Punaista virtsaa!!!

Onko kellään kokemusta hevosesta, jolla tulee tummanpunaista virtsaa???
Elikkäs 1995 syntynyt suomenhevos ori pissaa tummanpunaista virtsaa, välillä huomaa, että sitä pissattaa, mutta jostain syystä se ei tee mitään

4

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vaan on outoo

Kanttiskohan viedä eläinlääkäriin, nyt ja heti?

• Kannatshan se varmaan, muttakun en itse omista hevosta :/ omani olisin jo vienytkin eläinlääkärille aikapäivää sitten, mutta en viitsi aikuista ihmistä lähteä neuvomaan varsinkin kun en ole käynyt enää tallilla ratsastamassa kohta vuoteen. Kaverini vuokrailee tätä heposta ja hän kertoi minulle ja olen kyllä itsekkin nähnyt kun olen ollut puomi"miehenä"... Mutta ei kellään olisi vastaavaa tapausta ja tietoa, että mitä hevosella mahtaa olla vialla. Hevosen omistajan mielestä sen on vaan saanut liikaa valkuaista??

• Mintukka...

moikka :) omani pissasi punaista pissaa, kun oli saanut havuja jyrsittäväkseen. uskon että muutokset ruokavaliossa vaikuttaa pissan väriin

• Jepp näin olen myös kuullut :) Mietin juurikin, että onkohan sen tarhan vieressä jokin pieni havupuu josta se olisi voinut nappaista itselleen syömistä... en kyllä muista ollenkaan, mutta eipähän ole kaveri minulle sanonut enää mitään punaisesta pissasta-> hepan tarhaa on vaihdettu :D Eikä vaikuttanut muutenkaan sairaalta, ainut oli vain se punainen pissa. Kyllähän se vähän ihmetytti, että mitä kummaa, kun ei ole sattunut aiemmin tuollaista tapausta eteen. Voikohan mikään muu aiheuttaa punaista pissaa kuin havut??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      93
      1702
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      229
      1420
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      87
      1321
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      995
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      864
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      809
    Aihe