Miten te muut yksineläjät olette hoitaneet vieraanvaraisuutenne, kun kutsutte vieraita kylään? Itse olen hyvinkin ihmisläheinen sinkku, mutta tuossa vieraanvaraisuudessa olen todella kömpelö. Minulla on harvoin mitään tarjottavaa vieraille, sillä ostan aina ruokaa vain itselleni. Jos taas olen kutsunut vieraita ja ostan sitten tarjottavaa, niin minulla on paniikki sen tarjottavan suhteen. Ja sen, että viihtyvätkö vieraat luonani, sillä yksin en pysty kovin kummoista viihdykettä keksimään. Nämä asiat aiheuttavat minulle ongelmia :) Kun jotain aktiviteettia on keksitty ja tarjoilut hoidettu, niin olen sitten aivan poikki eikä minusta ole enää kovin seuralliseksi. Tämä kait on sitä yksineläjän arkea, kun koittaa viihdyttää vieraita ja tarjoilla samaan aikaan. Kerran luonani kävi eräs pariskunta, joka hieman katseli kattoon kun koitin häärätä keittiössä ja rupatella heidän kanssa samana aikaan. Se vähän tuntui ikävälle.
Yksineläjän vieraanvaraisuus
5
94
Vastaukset
- :))
Laita ruoka puolivalmiiksi ...
keitot ja uuniruat on valmiita , kun tietää tuloajan.
Minä monasti menen itse keittiöön ja ostan ruat mennessäni.
Ei ole pakko passata... juota ensin jos ei ole lapsia mukana.
Kaupasta saa puolivalmiita ja laittakaa ruokaa yhdessä.
Ulos syömään on yksi konsti.- yksinvarainen
"Ulos syömään on yksi konsti. "
Tuo on ehkä konsteista paras, mutta myös kallein. - Nyyttäjäiset
yksinvarainen kirjoitti:
Tuo on ehkä konsteista paras, mutta myös kallein.Kutsu nyyttikesteille. Jokainen tuo mukanaan itselleen mieluisia syömisiä.
Ja kimppakivaa elikkäs yhdessä hääräämään ne sapuskat syömävalmiiksi.
Mitä useampi kokki sen mielenkiintoisemmat seokset.
Sitten maistelette ristiin ja arvostelette toistenne tekeleet.
Kehukaa ja haukkukaa kilvan ja naurakaa loppu ilta. yksinvarainen kirjoitti:
Tuo on ehkä konsteista paras, mutta myös kallein.tämä on paras nykytilanteessa. vaan harvoin näitä..
- yksinvarainen
Nyyttäjäiset kirjoitti:
Kutsu nyyttikesteille. Jokainen tuo mukanaan itselleen mieluisia syömisiä.
Ja kimppakivaa elikkäs yhdessä hääräämään ne sapuskat syömävalmiiksi.
Mitä useampi kokki sen mielenkiintoisemmat seokset.
Sitten maistelette ristiin ja arvostelette toistenne tekeleet.
Kehukaa ja haukkukaa kilvan ja naurakaa loppu ilta.Tarkoitin kutsutuilla vierailla lähinnä sellaisia, jotka olen kutsunut tai kutsuvat itse itsensä kahville. Eri asia on sitten ihan nyyttärit, joita myös ollaan pidetty isommalla porukalla. Silloin kun olen kutsunut vieraita olen myös varautunut paremmin tilanteeseen. Mutta ne jotka kutsuvat itsensä, tulevat yllärinä ja sitten on hätäpaniikki ja vieraat saavat katsella kattoon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837