En tiedä mistä tämä trauma on tullut pojalleni, mutta tämä on ongelma, koska poikaa ei tahdo saada ulos talosta. Aluksi pelko kohdistui ampiaisiin, kimalaisiin ja mehiläisiin, mutta nyt pelätään kaikkea mikä lentää, jopa kukkakärpäsiä. Olen yrittänyt näyttää, että ei hyönteiset mitään tee ja pitää niitä omassa kädessä, mutta eipä auta.
4-vuotiaan pojan hyönteispelko
ötökkä......
1
144
Vastaukset
- ei mikää uusi juttu
Meillä sama homma, minulla itselläni oli aikoinaan sama homma, mihelläni ollut sama homma..myös sisaruksillani ja mieheni siskoilla.
Ei meitäkään kukaan ollut ikinä millään pelotellut..se vaihe vaan tuli.
Eli luulempa, ettei ole mitään hätää..ja huomaa, että älä vain mene tekemään mitää äkkiliikettä, jos jokin ötökkö tulee lähelle, se vain ruokkii lapsen pelkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422742Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423432484- 352154
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471936- 241695
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251599- 441470
- 1001429
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391385- 361176