...rakas mieheni että olen täysin kypsä sinun juomiseesi ja riehuumiseesi. Anteeksi etten siedä enään sinun kaljalle löyhkäävää hengitystäsi tai lähennysyrityksiäsi. Anteeksi etten siedä enään sinua pitkän yhdessä olomme jälkeen.Anteeksi että että etsin sinusta enään vain niitä huonoja puoliasi. Hyvät puolesi ovat jääneet alkoholihuurujesi jalkoihin mikä on sinänsä surullista koska minä niin rakastin niitä sinun hyviä puoliasi. Rakastin sinua. Nyt tunnen enään syvää ahdistusta ja inhoa sinua kohtaan.Olet pitänyt minua kuin orjaa ja kontrolloinnut tekemisiäni liikaa ja yksi asia mitä itseltäni pyydän anteeksi on se että heitin useita vuosia elämästäni hukkaan enkä herännyt kuin vasta äskettäin kylmään totuuteen. Minä niin rakastin ja olisin rakastanut mutta jos viina menee perheesi edelle niin on turhaa enään taistella rakkautemme puolesta! Mene! Tuhoa elämäsi!...Olethan siihen lähes koko elämäsi pyrkinyt. Mene! Tee mitä lystäät mutta älä itke sitten kun tajuat että sinulla oli rakastava perhe!Mene!
Anteeksi sinulle...
-Nainen-
1
666
Vastaukset
- toinen nainen
kirjoittamani juttu. Ero on väistämätön.
Ymmärrän tuntemuksia hyvin. Ahdistus on
ollut suuri, on edelleen .. miten hän
pärjää eron jälkeen. Mutta itsestään on
pakko huolehtia, siitä suosta on lähdettävä.
Jaksamisia Sinulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä6610792Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on13410221- 237973
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776404Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.395267- 704934
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1354235Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas63799Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313514- 663227