Miten ilmoitetaan ebayhin rekisteröityessä osoite oikein?
First name
-tämä on selvä
Last name
-samoin selvä
Address
-kaksi riviä, eka riville katuosoite ja numero, vai?
-toiselle riville ei mitään?
Town / City
-"kaupunki" eli paikkakunta?
State / Province / Region
-eihän näitä Suomessa osoitteissa edes käytetä ???
Postcode
-postinumero, tietty
Country
-Finland, joo...
Primary Telephone
-tarviiko ilmoittaa ???
Secondary/Mobile Telephone (Optional)
-tarviiko ilmoittaa ???
No, näin olen ilmoittanut osoitteeni tuonne.
Mutta se näkyy jotenkin hassusti ebayn yhteydenotoissa yms. :
Etunimi Sukunimi
"Maakunta", Kaupunki
postinumero
kadunnimi talonnumero
Tuleeko tuollaisella osoitteella perille?
ebay osoite oikein?
2
920
Vastaukset
- 1+9
Itse olen saanut veivattua osoitteen niin, että ainostaan kaupunki ja postinumero ovat keskenään eri järjestyksessä kuin olla pitäisi. Hyvin on kaikki tullut perille. Tärkeintä on, että Finland on alimmaisena ja kaikki muukin löytyy yläpuolelta.
Puhelinnumerolla on lähinnä siinä mielessä merktystä, että jos tilaa joskus kuriirifirman (Fedex, DHL, UPS jne.) vältyksellä, niin silloin pakettiin on syytä saada osoitteen lisäksi puhelinnumero. Tällöin Suomessa voi asiakaspalvelu tai kuski olla yhteydessä. Useimmiten myyjät kyllä pyytävät tällöin vielä erikseen ilmoittamaan puhelinnumeron.- 1+9
Vielä vähän. Minulla on se käsitys, että ostos toimitetaan Paypal-osoitteeseen, jos Paypalilla on maksanut. Näinhän yleensä maksetaan. On yleensä syytä katsoa, että Ebayn ja Paypalin osoite ovat yhdenmukaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770