty rakkaus

Toisistamme tykättiin, toisen valitsin koska luulin että hänen kanssaan on järkevämpi serustella. Hänen kanssaan on nyt tuskaa ja koskaan hän ei ole minusta välittänyt niinkuin sinä välitit. Ja nyt sinua ei enää ole ja syyllisyys painaa. En koskaan saa tietää olisinko voinut muuttaa kohtalosi. Sinua niin aina jään kaipaamaan. Anna anteeksi etten silloin tajunnut seurata sydäntäni. Sen ainoan kerran kun en kuunnellut sydäntäni, niin kävi näin... Niin moni asia sinusta muistuttaa, kaikki mitä teen, haluaisin tehdä sinun kanssasi. En vieläkään tajua monen kuukauden jälkeen etten sinua enää nää...

10

1903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kaikesta

      Nyt sun sit vaan pitää elää sen toisen kanssa, kun valitsit niin. Luuletko että täälläkään oli sen helpompaa. Eikä ole ollut vieläkään, mutta takaisin ei ole eikä tule paluuta. Ihmisillä on taipumusta pistää pilalle niitä hyviäkin asioita järkeistämällä kaiken mitä eteen tulee. Kaikki kliseet on sanottu riittävän monta kertaa.

      • 2+13

        Ihan silkasta vahingonilosta voin sanoa että ähäkutti. Mitäs menit vaihtamaan.
        Jätetty kärsii eniten.


      • muistoja vain
        2+13 kirjoitti:

        Ihan silkasta vahingonilosta voin sanoa että ähäkutti. Mitäs menit vaihtamaan.
        Jätetty kärsii eniten.

        Olen samaa mieltä, jos jätit toisen vuoksi niin kärsi nyt osasi itsekin siitä tuskasta mitä olet tuottanut!


    • CHUCKNORRIS

      Eturauhasen liikakasvu oireet
      Hanki apua eturauhasvaivoihin Internetapteekista. Toimitus 1,00€
      Internetapteekki.fi
      Äkkilähtö Välimerelle
      Risteilylle jopa - 40 % Viikon risteily alk. 850 €
      www.KristinaCruises.com
      Corega
      Vapautta hammasproteesin käyttä- jälle. Lue lisää sivuiltamme!
      Corega.fi
      Apua haluttomuuteen
      M Plus lisää seksuaalista halua ja antaa lisäenergiaa. Kokeile nyt!
      EFIshop.fi/M_Plus
      Wc
      WC:t, aidat ja esiintymislavat Nyt myös työmaa wc:t
      www.ykkosvessat.fi

    • Selkäänpuukotettu

      Sinun kanssasi haluaisin vieläkin olla, olen sitä silti aina haaveillut, en vain koskaan ole pystynyt sitä sanomaan.

      Nykyään vietän suurimman osan ajastani sen viimeisen perheenlisäyksen kanssa, muistatko?

      En ole muuttunut. Olen vieläkin se sama ihminen. Tule käymään joskus jos kuulostaa tutulta.

    • Karmanlaki22

      Musta se on ihan oikein sulle. Ja nyt oot sen toisen kanssa loppuun asti. Älä häntä satuta, rakasta häntä kuin rakastaisit sitä menetettyäs.

    • jkop

      ninkkö

    • tiu2

      sä teit valintas ja turha enää itkee perään, sillä varmasti toista sattuu aika pahasti! kuulostaa aika tutulta, vähä niinku tuttua hommaa! toivottavasti nimi kirjaimesi ei oo j.j

      • saat anteex

        1 vuosi ja 4kk aloitusviestin jättämisestä vastaat siihen.
        Ja jos luet ekan viestin rivien välistä, niin luultavasti aloittajan kohde on siirtynyt
        autuaamille maille.

        Eiköhän kaikki ole ihan hyvin sillä j.j:lläsikin.
        Pieni katkeruus kirjoituksestasi kyllä paistaa.


    • pave15

      Ketä sinä tarkoita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe