Vähän yli tunnissa 30 viestiä

hoitoonohjaus

Laskin että palstan häirikkö oli taas spämmännyt palstalle vähän yli 30 viestiä vähän yli tunnissa. Tämä on sitä nykypäivän mielisairaanhoitoa :)

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän mies

Kyse ei voi olla Kanervasta sillä hän olisi lähettänyt pelkästään toista sataa tekstiviestiä reilun tunnin aikana!

• österpotsi

Kyseessä täytyy olla se pakkoruotsin kannattaja, joka toimii hurriklaanin palkkalistoilla folktingetin toimistossa.

Siellä kuulema on käytössä vuorotyöjärjestelmä, eihän yksi tai kaksi rantahurria ehtisi tuollaisia määriä spämmäillä!

POIS PAKKORUOTSI!

• Heee, upposi nauruhermoon kuin akupunktioneula...

...!!!

• laskenta-automaatti

tässä yksi lisää, pysytkö mukana laskuissasi?

• Minä olen kirjoittanut suomi24:ssä 300 viestiä vuorokaudessa. Pyrkikää maallikot samaan.

• järkeä peliin

Joo mutta mitä järkeä siinä hommassa on. Ei se viestien määrä, vaan viestien sisältö. Kai sitä pystyy hakkaamaan melkein 60 viestiä tunnissa ja yhdessä vuorokaudessa sitten tuollaiset 1400 viestiä. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta onhan meitä ihmisiä niin moneen junaan. Valitettavan moni jää sinne asemalle seisomaan ja odottamaan kun junia ei enää tule.

• järkeä peliin kirjoitti:

Joo mutta mitä järkeä siinä hommassa on. Ei se viestien määrä, vaan viestien sisältö. Kai sitä pystyy hakkaamaan melkein 60 viestiä tunnissa ja yhdessä vuorokaudessa sitten tuollaiset 1400 viestiä. Ei siinä mitään järkeä ole, mutta onhan meitä ihmisiä niin moneen junaan. Valitettavan moni jää sinne asemalle seisomaan ja odottamaan kun junia ei enää tule.

Niin, elleivät sitten tilaa taksia...

• aiemmin jutuissa

Heippa hoitoonohjaus

Haukuit minua aiemmin kaksinaamaiseksi ja sanoit että minulla on oma blogi.
      Kertoisitko mikä sen mainitsemasi blogin nimi on ?

Tiedustelin jo sinulta asiaa aiemmin, mutta et suvainnut vastata.
      Luulin että jo että nomen est omen ja valkotakkiset ovat sinut noutaneet.

Mutta jos nyt kertoisit blogini nimen, kiinnostaa vieläkin. Tai voihan olla että skitsofrenia on saavuttanut uuden huipun taudinkuvassasi.

• ei voimassa enää

tää on jo vanhentunut viesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe