kaksostytöt

teenmom95

Hei!
Olen 17-vuotias tyttö ja olen raskaana :D odotan innolla lokakuussa syntyviä kaksostyttäriäni :D
Olen miettinyt tytöilleni nimiksi Aada Maria Aurora ja Isla Marja Adelia,kommentteja kiitos! :D ja muitakin saa ehdotella mutta nuo 2nimeä ovat "kauneimpia"mielestäni.
Muita ihania nimiä ovat Elea,Elmi,Usva,Aava jne...:D

61

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maria-nimi on äitini toinen nimi,Aurora muuten vain tosi kaunis...
      Marja on mummustani Marja-Leenasta ja Adelia kaunis ja sopii siihen kauniisti..:D

    • -----

      On kyllä nätit nimet valmiina tytöille, ihan tuollaisinaan sopii :)
      Onnea sinulle tytöistäsi, ja voimia, niitä tulet tarvitsemaan!

      Oman tyttäreni nimeksi tuli Maria Alexandra, sattumalta aika samantyylinen mitä olet kehitellyt omillesi. Olin alunperin ajatellut antaa kolmannenkin nimen, mutta aika alkoi loppua kesken enkä keksinyt sopivaa.. mutta nätti nimi on sellaisenaankin :)

      Ps. miksi laitat melkein joka lauseen perään :D-hymiön? Mielestäni se tekee tekstistäsi vähän hölmön näköistä.

    • Ihana nimi myös sinun tyttärelläsi!!
      Laitoin hymiöt siksi koska olen niiin onnellinen :D
      Ja kv84 voi painua muualle...

    • ;)))))))))))

      mistä näitä provoja oikein riittää:DDDD Vai kaksostytöt....

    • en kuule oo provo...ite taidat olla...
      Tyttöjen laskettu aika on 2.10 ja tää on tosi juttu!!!
      Mut on tääl onneks ees joitain ihmisiä jotka ymmärtää ja laittaa kunnollisia viestejä toisin kun eräät...

    • sopooo

      Ihania nimiä:) Oman tyttäreni etunimi on Adele, ja Adelia oli vahva vaihtoehto! t 18 vuotias 7kk' tyttären mamma

      • Kiitos! ja Adele on kans tosi nätti ja se on ollut/on vielä yhtenä vaihtoehtona jommallekummalle nimeksi :)


    • DD+DD

      Oletko valmistautunut jollakin muullakin tavalla lasten tuloon? Ihan sillä ei selvitä, että on nimet valmiina.
      Oletko silmäillyt kaksosten vaunujen hintoja?
      Oletko kuullut kuinka paljon vaihtovaatteita kaksi vauvaa tarvitsee päivässä?
      Onko sinulla aikuista ihmistä apuna, koska joudut imettämään tuntikausia vuorokaudessa? Muut työt on tehtävä joka päivä, niitä ei voi jättää tekemättä, muuten hukutaan epäjärjestykseen, likapyykkiin ja pesemättömiin asioihin.

      Kun lapsesi ovat syntyneet tuskin muistat heidän nimiään muun touhun ja huudon keskellä.

    • Kyllä olen,sängyt on hankittu,rattaat myös ja vaatteita jne...Olen kuullut,mutta mitä haittaa siitä on,pyykkikone on keksitty :) kyllä on,oma äitini ,jos apua tarvitsen,hän auttaa parhaansa mukaan koskka on kotona;äitiylomalla...
      Tiedän kyllä mitä on tehtävä joka päivä ja kyllä minä selviän,olen hoitanut pikkusiskojani tosi paljon ja tiedän millaista elämä on lasten kanssa,joskus se on rankempaa,mutta onhan se ihanaa :)
      Miksi en muistaisi lasteni nimiä?

      • DD+DD

        Sinulla ei sitten mitåån vaikeuksia tule olemaan kun olet varakkasta kodista.
        Kauan ette voi yhdessä kaikki asua, kun äitisikin on äitiyslomalla. 3 imevistä samassa asunnossa alkaa olla liikaa.

        Miten olet ajatellut toimia sitten kun aikuisena muutat omaan asuntoon, sillä kahden lapsen kanssa saat kyllä kaupungin asunnon.


      • DD+DD kirjoitti:

        Sinulla ei sitten mitåån vaikeuksia tule olemaan kun olet varakkasta kodista.
        Kauan ette voi yhdessä kaikki asua, kun äitisikin on äitiyslomalla. 3 imevistä samassa asunnossa alkaa olla liikaa.

        Miten olet ajatellut toimia sitten kun aikuisena muutat omaan asuntoon, sillä kahden lapsen kanssa saat kyllä kaupungin asunnon.

        Kiitos!! Ajattelin että voisin muuttaa pois sitten ku tytöt ovat vähän isompia,ehkä noin vuoden päästä :D
        Poikaystäväni muuttaa meidän kanssamme ainakin näillä tietoa...:)


    • 4556

      Ihania nimiä(: Ja blogien lukemisesta innostuneena: Onko sinulla blogia? Olen aivan varma että tulet pärjäämäään!!!

      • Ei ole blogia...ainakaan vielä :D ja kiitos paljon :)


    • nimiääää

      Entäs Adelia Vivianne Emilia ja Eveliina Adanna Henrietta ???

      • Ei ole ihan minun tyyliset nimet..mutta kiitos kumminkin :D


    • lisäys edelliseen ; Adelia ja Adanna ihania mutta muut eivät...Emilia ja Eveliina ehkä toisina tai kolmansina niminä..:)

    • nimiäääää

      Joo mä vaan lisäsin jostai päästäni noi Viviannet ja Henrietat :D

    • nimiääääää

      Adelia Iida Maria ja Adanna Aada Marja...

      Siinä oli mun ehdotukset! :DD

      Onnea muuten hirveesti sulle! :D

      • ihquuuuuuu

        Sama tyttö täällä kirjoittamassa :D

        Nyt ehdotan:

        Adelia Maria Aurora ja Adanna Isla Maria! :D


    • Adelia ja Adanna ovat tosi ihania nimiä molemmat :D olen tässä vähän "kahden vaiheella" Adelia,Adele,Adanna ja Aada?? mutta haluaisin kyllä Islan,se on myös todella kaunis nimi mun mielestä..
      Ehdotelkaa lisää nimiä! Kiitos! :DD

      • Tarkoitin että mitkä kaksi noista neljästä ovat parhaimpia...:DD


    • oivoipikkuvauvelit

      Voi miten ihanat nimet olet prinsessoillesi keksinyt!

      Itsekin olen 17-vuotias, en kylläkään raskaana... Kova vauvakuume on, joten ihanaa lukea vauvajuttuja täällä:) Tsemppiä lastesi kanssa! Itse en pystyisi hoitamaan kahta lasta opiskelujen keskellä, mutta kun aika on parempi, toivon että minulla on sama onni kuin sulla, ja saan lapsen, tai kaksi.

      Onnea ja jaksamisia teille kaikille!

      • Kiitos!! Mulla itellä kans oli kova vauvakuume reilun vuoden ajan ennenkuin sain tietää,että olen raskaana :)
        On varmasti kahden lapsen hoitaminen raskasta ja vielä kun he ovat samanikäiset,mutta kyllä siihen tottuu...
        Haluaisin nii kovasti saada jo tytöt maailmaan :)
        Miten teillä nuorilla äiteillä meni synnytys?Oliko leikkaus vai luonnollinen?
        Oliko kipulääkitystä?Epiduraali,lääkkeet,ilokaasu?
        Kiitos vastauksista jo etukäteen...:)


    • Onnea sulle hirveesti! :D

    • Kiitos! :D

    • ei teini

      miks ihmiset antaa noin hölmöjä nimiä lapsilleen?? voi laps raukkaa,kun kiusataan hölmön nimen takia...

    • Miltsuliini

      Adele ja Isla kuulostaa todella sieviltä (: Ada olisi myös hyvä vaihtoehto. Onhan se yleinen, mutta sopisi ainakin Islan kanssa kuin nakutettu (: Onneksi olkoon suuresti raskaudestasti! Itse olin 18 ja odotan syyskuuksi tyttöä (:

      • Miltsuliini

        siis olen nyt 18 :D


    • Nyt menossa 29 0 tänään

    • kaksoslapset

      Hienoa, että olet noin positiivisella mielellä. Itse sain 28-vuotiaana kaksoseni. Se oli ensimmäinen raskauteni ja muistan olleeni todella peloissani, kuinka kaikki tulee menemään.

      Olen hoikka, terve ja liikunnallinen ja kaikki meni loppujen lopuksi loistavasti. Kaksoset syntyivät rv 38 ja olivat normalikokoisiakin, aivan täydellisä kymppivauvoja (poika ja tyttö).

      Teininä ei varmaa osaa surra etukäteen samalla lailla kun lähes 3-kymppisenä, jolloin on alkanut ymmärtää, mitä kaikkea voi mennä pieleen ja miten vastuu painaa harteilla.

      Itse mietin tuossa vaiheessa ihan jotain muuta kuin lasten nimiä. Nimetä osasimme heidät, vasta kun näimme, minkä nimen oloisia lapset ulkonäöltään olivat. :D

    • ;((((((((((((((((

      Hoh, hoijaa.....vieläkö tämä provoketju elää....

    • Kiitos paljon!! (kaksoslapset-henkilölle) kyllä minullakin on pelko siitä,että kaikki ei välttämättä mene niin kuin toivon...
      Nyt menossa rv 31 1,olen jo kaksi kertaa saanut supistuksia...toisella kerralla supistukset olivat voimakkaita...supistuksia ei ole tullut nyt yli viikkoon...mutta pelkään että lapset syntyvät paljon ennen laskettua aikaa...
      Minulle oli jo ennen kuin sain tietää olevani raskaana,että tytöstäni tulee Aada :),sitten luin netistä (en tältä sivulta) lasten (tyttöjen) nimiä, kun kuulin että saankin 2tyttöä

    • Minä olin, ja olen yä, 17-vuotias kun tytär syntyi. Onneksi kaikki on mennyt hyvin, tyttö sattuu olemaan helpommasta päästä myöskin :)

      Kauniit nimet tyttärille tiedossa! Oma tyttäreni on Delia Erica Alexandra :) En halunnut ihan tavanomaista nimeä hänelle, enkä seuraavillekkaan lapsille, jos lisää joskus sattuu tulemaan, ei ihan vielä, mutta haaveissa toinen lapsi :)

    • ---------------

      Onnea kaksostytöistä! :) Todella nätit nimet olet keksinyt jo valmiiksi, pidän varsinkin Islasta.

    • ....................

      Supistukset noilla viikoilla ovat jo tavallisia, ei huolta :)
      Itsellä kolme täysin luonnollista synnytystä takana, ilman puudutuksia tai ilokaasua. Kuuma suihku ja lämminvesipullo on olleet parhaat helpotukset itselleni. Onnea ja voimia!

      • :) minä joudun vissiin keisarileikkaukseen...olisin halunnut että synnytän alateitse..mutta parempi on kyllä keisarileikkaus ku kyseessäon kaksoset :DD
        Kiitos :)


    • Sääliksi käy

      Aivan järkyttäviä jotkut ehdotut nimet.. Ymmärrän jos ei ole täysin suomalaista sukua, mutta jos sukunimenä on Pöntinen tai muu suomalainen niin ei etunimeksi todellakaan käy mikää Irmeliina-Alexcandra :D Tuon kaltaiset muka-hienot ja väännetyt nimet on hieman white-trashia ja noloja, on niitä kauniita nimiäkin olemassa.

    • No mitkä nimet sinusta ovat sitten hyviä tai kauniita? kaikilla on tietysti oma makunsa nimien suhteen...kaikki eivät voi tykätä kaikista...

    • -A

      Onnea kaksoistyttöjen johdosta! Itse sain tietää tammikuussa olevani raskaana, muutamaa päivää aikaisemmin täysi-ikäisyydestä. Tosi nätit nimet oot typyille keksiny, ite kylläkin rupesin avopuolison kanssa miettimään nimiä about 2kk sitten. Oot tosi paljon puhunu täällä, kuinka ootat vauvojen syntymistä, mites tyttöjen isä? Onko hän ollu miten kovasti ns. ''raskaudessa mukana'' ?

    • Odotan innolla että tytöt jo syntyisivät

      • utelias äippä

        Kamalaa, että lastesi isä on mitä on. Yhdessä lapsessa on jo iso työ, saati sitten kahdessa. Ethän aio asua yksin lastesi kanssa heidän synnyttyään?


      • yhä utelias äippä
        utelias äippä kirjoitti:

        Kamalaa, että lastesi isä on mitä on. Yhdessä lapsessa on jo iso työ, saati sitten kahdessa. Ethän aio asua yksin lastesi kanssa heidän synnyttyään?

        Ainiin, tehdäänkö sulle sektio vai yritätkö synnyttää alateitse? Mones rv menossa?


    • Niimpä...asun kotona äitini,isäpuoleni,ja 3pikkusiskoni( 5v,4v,ja 11kk) kanssa :) ainakin aluksi... rv tänään 33 0...haluaisin synnyttää alateitse,ainakin yrittää,mutta lääkäri on aivan eri mieltä...mutta ensiviikolla tulee lopullinen päätös synnyttämisestä,mutta toivon että saan edes yrittää synnyttää alateitse :)

    • teenmom95

      Nyt on tieto synnyttämisestä,eli saan yrittäää alateitse,mutta synnytän kumminkin leikkaussalissa,kuulemma..:) mutta olen todella onnellinen ja iloinen että saan edes yrittää :D 3viikon päästä olisi synnytys(käynnistys) jos kaikki menee hyvin,mutta toivotaan :)

    • Miltsuliini

      Wau! (: hieno homma. itellä tiistaina laskettu aika. saas nährä tuleeko vauva ulos (:

    • Telluttaja
    • blogiblogi123456789

      Voisitko tehä teiniraskausblogin? Kauheen monta blogia ei oo missä 17-vuotias odottaa kaksosia :)

    • Rasmus-Lotta on hyvä

      Hei. Kommentti erikoisista nimistä on aivan totta. Kun katsomme keväisin tulevien ekaluokkalaisten listoja, tiedämme jo nimistä, että Sebastian-Cindarelliina-Aureliat ovat lähes poikkeuksetta kouluttamattoman äidin nimituotoksia.
      Nimi on usein myös enne. Carla-Jemina-Lumikutri-Pielikki on lapsi, josta odotamme jo valmiiksi käytös- tai tunnepuolen vaikeutta ja haastavia vanhempia........

      • minävaintäällänäun

        Minun mielestäni erikoiset nimet ovat kauniimpia ja ketjun kirjoittajalla on todella hienot nimet mielessään.Kauniit ja erikoiset nimet on yleensä tarkkaan mietitty, Ainakin meillä.
        Itselläni on 3 poikaa.
        Nimet ovat erikoisempia, kuin tavalliset Villet ja Veetit.Meillä pojat ovat : Milton jason ja Maks.Toisina niminä: Jonathan, Daniil ja Micail.


    • -----

      Oletko jo synnyttänyt?

    • Moi kaikki! Ekaa kertaa koneelle 3viikkoon..:)

      Synnytin reilu viikko sitten kaksi kaunista ja ihanaa tervettä tyttöä

    • --

      Oi, onnea! :) Miten on sujunut tyttöjen hoitaminen yksin, voitko kertoa vähän yksityiskohtaisemmin sit kun sulla on aikaa? :)

    • Kiitos paljon! Kaikki on sujunut todella hyvin ja tytöt itkevät vain jos on nälkä

      • Nyt jo isomummi

        Lämmin onnittelurutistus sinulle urhea 17 v äiti! Itse sain kaksoset 20-vuotiaana 41 vuotta sitten, tytön ja pojan.. Myöhemmin toivoin, että olisin saanut toisetkin, mutta syntyivät kuitenkin yksitellen 10 vuoden välein, poika ja tyttö. Kyllä lapset ovat ihania ja uskon että olet heille oikein hyvä ja vastuullinen äiti. Kun minä olin nuori äiti äitiys- loma oli vain 3 kk, josta 1 kk ennen ja 2 kk synnytyksen jälkeen. Onneksi oli kuitenkin kesäloma sen päälle, joten 3 kk:n ikäisenä jouduin lähtemään töihin. Kunnon kansalaisia heistä siitä huolimatta on tullut, vaikka jouduinkin jättämään heidät päivisin sukulaistytön hoitoon. Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti lapset pysyvät terveinä ja saat nukkua tarpeeksi :)


      • Nyt jo isomummi kirjoitti:

        Lämmin onnittelurutistus sinulle urhea 17 v äiti! Itse sain kaksoset 20-vuotiaana 41 vuotta sitten, tytön ja pojan.. Myöhemmin toivoin, että olisin saanut toisetkin, mutta syntyivät kuitenkin yksitellen 10 vuoden välein, poika ja tyttö. Kyllä lapset ovat ihania ja uskon että olet heille oikein hyvä ja vastuullinen äiti. Kun minä olin nuori äiti äitiys- loma oli vain 3 kk, josta 1 kk ennen ja 2 kk synnytyksen jälkeen. Onneksi oli kuitenkin kesäloma sen päälle, joten 3 kk:n ikäisenä jouduin lähtemään töihin. Kunnon kansalaisia heistä siitä huolimatta on tullut, vaikka jouduinkin jättämään heidät päivisin sukulaistytön hoitoon. Kaikkea hyvää sinulle! Toivottavasti lapset pysyvät terveinä ja saat nukkua tarpeeksi :)

        Kiitos paljon! Tytöt ovat nyt noin kuukauden ikäisiä ja kasvavat todella nopeasti


    • 12veejeejee

      Voi paljon onnea! En oikein usko, että tämä on provo, sillä miksi 17 vee ei muka voi synnyttää? Haleja!

    • teendog95

      vittu mitä paskaa..

      "kaksostytöt"

    • kaksosten mummi

      Onnea sinä urhea pikku äiti!! Kuinka on mennyt? Joko lapsilla on nimet?

    • Kiitos paljon! Hyvin on mennyt ja tytöt vain kasvavat ja kasvavat

    • 14v tyttö

      Mikkä on heidän nimet anteeksi jos lukee jo tuolla,mutta en ehdi kaikkea lukea/selata.

      Onnea ja Haleja

      Pärjäile!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe