Onko kellään kokemusta hevosesta, jolla tulee tummanpunaista virtsaa???
Elikkäs 1995 syntynyt suomenhevos ori pissaa tummanpunaista virtsaa, välillä huomaa, että sitä pissattaa, mutta jostain syystä se ei tee mitään
Punaista virtsaa!!!
4
3596
Vastaukset
- se vaan on outoo
Kanttiskohan viedä eläinlääkäriin, nyt ja heti?
Kannatshan se varmaan, muttakun en itse omista hevosta :/ omani olisin jo vienytkin eläinlääkärille aikapäivää sitten, mutta en viitsi aikuista ihmistä lähteä neuvomaan varsinkin kun en ole käynyt enää tallilla ratsastamassa kohta vuoteen. Kaverini vuokrailee tätä heposta ja hän kertoi minulle ja olen kyllä itsekkin nähnyt kun olen ollut puomi"miehenä"... Mutta ei kellään olisi vastaavaa tapausta ja tietoa, että mitä hevosella mahtaa olla vialla. Hevosen omistajan mielestä sen on vaan saanut liikaa valkuaista??
- Mintukka...
moikka :) omani pissasi punaista pissaa, kun oli saanut havuja jyrsittäväkseen. uskon että muutokset ruokavaliossa vaikuttaa pissan väriin
Jepp näin olen myös kuullut :) Mietin juurikin, että onkohan sen tarhan vieressä jokin pieni havupuu josta se olisi voinut nappaista itselleen syömistä... en kyllä muista ollenkaan, mutta eipähän ole kaveri minulle sanonut enää mitään punaisesta pissasta-> hepan tarhaa on vaihdettu :D Eikä vaikuttanut muutenkaan sairaalta, ainut oli vain se punainen pissa. Kyllähän se vähän ihmetytti, että mitä kummaa, kun ei ole sattunut aiemmin tuollaista tapausta eteen. Voikohan mikään muu aiheuttaa punaista pissaa kuin havut??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663352Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1192568- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179