Miten ilmoitetaan ebayhin rekisteröityessä osoite oikein?
First name
-tämä on selvä
Last name
-samoin selvä
Address
-kaksi riviä, eka riville katuosoite ja numero, vai?
-toiselle riville ei mitään?
Town / City
-"kaupunki" eli paikkakunta?
State / Province / Region
-eihän näitä Suomessa osoitteissa edes käytetä ???
Postcode
-postinumero, tietty
Country
-Finland, joo...
Primary Telephone
-tarviiko ilmoittaa ???
Secondary/Mobile Telephone (Optional)
-tarviiko ilmoittaa ???
No, näin olen ilmoittanut osoitteeni tuonne.
Mutta se näkyy jotenkin hassusti ebayn yhteydenotoissa yms. :
Etunimi Sukunimi
"Maakunta", Kaupunki
postinumero
kadunnimi talonnumero
Tuleeko tuollaisella osoitteella perille?
ebay osoite oikein?
2
749
Vastaukset
- 1+9
Itse olen saanut veivattua osoitteen niin, että ainostaan kaupunki ja postinumero ovat keskenään eri järjestyksessä kuin olla pitäisi. Hyvin on kaikki tullut perille. Tärkeintä on, että Finland on alimmaisena ja kaikki muukin löytyy yläpuolelta.
Puhelinnumerolla on lähinnä siinä mielessä merktystä, että jos tilaa joskus kuriirifirman (Fedex, DHL, UPS jne.) vältyksellä, niin silloin pakettiin on syytä saada osoitteen lisäksi puhelinnumero. Tällöin Suomessa voi asiakaspalvelu tai kuski olla yhteydessä. Useimmiten myyjät kyllä pyytävät tällöin vielä erikseen ilmoittamaan puhelinnumeron.- 1+9
Vielä vähän. Minulla on se käsitys, että ostos toimitetaan Paypal-osoitteeseen, jos Paypalilla on maksanut. Näinhän yleensä maksetaan. On yleensä syytä katsoa, että Ebayn ja Paypalin osoite ovat yhdenmukaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161