Cannonballin mopopojat

T.R

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060415664597_uu.shtml

Viisi 30-40 vuotiasta hyökkäsi lehtitietojen mukaan liiveissä parikymppisen pennun kimppuun porukalla käsiaseella uhkaillen. Ompas mopopojat sankarillisia olevinaan. Surkeita raukkoja olette koko sakki. Tulkaa kehään matsaamaan yksitellen tai nähdäänkö porukalla jossain salilla kunnon matsissa. Jokaselle löytyisi oma mies miestä vastaan. Katsotaan sitten kuin kovia olette!

Minulla on 20 vuotta itsepuolustus lajiharrastuksia takana. Mikä suunnaton harmi ettei teikäläiset satu kohdalle. Alkaa kyllästyttämään tämä pelottelu jo pikkuhiljaa. Kuulin toissaviikolla, että naapurilleni oli joku teistä uhitellut / töninyt ravintolassa, tavalliselle perheenisälle, joka vain halusi ohitsenne mennä WC tiloissa käymään. Ilmeisesti jollain teistä hartianleveys on sen verran iso, että kannattis hommata pienemmät hedelmät käsiä ylhäällä pitämään.

53

5185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti myöskin

      Tuskinpa ne ihan syyttä sen pennun kimppuun kävi, eli ihan hyvä että jotkut pistää niitä mukuloita ruotuun kun ei omat vanhemmat siihen pysty.

      • mrthkspshkvj

        Niin mut silti viisi aikuista vastaan yksi teini. Vähän kannattaa miettiä miten reagoisit jos kyseessä olisi oma poikasi!


      • Anonyymi

        Ongelmallisimpia asioita tässä maailmassa. Mielestäni lapset saavat kivittää ikkunoita ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        mrthkspshkvj kirjoitti:

        Niin mut silti viisi aikuista vastaan yksi teini. Vähän kannattaa miettiä miten reagoisit jos kyseessä olisi oma poikasi!

        En tiedä mitä on käynyt, mutta ei parikymppinen mikään vitun teini ole, vaan aikuinen mies. Ei helvetti teitä kulttuurimarxisteja.


    • Määliö

      syyttä kuulemma pistivät pikkupoikaa kuonoon, joten KunfuMiehellä ois töitä...

      • gfdbhdrgf

        Mistä ne tappeli?


    • 0%

      Heheh.. Siinä vietäisiin kyllä moottorin päällä 20 vuotta istunutta kuin litran mittaa. Poliisithan marssittaa tuommoset kuulusteluihin ja päästää vapaalle jalalle noin vain. Eipä sillä, kyllä ne kansallispukuisetkin alkaa ottamaan päähän. Ne pysäköi autonsakin miten haluavat.

      • Voi elämän kevät!

        Joo, olen huomannut ja ravintoloitsijana voin sanoa sanovani joka asiakkaalle kansallisuudesta tqai ulkonäöstä riippumatta. Osa tietysti kuuntelee, mutta osaa ei uskalla heittää sen takia uloskaan.


      • Anonyymi

        Naisilla sitten cittarissa on ne rahtihameet päällä ja ollaan ostoksilla viikonlopuksi. Yllättävän vähällä pärjää Hulda ja Valtteri kun nainen kauan kierrellessään osti vain tarjousmakkaralenkin.Hameen helmat raapi maata kun neitä poistui paikalta.


    • Heheheeee

      Asiaa! Vuosisadan otteluun ostettaisiin lippujakin.

    • Asiat järjestykseen

      Jokin syyhän tuon tapahtuman taustalla täytynee olla,tämä vain mielipiteeni.

      Onko itsepuolustuskurssien tarkoitus tämä sinä "macho" vastaa >

      Ilmeisesti olen ymmärtänyt väärin itsepuolustuskurssien tarkoituksen.

      Olen päivittäin liikkunut vähän suuremmissa paikoissa kuin Lohjan kk. ja yksikään "liivimies" ei ole mua uhkaillut ja monta olen nähnyt ja monissa paikoissa joten en noteeraa juttuasi kovin korkealle.

      Kerroppa nyt tämän ravintolan nimi josta kerrot : >

      • T.R

        Monelta olen nyt kuullut tuosta myös, että se oli täysin turhasta koko tappelu. aivan naamatonta porukalla käydä siltikin päälle, jos on erimielisyyksiä niin sitten ratkotte ne naama naamaa vastaan! Raukkamaista porukalla käydä päälle.

        Olet juurikin ymmärtänyt itsepuolustuskurssit oikein, mutta kun itsepuolustuskurssi on vitsi ja aivan eri asia kuin lajiharrastukset. Jos joku ryppyilee vastaavalla tavalla, en anna sen nenille käydä hyppimään, ihmisiä on kuule erilaisia. Toiset voi käännellä poskia ja pötkiä pakoon jos huvittaa. Jos sun mielestä mopon päällä istuvalla on oikeus alottaa kärhämiä, niin syy on suorastaan jo siinä. Jos jotain piestään porukalla, ei heidän aivotoiminnassaan tunnu olevan mitään järkevää ainakaan. Otappa järki käteen ja ajattele. Kuka alistaa ja ketä, nyt kjos homman tekisikin joku joka sen osaa takuulla paremmin, ollaan heti puolustelemassa ja itkemässä "ei se näin saa mennä", kyllä nyt neuvotellaan. Olen sanottavani sanonu ja neuvottelut olisi kannattanu hoitaa uhrin kanssa. Paikkoja otella reilummin olisi varmasti järjestyny, puolustele sinä vain sitä toimintaa mikä on laitonta. Paskahousujen tekosia.


      • Jarppa-72

        Kyl toi aika naurettavalta kuulostaa, et pitää päälle mennä isolla joukolla. Sanokaahan mikä tahansa muu harrastustoiminta, missä puetaan vaatteita päälle ja käydään pelottelemassa ihmisiä? Mitään en tapauksesta tiedä, mut vastaan yleisestiottaen.


      • Toivotaan niin
        Jarppa-72 kirjoitti:

        Kyl toi aika naurettavalta kuulostaa, et pitää päälle mennä isolla joukolla. Sanokaahan mikä tahansa muu harrastustoiminta, missä puetaan vaatteita päälle ja käydään pelottelemassa ihmisiä? Mitään en tapauksesta tiedä, mut vastaan yleisestiottaen.

        Hehehee... joo, ei jumaliste mitä toimintaa.

        Toivottavasti yhteiskunnan mätäpaiseet saadaan satimeen!


      • nopesdus
        Toivotaan niin kirjoitti:

        Hehehee... joo, ei jumaliste mitä toimintaa.

        Toivottavasti yhteiskunnan mätäpaiseet saadaan satimeen!

        no sehän olis tasaväkistä kun normi kansalaiset yhdityis joukoksi ja tekis näille asioille jotakin,jos ei n.5 miljoonan kansasta saa sellasta sakkia aikaseksi että loppuu vittuilu,niin ollaan sit hiljaa eikä piipitetä täällä,monissa asioissa suomalaisten pitäisi yhdistyä ja lyödä voimat yhteen,kyllä aina asiat saa muuttumaan jos vain on ihmisiä jotka puhaltavat yhteen hiileen,kuten kaikki jengitkin.jos sota syttyisi,venäjä kävelisi suomen yli,koska ylivoima olisi liian iso,sama pätee muihinkin joukko toimintihin,ei yksi voi pärjätä viidelle,mutta yhdistämällä voimat,myös kyseiset jengit suurella todennäköisyydellä käveltäisiin nurin,suomalaisten perisynti on aina ollut,että piipitetään vain nurkissa,eikä tehdä asioille mitään,ainaista surkuttelua ja voivottelua kaikenmaailman lööpeistä,ennen seuraavaa lööppiä.


      • Voi elämän kevät!
        nopesdus kirjoitti:

        no sehän olis tasaväkistä kun normi kansalaiset yhdityis joukoksi ja tekis näille asioille jotakin,jos ei n.5 miljoonan kansasta saa sellasta sakkia aikaseksi että loppuu vittuilu,niin ollaan sit hiljaa eikä piipitetä täällä,monissa asioissa suomalaisten pitäisi yhdistyä ja lyödä voimat yhteen,kyllä aina asiat saa muuttumaan jos vain on ihmisiä jotka puhaltavat yhteen hiileen,kuten kaikki jengitkin.jos sota syttyisi,venäjä kävelisi suomen yli,koska ylivoima olisi liian iso,sama pätee muihinkin joukko toimintihin,ei yksi voi pärjätä viidelle,mutta yhdistämällä voimat,myös kyseiset jengit suurella todennäköisyydellä käveltäisiin nurin,suomalaisten perisynti on aina ollut,että piipitetään vain nurkissa,eikä tehdä asioille mitään,ainaista surkuttelua ja voivottelua kaikenmaailman lööpeistä,ennen seuraavaa lööppiä.

        Niin se muuten on. Lässytetään laista ja asetuksista, kuka niitä muuten edes kuuntelee? Tavalliset kansalaiset! Eihän noihin moottoripyöräkerhoihin, pussihousuihin tai muihinkaan saa mitään kuria millään.

        Yrittäjänävoin sanoa, ettei mikään ole niin ärsyttävää kuin palvella asiakkaita joiden takia leimaantuu. Ei sinne voi mennä, se on sellasten ja sellasten paikka! Pojat muuttakaa mieltä, tulkaa, minä jos voisin tarjota vaikka ekan kierroksen, tarjoaisin. Elkää tapelko.


      • Marklars
        nopesdus kirjoitti:

        no sehän olis tasaväkistä kun normi kansalaiset yhdityis joukoksi ja tekis näille asioille jotakin,jos ei n.5 miljoonan kansasta saa sellasta sakkia aikaseksi että loppuu vittuilu,niin ollaan sit hiljaa eikä piipitetä täällä,monissa asioissa suomalaisten pitäisi yhdistyä ja lyödä voimat yhteen,kyllä aina asiat saa muuttumaan jos vain on ihmisiä jotka puhaltavat yhteen hiileen,kuten kaikki jengitkin.jos sota syttyisi,venäjä kävelisi suomen yli,koska ylivoima olisi liian iso,sama pätee muihinkin joukko toimintihin,ei yksi voi pärjätä viidelle,mutta yhdistämällä voimat,myös kyseiset jengit suurella todennäköisyydellä käveltäisiin nurin,suomalaisten perisynti on aina ollut,että piipitetään vain nurkissa,eikä tehdä asioille mitään,ainaista surkuttelua ja voivottelua kaikenmaailman lööpeistä,ennen seuraavaa lööppiä.

        Hieno idea! Toimi saksassakin 30-luvulla. Ei toivotut henkilöt saivat ymmärtää että heitä ei haluta sinne.
        Itse aloittaisin kuitenkin lynkkaukset parikymppisistä opiskelijoista, jotka vähän väliä murhaavat useamman ihmisen kerralla.


      • mummeli-56
        Jarppa-72 kirjoitti:

        Kyl toi aika naurettavalta kuulostaa, et pitää päälle mennä isolla joukolla. Sanokaahan mikä tahansa muu harrastustoiminta, missä puetaan vaatteita päälle ja käydään pelottelemassa ihmisiä? Mitään en tapauksesta tiedä, mut vastaan yleisestiottaen.

        Ei varmaankaan monta liivipukusta mee kyttää jotain yhtä nulikkaa mihinkään.Luulen että jospa siel on taas ollu joku nuoriso "suurisuu"porukka suurine puheineen.Ensin tehdään pahoja ja huudellaan,sitte kun tulee" isommat pojat pyörien kanssa" ni menee pupu pöksyyn ja parvutaan.Eläisivät kunnolla nämä isin ja äitin pienet kullanmurut,eivätkä pelottelis viattomia ihmisiä ja tekis pahojaan.Siellähän niitä nulikoita parveilee kaupan pihalla iso jengi usein iltaisin,niin että ihmiset ei pääse ohi kulkemaan edes kauppaan.Sitte huutelevat perään rivoja vanhemmillekkin ihmisille.Jos ois mun mukuloita ni menisin hakee kotiin ja laittaisin nurkkaan häpeemään.On se hyvä että joku edes yrittää niille nulikoille laittaa järjestystä.


    • Oikeus ratkaiskoon

      Odotellaan oikeuden päätöstä ja sitten "vasta hutkitaan",tosin aikaa siihen voi mennä.

      "Jotain mystistä" tuossa on,vaikea sivullisen arvioida ja tuomita ketään tuntematta asiaa.

      Luulen että kerhon presidentti ei hyvällä katsoisi vaikka lehtitietojen mukaan vain yhdellä liivit jos tämä olisi vain "päähänpiston seuraamuksia".

    • Oikealla asialla!

      Asiasta kuullut että muilutettu yksilö oli osa jonkun näköistä jengiä joka terrorisoinut lohjalla jo pidemmän aikaa, ja viimeinen tippa taisi liivi jengiläisille se että olivat menneet asuntoon ovesta läpi missä oli äiti ja pieni lapsi...ja lähistöllä asustavana voin sanoa että kyllä on ollut rauhallista täälläpäin. Ihmettelen vain että miksi ei virkavalta puuttunut näiden tekemisiin ajoissa...No mutta enpä uskonut tätä ikinä sanovani : kiitos liivijengi tai ketä ikinä sitten olittekin.

      • mummeli-56

        Edellinen kirjoittaja oikeessa.Ei nämä ns.liivipukuiset huvikseen tai ilkeyttään ketään mee muiluttaa.Mutta sen tiedän varmasti että naisia ja lapsia kohtaan jos tehdään jotain väärää niin saattavat kyllä puuttua asiaan.Moni ei tiedä sitä,mutta ovat ihan mukavia ja hyväsydämisiä myös nämä liivipukuiset.Siis välittävät vanhemmista ihmisistä ja lapsista,sekä puolustavat heikompia ym....Jopa herrasmiehiä käytökseltään.Noita pikkupoikien perustamia ns.jengejä on nykyisin joka paikas.Oikeita rääväsuita,huutelevat vanhuksille,varastelevat kaupoista ja imisten autoista,pelottelevat ihmisiä ym....siin ois näille itsepuolustus kurssin käyneille puuhaa,siis laittaa nuo pennut ojennukseen,ei mitään käytös tapoja.Oon asunu itse joskus Routiolla ni tiedän mistä puhun.


      • Xxxcc

        Näin on,on se hyvä kun kun joku edes tekee jotain.Pojansällit ruotuun.


      • xxxccccp
        Xxxcc kirjoitti:

        Näin on,on se hyvä kun kun joku edes tekee jotain.Pojansällit ruotuun.

        Viesti johon vastaat on kirjoitettu 2012 ja nyt lähes heti vuonna 2017 keksit nerokkaan vastauksen :-D Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä sinusta.


    • mummeli-56

      Ota asioista selvää ennenkun siellä huutelet ja leveilet kursseillas.Et voi tietää mistä on ollu kysymys,eikä parikymppinen oo mikään pentu enää.Ja se "kunnollinen"perheenisä voi pysyä kotonaan mukuloittensa ja vaimonsa luona.Varmaan ollu itte ihan kännis ja tien tukkeena ettei muut oo päässy vessaan.Liivipukuisethan ei yleensä juo paljoa,ainakaan yleisillä paikoilla,mutta ns"kunnolliset"perheenisät kyllä vetää nuppinsa turvoksiin ravintolas,sitte menevät kotiin haukkumaan muijansa ja peljättämään pienet lapsensa keskellä yötä.Tällasta ei tee liivipukuiset koska ne rakastavat vaimojaan ja lapsiaan.Täs on sulle vähän miettimistä ennenkun puhut asioista joista et ees tiedä.Myös nämä liivipukuiset ovat perheenisiä,mutta perhettään rakastavia.Olen ollut sukujuhlissa,siis häissä ym ....ja nähnyt sen eron miten käyttäydytään ja ketkä ovat kohteliaita jopa tällaisia vanhempia nais ihmisiä kohtaan.Nämä Cannonballin pojat ovat ytävällisiä,kohteliaita,lapsirakkaita ja oikeita herrasmiehiä,muitten Suomalaisten miesten kannattaisi ottaa esimerkkiä heidän käytöstavoistaan.Ja pukeutuminen on jokaisen oma asia,laita sinäkin liivit jos mielesi tekee:))

    • ................

      Eiköhän tuossakin ole taustalla velkojen perintää tms. joten pojan oma vika kun rupeaa leikkimään liiviapinoiden kanssa.

      Kieltämättä kys. mopokerhosta löytyy paljon säälittäviä raukkoja, jotka ovat hakeutuneet jengiin saadakseen kerrankin huomiota. Nämä ex-koulukiusatut, vanhempiensa hyljeksimät rassukat kantavat laittomia teräaseita sekä nyrkkirautoja mukanaan ja rupeavat kännipäissään tarkoituksella haastamaan riitaa päästäkseen tappelemaan ja "kostamaan" lapsuudessa koetut vääryydet. Helppoahan se on uhitella, kun taskussa on "kättä pidempää" ja taustalla liivijengin tuki, jos ei muuten pärjää tappelussa.

      • Suut suppuun

        Olen nähnyt eräänkin kerran monia "liivimiehiä" eri kerhoista,yhtään ainuttakaan kertaa eivät esim stadin baareissa ole tulleet uhittelemaan eikä suuta soittamaan,ehkä olen jotenkin "tuurilla selvinnyt" sitten vaikka samoissa pöydissä istuttukin.

        Tulivatpa nämä "liivipojat" auttamaan ohikulkiessaan mua Kalliossa auton lastauksessa kun näkivät miten liemessä olin auton lastauksen kanssa,mainittakoon että yksikään muu raavas mies ei ohi kulkiessaan tarjonnut apua ennenkuin nimeltä mainitsemattoman kerhon pojat osui kohdalle.

        Ihan turha soittaa suutaan tällä palstalla "mopopojista" jos ei tiedä asioista mitään,onhan sitä toki läpät silmillä jos vain viettää aikaansa "Lohjan lintukodossa".


    • HASSUA PENNUTTELUA

      KUN IHMINEN TÄYTTÄÄ 18 VUOTTA KANTAA SE ITSE VASTUUN TEKEMISISTÄÄN. 20 VUOTIAS ON AIKUINEN ÄIJÄ EI TODELLAKAAN PENTU. ITSELLÄNI OLI 20 VUOTIAANA KAKSI LASTA JA KÄVIN JO TÖISSÄ KOLMATTA VUOTTA. KYLLÄ SE TEINI-IKÄ OLI OHI JA VASTUU KANNETTU LAPSISTA MYÖHEMMINKIN.

      • MEETOHURKKI

        HIENO JUTTU OON YLPEE SUSTA!


    • ballo

      Mites Bandidos ja Boltsit mahtuu niin pieneen paikkaan kun lohja.

    • asd xx

      Kannatan Cannonball järjestöä hyvä että kavereilla on munaa olla yhteiskunnan ulkopuolella, ja sekös tavista ja Poliisia ottaa päähän suunnattomasti, lehdet, Poliisi, jne mustamaalaavat heitä perättömillä jouruilla, näin saadaan kansalaiset ns valvomaan ja auttamaan Poliisia ns rikosten selvittelyssä, mutta ei ole ketään ilmiantajaa vielä oikeudessa näkynyt heitä vastaan todistamassa se kertoo jotain.

      • old skool

        Paskanmarjat. Liivit tulee nykyään kun manulle illallinen. Yhteiskunnan ulkopuolella. Voi jeesus mitä juttua.


      • %%%%%%%%%%%%%%%%%%
        old skool kirjoitti:

        Paskanmarjat. Liivit tulee nykyään kun manulle illallinen. Yhteiskunnan ulkopuolella. Voi jeesus mitä juttua.

        %-merkki liiveissä ja nostetaan työkkäri/sosiaalituet tai vaihtoehtoisesti käydään töissä ja maksetaan verot. Lapset viedään lastentarhaan ja käytetään yleisiä sairaanhoitopalveluja. Tosi yhteiskunnan ulkopuolella olemista. Taitaa %-merkki olla pelkkä saatanan vitsi!!!!!!!!


      • Ole hiljaa
        %%%%%%%%%%%%%%%%%% kirjoitti:

        %-merkki liiveissä ja nostetaan työkkäri/sosiaalituet tai vaihtoehtoisesti käydään töissä ja maksetaan verot. Lapset viedään lastentarhaan ja käytetään yleisiä sairaanhoitopalveluja. Tosi yhteiskunnan ulkopuolella olemista. Taitaa %-merkki olla pelkkä saatanan vitsi!!!!!!!!

        Mitäs duunia itte teet,yleisesti ottaen monet "liivijengiläiset"painaa raskasta duunia ilman sosiaalitukia,elättävät perheensä eivätkä ole kakararattaiden kanssa kevyen liikenteen väylillä kuin euroopan omistajat,eivät myöskään syöksy suojateille kuten täällä monilla tapana.

        Taidatkin itse olla näiden etujen nauttija kun noin hyvin tunnet asiat.

        " Lapset viedään lastentarhaan ja käytetään yleisiä sairaanhoitopalveluja"


      • %%%%%%%%%%%%%%%%%
        Ole hiljaa kirjoitti:

        Mitäs duunia itte teet,yleisesti ottaen monet "liivijengiläiset"painaa raskasta duunia ilman sosiaalitukia,elättävät perheensä eivätkä ole kakararattaiden kanssa kevyen liikenteen väylillä kuin euroopan omistajat,eivät myöskään syöksy suojateille kuten täällä monilla tapana.

        Taidatkin itse olla näiden etujen nauttija kun noin hyvin tunnet asiat.

        " Lapset viedään lastentarhaan ja käytetään yleisiä sairaanhoitopalveluja"

        No mulla ei olekkaan %-merkkiä missään, joten en ole asettunut yhteiskunnan ulkopuolelle. Nostelet tarvittavat tuet jos tarve vaatii. Mites %-pellet makselee duunistaan veroja kerran kuuluvat yhteiskunnan ulkopuolelle? Vai onko se %-merkki joku vitsi ja wannabe outlaws? Viikot ollaan rehtejä suomalaisia veronsa maksavia perheen isiä ja kun vkl tulee, niin laitetaan %-liivit niskaan ja ollaan kovia lainsuojattomia, yhteiskunnan ulkopuolella olevia hurjia bikereita...selvähän se sitten. Oikeen %-miehiä.....hah!!!!!


      • non-%
        %%%%%%%%%%%%%%%%% kirjoitti:

        No mulla ei olekkaan %-merkkiä missään, joten en ole asettunut yhteiskunnan ulkopuolelle. Nostelet tarvittavat tuet jos tarve vaatii. Mites %-pellet makselee duunistaan veroja kerran kuuluvat yhteiskunnan ulkopuolelle? Vai onko se %-merkki joku vitsi ja wannabe outlaws? Viikot ollaan rehtejä suomalaisia veronsa maksavia perheen isiä ja kun vkl tulee, niin laitetaan %-liivit niskaan ja ollaan kovia lainsuojattomia, yhteiskunnan ulkopuolella olevia hurjia bikereita...selvähän se sitten. Oikeen %-miehiä.....hah!!!!!

        Kannattas varmaan selvitellä ensin mitä toi %-merkki TÄNÄ PÄIVÄNÄ tarkottaa! Ja jostakin muusta lähteestä kuin Mika Mölsän kirjasta.

        Aika jyrkkiä mielipiteitä ja kannanottoja kun et näköjään oo kovinkaan hyvin perillä asiasta.

        Noh, aika yleistä tosin. Media ja poliisin hovikirjailija vie sua kuin pässiä narussa...


      • %%%%%%%%%%%%%%
        non-% kirjoitti:

        Kannattas varmaan selvitellä ensin mitä toi %-merkki TÄNÄ PÄIVÄNÄ tarkottaa! Ja jostakin muusta lähteestä kuin Mika Mölsän kirjasta.

        Aika jyrkkiä mielipiteitä ja kannanottoja kun et näköjään oo kovinkaan hyvin perillä asiasta.

        Noh, aika yleistä tosin. Media ja poliisin hovikirjailija vie sua kuin pässiä narussa...

        Ahaa, se %-merkki ei tarkotakkaan NYKYPÄIVÄNÄ sitä prosenttia moottoripyöräilijöistä ketkä on jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle omine sääntöineen ja lakeineen? Meneekö kyseisen merkin tarkotus jotenkin muodin mukaan? Nythän homokulttuuri on muodissa, eli tarkoittaako se % liiveissä NYKYÄÄN että 1% kyseisistä jampoista on heteroita?


      • ..............

        Kirjoittaja on selvästi joku peruskoulun kesken jättänyt emu-luokkalainen. Juuri tuollaisia "sankareita" mopojengit tarvitsevat juoksupojikseen. Kyllähän nuo Cannonball-hyypiöt tekevät erilaisia raksa-alan hanttihommia ja mopokerho pyörittää myös Black&Yellow-tatskaliikettä joten ei oikein voida puhua "yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytymisestä" kun kerran firmoja pistetään pystyyn.

        Vaikka kyseessä on moottoripyöräkerho niin ainakaan Lohjan kerholaisia harvemmin näkee prätkän selässä, ei taida massit riittää harrikan ostoon.


      • Ulkoilen :)
        .............. kirjoitti:

        Kirjoittaja on selvästi joku peruskoulun kesken jättänyt emu-luokkalainen. Juuri tuollaisia "sankareita" mopojengit tarvitsevat juoksupojikseen. Kyllähän nuo Cannonball-hyypiöt tekevät erilaisia raksa-alan hanttihommia ja mopokerho pyörittää myös Black&Yellow-tatskaliikettä joten ei oikein voida puhua "yhteiskunnan ulkopuolelle jättäytymisestä" kun kerran firmoja pistetään pystyyn.

        Vaikka kyseessä on moottoripyöräkerho niin ainakaan Lohjan kerholaisia harvemmin näkee prätkän selässä, ei taida massit riittää harrikan ostoon.

        Jospas sinä kävisit muuallakin kuin siinä näytön edessä, niin näkisitkin ehkä heitä pyörien kanssa ajamassa...Itse kaupungissa töissä ja päivittäin näen ohi menevän.


    • non-%

      no tuohan on hyvä vertauskohta, kun homostelu näyttää sua kiinnostavan ja olet selvästi asiantuntija siinä.

      Eli jos tilanne olisi tämä, että kun jorailet siellä DTM:ssä ja näet jonkun hompin kuteissa 1% -merkin, niin se kertoisi sulle että tää kaveri elää homo elämäntapaa 24/7, eikä vain viikonloppuisin ku vaimolta saa luvan lähteä kundeja kuksimaan...

      Joskos tällä esimerkillä selventyisi edes vähän...

    • EGG-3

      Miten saadaan soppa keitettyä?

      Lisätään siihen monta yksinkertaista ihmistä.

    • Homo-Pekka
      • Anonyymi

        tappaa ne pitäisi js niden ämmät raiskata..t.pervo ykä.


    • Kake-Kamala

      Liivijengiiiiooooo

    • Anonyymi

      "Minulla on 20 vuotta itsepuolustus lajiharrastuksia takana. Mikä suunnaton harmi ettei teikäläiset satu kohdalle. "

      Hassua miten aina sattuukin, että eivät koskaan osu teidän Bruce Lee tasoisten taistelijoiden kohdalle :-D Aina se on se kovin jätkä joka uskaltaa uhota netissä.

      • Anonyymi

        Salaliitto pitää nämä tosimaailman sankarit ja rikolliset kaukana toisistaan. Tosi juttu!


      • Anonyymi

        Hyvä kommentti ja kohdallaan..en ole itse liivimies mutta monia tavannut ja uskallan väittää että tappelun sattuessa on syytä tehdä itsetutkiskelua ennenkuin syyttää "liivimiehiä".

        Näitä "kamppailukurssin käyneitä uhoojia" kyllä löytyy...normimiehet pitävät turpansa kiinni kursseistaan !!!


    • Anonyymi

      Kannattaa kaikkien varoa näille vittuilua. Pyhä porukka. Jumala kostaa jos näitä suututtaa, toimii muuten myös toisinpäin.

    • Anonyymi

      Liivipojat karkoitettava kotimaahansa.

    • Anonyymi

      Itse pidän pojista joilla on liivit, mikäli vielä sukkahousut tappireijällä niin nam nam.
      Onko jotain paikkaa missä voisi tavata?

    • Anonyymi

      Neidonkeitaan miestensuihkut pe 12.00

      • Anonyymi

        invapuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        invapuoli?

        Oliko kukaan paikalla?


    • Anonyymi

      Ei haittaa jos olet inva,. Kunhan imet kuin mies.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe