Ari Koivunen ja Amoral Amerikan kiertueelle

on the road again

18

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adolf.Hipster

      Tietääkseni kyseessä on Euroopan kiertue Ensiferum ja Profane Omen -yhtyeiden kanssa, sisältää sellaset 30 keikkaa.. ja tieto on peräisin booking agencylta ja lastfm:ssä oli kanssa laitettu keikkoja tapahtumiin.. (kysyin parin tapahtuman merkitsijältä et mistä tieto on peräsin) voiko olla että sekoitat jenkki kiertueen euroopan kiertueeseen..? ja missä välissä ne jenkkeihin kerkeis kun kesä menee suomessa ja heti syksyllä alkaa euroopan kiertue?

      Tällänen kiertue näyttäs kuitenkin olevan jos oon oikeessa:

      14.09.2012 Germany Garage Saarbrücken
      15.09.2012 Belgium Hof Ter Lo Antwerpen
      16.09.2012 Netherlands Metropool Hengelo
      18.09.2012 UK O2 Academy Islington London
      19.09.2012 UK Moho Manchester
      20.09.2012 Ireland Button Factory Dublin
      21.09.2012 UK Rescue Rooms Nottingham
      23.09.2012 France La Machine Paris
      24.09.2012 France tbc
      25.09.2012 France Le Bikini Toulouse
      26.09.2012 Spain Razzmatazz2 Barcelona
      27.09.2012 Spain Caracoö / Arena Madrid
      28.09.2012 Spain Totem Pamplona
      30.09.2012 Switzerland Z7 Pratteln
      01.10.2012 Italy RocknRoll Club Romagnano (Novara)
      02.10.2012 Germany Basterd Club Osnabrück
      03.10.2012 Germany Lido Berlin
      04.10.2012 Austria Szene Wien
      05.10.2012 Croatia Boogalo Small Zagreb
      06.10.2012 Czech Republic MORC Zlin
      07.10.2012 Hungary 202 Budapest
      09.10.2012 Slovenia Gala Hall Ljubljana
      11.10.2012 Poland Mega Club Katowice
      12.10.2012 Germany Messehalle Straubing
      13.10.2012 Germany Alte Spinnerei Glauchau
      14.10.2012 Germany Zeche Bochum
      16.10.2012 Sweden Brewhouse Gothenburg
      17.10.2012 Norway John Dee Oslo
      18.10.2012 Sweden Göta Källere Stockholm

      • mitä meinaat?

        Jos toi toteutuis niin kyllähän sitä kerkeis senkin jälkeen minne vaan, ei aika tuohon lopu:)


      • Georgia on my mind

        Hienolta näyttäisi tuollainen Euroopan kiertue ja Euroopan fanit olis onnellisia. Oletin vaan, että USA:n kiertue, kun vihjeenä oli Willie Nelson......


      • !!..
        Georgia on my mind kirjoitti:

        Hienolta näyttäisi tuollainen Euroopan kiertue ja Euroopan fanit olis onnellisia. Oletin vaan, että USA:n kiertue, kun vihjeenä oli Willie Nelson......

        En usko että toi olis ainoa kiertue, veikkaan myös Usaa.


      • ads22222
        Georgia on my mind kirjoitti:

        Hienolta näyttäisi tuollainen Euroopan kiertue ja Euroopan fanit olis onnellisia. Oletin vaan, että USA:n kiertue, kun vihjeenä oli Willie Nelson......

        "on the road again" taisi kuitenkin olla tuo vihje..


    • ffh19

      itse luulen et toi vihje meinas euroopan kiertuetta, mutta saa nähdä.. aika paljon kiertueita läjässä jos ois vielä jenkkien kiertue marraskuussa tai joulukuussa..

    • 080

      Kuka on Ari Koivunen???

      • uururujd

        Ari Koivunen on Ben Varonin moka.


      • yhmätoopr
        uururujd kirjoitti:

        Ari Koivunen on Ben Varonin moka.

        Ei se Koivunen siinä bändissä olisi, jos sitä ei ois siihen otettu. Ja kukahan se on mallinakin työskennellyt...Ei pelkästään Koivusta voi syyttää. Huvittaa kyllä, että kun mies syö sanansa, se selitetään aikuistumisena. Huh huh. Taitaa isommat koneistot hyökätä ja olosuhteiden pakosta mielipiteetkin muuttuu..Mä myös kritisoin sellaista fanittanista, että se, jota fanittaa on täysi Jumala ja että siitä ei saa poikkipuolusta sanaa sanoa. Ihmisellä ei ole kapasiteettia Jumalaksi eikä sitä voi vaatia musikkislan ihmisiltä sen enempää kuin muiltkan. Niilä on musikaalisuuden lahja. Toisilla on toisia lahjoja.


      • uunoieetu
        yhmätoopr kirjoitti:

        Ei se Koivunen siinä bändissä olisi, jos sitä ei ois siihen otettu. Ja kukahan se on mallinakin työskennellyt...Ei pelkästään Koivusta voi syyttää. Huvittaa kyllä, että kun mies syö sanansa, se selitetään aikuistumisena. Huh huh. Taitaa isommat koneistot hyökätä ja olosuhteiden pakosta mielipiteetkin muuttuu..Mä myös kritisoin sellaista fanittanista, että se, jota fanittaa on täysi Jumala ja että siitä ei saa poikkipuolusta sanaa sanoa. Ihmisellä ei ole kapasiteettia Jumalaksi eikä sitä voi vaatia musikkislan ihmisiltä sen enempää kuin muiltkan. Niilä on musikaalisuuden lahja. Toisilla on toisia lahjoja.

        Olen edellisen viestin kirjoittaja. Olenkännissä. Siitä kirjoitusvirheet. En tarkoita pahaa. Kaikissa meissä on,jotain hyvää ja kaikilla on okeus elää.


      • uunoieetu
        yhmätoopr kirjoitti:

        Ei se Koivunen siinä bändissä olisi, jos sitä ei ois siihen otettu. Ja kukahan se on mallinakin työskennellyt...Ei pelkästään Koivusta voi syyttää. Huvittaa kyllä, että kun mies syö sanansa, se selitetään aikuistumisena. Huh huh. Taitaa isommat koneistot hyökätä ja olosuhteiden pakosta mielipiteetkin muuttuu..Mä myös kritisoin sellaista fanittanista, että se, jota fanittaa on täysi Jumala ja että siitä ei saa poikkipuolusta sanaa sanoa. Ihmisellä ei ole kapasiteettia Jumalaksi eikä sitä voi vaatia musikkislan ihmisiltä sen enempää kuin muiltkan. Niilä on musikaalisuuden lahja. Toisilla on toisia lahjoja.

        Olen edellisen viestin kirjoittaja. Olenkännissä. Siitä kirjoitusvirheet. En tarkoita pahaa. Kaikissa meissä on,jotain hyvää ja kaikilla on okeus elää.


      • tyhmäjoose
        uunoieetu kirjoitti:

        Olen edellisen viestin kirjoittaja. Olenkännissä. Siitä kirjoitusvirheet. En tarkoita pahaa. Kaikissa meissä on,jotain hyvää ja kaikilla on okeus elää.

        Täällä, kun syytetään trollaukseta, niin samaa nimimerkkiä ei hyväksytä. Sanotaan sen olevanvarattu. Huh huh eli pakko trollata, jos haluaa useamman viestin lähettää. Se on suhteellinen käsite ja makuasia, onko Koivunen oikea valinta amoraliin. Niin se vaan on. Itse henkilökohtaisesti pidän joistain Koivusen tulkinnoista. Joistain en. Pari kertaa olen ollut keikoilla. Siloin kun pidän, suljen silmäni, koska sen katsominen voi pilata nsutintoni.Jos se ääni iskeytyy, en halua edes muistaa sitä epeliä, josta se lähtee, koska se on ristiriidassa kokemani kanssa. Tämä on henkilökohtainen ajatukseni. Älkää fanit loukkaantuko, mutta en mä vaan ymmärrä solistin Jumaloimista. Sillä on vaan se lahja. Mun mielestä on lahjakkuutta työskennellä menestyksellisesti joissain hoitoalan tehtävissä
        se on kovaa työtä esim kehitysvammaisten hoitaminen. Ei kaikista siihen ole.Eikä siitä työstä paljon makseta, vaikka työtä saa tehdä runsaasti
        . On sekin lahja että sitä jaksaa tehdä,vaikka sitä ei yleisesti arvostetaankasn


      • samaa mieltä
        yhmätoopr kirjoitti:

        Ei se Koivunen siinä bändissä olisi, jos sitä ei ois siihen otettu. Ja kukahan se on mallinakin työskennellyt...Ei pelkästään Koivusta voi syyttää. Huvittaa kyllä, että kun mies syö sanansa, se selitetään aikuistumisena. Huh huh. Taitaa isommat koneistot hyökätä ja olosuhteiden pakosta mielipiteetkin muuttuu..Mä myös kritisoin sellaista fanittanista, että se, jota fanittaa on täysi Jumala ja että siitä ei saa poikkipuolusta sanaa sanoa. Ihmisellä ei ole kapasiteettia Jumalaksi eikä sitä voi vaatia musikkislan ihmisiltä sen enempää kuin muiltkan. Niilä on musikaalisuuden lahja. Toisilla on toisia lahjoja.

        Mustakin on vaikuttanut että kaveri olis alkanut ottaa takaisinpäin mutta ihan turhaan, oikessahan se ollut niissä jutuissaan, tyhmää vetää suoraa luonnetta mutkalle.


      • hyvä hölmö

        mitäpä idiootti kyselet, kun varsin hyvin näyt tietävän,kuka on Ari Koivunen.et sinä tänne ole noin vain eksynyt!


      • eläköön
        uunoieetu kirjoitti:

        Olen edellisen viestin kirjoittaja. Olenkännissä. Siitä kirjoitusvirheet. En tarkoita pahaa. Kaikissa meissä on,jotain hyvää ja kaikilla on okeus elää.

        voi reppana!


      • terve sano rikkaat t
        tyhmäjoose kirjoitti:

        Täällä, kun syytetään trollaukseta, niin samaa nimimerkkiä ei hyväksytä. Sanotaan sen olevanvarattu. Huh huh eli pakko trollata, jos haluaa useamman viestin lähettää. Se on suhteellinen käsite ja makuasia, onko Koivunen oikea valinta amoraliin. Niin se vaan on. Itse henkilökohtaisesti pidän joistain Koivusen tulkinnoista. Joistain en. Pari kertaa olen ollut keikoilla. Siloin kun pidän, suljen silmäni, koska sen katsominen voi pilata nsutintoni.Jos se ääni iskeytyy, en halua edes muistaa sitä epeliä, josta se lähtee, koska se on ristiriidassa kokemani kanssa. Tämä on henkilökohtainen ajatukseni. Älkää fanit loukkaantuko, mutta en mä vaan ymmärrä solistin Jumaloimista. Sillä on vaan se lahja. Mun mielestä on lahjakkuutta työskennellä menestyksellisesti joissain hoitoalan tehtävissä
        se on kovaa työtä esim kehitysvammaisten hoitaminen. Ei kaikista siihen ole.Eikä siitä työstä paljon makseta, vaikka työtä saa tehdä runsaasti
        . On sekin lahja että sitä jaksaa tehdä,vaikka sitä ei yleisesti arvostetaankasn

        kyllähän se näin on ,että teitä luusereita ja työttömiä kaljareppanoita on ja tulee aina olemaan, mutta pliis älkää ruvetko itseänne lahjakkaimpia arvostelemaan!


      • varonin pelastaja
        uururujd kirjoitti:

        Ari Koivunen on Ben Varonin moka.

        Ari Koivunen on Amoralin pelastaja ja on tehnyt bändin tunnetuksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe