hyvähän se on harjoitella, NATO on hieno juttu?
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1560347/yhdysvaltojen-asevoimien-erikoisjoukot-vierailevat-suomessa
USA:n erikoisjoukot suomeen
11
175
Vastaukset
- Voi kun
alkaisvatkin tositoimiin ja hoitelisivat rysssänkätyrit pois.
- voihan kun
Tänään on puolustusvoimien lippujuhlan päivä. Keisarin kenraali ja kreivi syntyi tänä päivänä paljon yli sata vuotta sitten. Halla paneksi rukiinoraat, ja kansaa joutui nälkäkerjuulle. Muutenkin koitti huonoja aikoja.
- Ivalon susinarttu
Ennen jatkosotaa saksalaiset asiantuntijat harppoivat kiiltosaappaineen Suomen itärajalla. Hauskaa oli, koska herroja nauratti. Tuosta kun pyyhkäsemme menemään, saatte tekin kaalimaata kylliksi! Sitten tuli se h-n Stalingrad!
Tärkeä tiedotus: jokaisella vieraalla on oma asiansa toimitettavana! - Sitä saa mitä tilaa
Alkaa Suomi käydä kohta Venäjän tärkeimmille alueille sen verran
vaaralliseksi, etteivät kauaa katso toimettomana.- mihin se johtaa
Venäjän on lopulta toimittava...
- On jo
mihin se johtaa kirjoitti:
Venäjän on lopulta toimittava...
lähettänyt 55 000 desanttia Suomeen.
Miksi Suomi ei hoida desantteja pois maasta?
- NATO:oon heti
Toisaalta Hitler kielsi Stalinia suorittamasta "Suomen kysymystä" loppuun marraskuussa 1940. Jos ei olisi kieltänyt, olisi Suomi miehitetty ja liitetty NL:oon ennen kesää 1941.
Nykyajan kiiltonahkasaappaat ja kurkkuhillopukuiset miehet ja naiset ison veden takaa vierailevat vähän samaan malliin Suomessa kuin saksalaiset 1940-41 pohjustamassa sotilaallista yhteistyötä pahan päivän varalle. Tuossa ei ole mitään pahaa, Hitler pelasti Suomen marraskuussa 1941 ja toisen kerran kesällä 1944. Nykyään Jenkit ovat tulossa pelastamaan Suomea.- von Münchausen
Pelastamaan miltä?
- Suomen ikiaikaiselta
von Münchausen kirjoitti:
Pelastamaan miltä?
viholliselta ja ainoalta ulkoiselta uhalta.
Mafia/roistovaltio Venäjältä. - Minäpä tiedän
von Münchausen kirjoitti:
Pelastamaan miltä?
Pelastamaan itäisiltä despooteilta.
- Mikä missio?
Perustavatko he Uttiin "kuulustelukeskuksen", jossa kidutetaan "terroristeja"?
Vai tulivatko he valmistelemaan Utin haltuunottoa, tiedustelemaan Pietarin puolustusta vai kiipeilemään seinillä suomalaisten larppaajakavereiden kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705