Härkä mies ei tiedä kumman valita, pystynkö vaikuttamaan?

neitsyt nainen

Olen jo reilun kuukauden ollut tiiviisti härkä miehen kanssa tekemisissä, ensin työni puolesta, sitten yhdistävän harrastuksen kautta. Hän seurustelee. Hän alkoi pikkuhiljaa laittamaan entistä vihjailevampia viestejä, soitteli joka päivä, kirjoitteli facebookissa, viestitteli. Hän sanoi olevansa kiinnostunut ja ettei tiedä mitä hänen pitäisi tehdä suhteelleen. Hän tuli kerran luokseni ja harrastimme seksiä. Hän lähti, ja niin katosi kaikki muukin, ei mitään yhteydenottoja, hyvä jos vastasi soittoihin tai mihinkään. Väitti ettei tullut katumapäälle tai mitään, mutta nyt kun tapauksesta on jo muutama viikko ja olen saanut homman takaisin kaveritasolle, on hän puhunut kuinka oli vihainen itselleen, sillä ei ole ennen moista tehnyt. Hän oli välissä todella kylmä ja teki oharit lupauksilleen. kun hän sitten monen hiljaiselo päivän jälkeen soitti, olin itse kiukkuinen takaisin. Ei kuulunut taaskaan hetkeen ja sitten minä otin yhteyttä. Nyt hän on taas soitellut työmatkoillaan kun on tylsää ( niinkuin sillon ennen) ja olemme käyneet yhteisessä harrastuksessa taas. Kovasti hän on tuonut julki haluavansa uudelleen harrastaa seksiä kanssani, mutta kun sanon etten suostu jos hän ei ole sinkku, hän sanoo ettei millään tahtoisi toisen takia jättää, ja että voi kun olisi jokin muukin suhteessa hullusti.

Mitä teen, onko enää mitään toivoa saada häntä itselleni? Tiedän että jos olisin aikaisemmin malttanut ja vaatinut että hän on sinkku olisi tilanne nyt toinen, sillä hän oli todella lähellä jättää tyttönsä...

pitääkö nyt antaa tilaa vai mitä teen?

1

307

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä mies....

Härkä mies tarvii läheisyyttä ja "hellittelyä". Sitten se jaksaa rakastaa kunnolla. Ei muuten kuin "panot" mielessä norm.elämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      413
      1941
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1427
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      170
      1364
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1336
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1126
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      845
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      704
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      655
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      635
    Aihe