Rukoilaa Suomelle armoa!

ole siunattu

Rukoilaa kaikki uskossa olevat ja uskomattomatkin suomen kansalle armoa, rukoilaa johtohenkilöiden puolesta, rukoilkaa suomen kansan puolesta, julistakaa Jumalan sanaa uskomattomille, paljastakaa väärä oppi, rukoilaa että suomen kansan silmät avautuisivat näkemään nämä kaikki jumalattomat ja kauheat lait, joita suomessa on.

Rukoilaa että suomi saisi armon tehdä parannuksen, ja että suomen silmät avautuisivat näkemään mihin tätä maata viedään koko ajan. Rukoilaa että suomen kansa kääntyisi Jumalan puoleen ja tulisi tietämään, että vain Hän antaa suojan ja siunauksen, ei kukaan ihminen, Hänen kädestään lähtee hyvä ja paha, on ainostaan Hänen ansiotaan ja siunaustaa että suomi on pärjännyt näin hyvin. Hän armahti sotien aikana suomea, mutta nyt taas suomen "johtajat" ovat viemässä suomen turmioon.

Jumala rankaisee aina synneistä, talouskriisi on Jumalan sallima ja päättämä keino rankaisuna ihmisten synneistä, kansojen synneistä, sodat ym. Tehkää parannus! Ja kääntykää Jumalan puoleen, Jeesuksen puoleen! Niin asiat korjaantuu.. Uskovaiset, rukoilkaa ja huomatkaa myös Saatanan opit kirkoissanne. Rukoilaa suomelle armoa

2

255

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C

Kaikki esivalta on Jumalan asettamaa, sanoo Raamattu, joten jokainen laki, vaikka kuinka kauhea ja jumalaton, on silti Herra lainsäätäjän asettanut.

Synnit, sodat, kriisit, murhat, raiskaukset jne. kauheudet ovat Jumalan sallimia, koska hän tietää näitä tapahtuvan, ja vaikka voisi, ei puutu niihin.

Ps. jännästi noissa rangaistuksissa tuppaa viattomat jäävän jalkoihin...

• s_salama

Pääsääntöisesti jumala on vihainen ja tahtoo kostaa kaikille vähän joka asiasta. Jumala on kaikenlisäksi tolkuttoman itsepäinen tässä perisyntiasiassa. Eikö hän nyt sitten voisi antaa anteeksi ja perua päätöksensä. Ei käy,vaan häntä pitää nöyristellä ja rukoilla ja lepyttää. No tällaisella pelottelulla saadaan herkkäuskoiset erilaisten seurakuntien maksaviksi jäseniksi. Seurakunnat lupaavat,että juuri heidän menetelmänsä lepyttää tuon vihaavan olion.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      154
      1412
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1140
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      849
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      772
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      642
    6. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      562
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      34
      554
    8. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      548
    9. 44
      534
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      532
    Aihe