Olen vaalea, kolmissakymmenissä oleva äiti. Ihmissuhteiden kanssa ollut erilaisia ongelmia, petosta jne. Nyt olen tällä hetkellä yksin lasten kanssa. Olen miettinyt, onko minulle tarkoitettukaan parisuhdetta, tasapainoista sellaista? Muutenkin ihmissuhteista jos näet jotakin voit kertoa.
Tuntijalle
2
<50
Vastaukset
Hei
sinun sydämesi on jotenkin raskas. kannat vastuuta ja olet kuihtunumassa oleva kukkanen. tarvitset vettä ja vitamiineja!
nyt olisi korkein aika laittaa se entinen viehättävä nainen esille, kuntoon ja näytille.
lapset (en näe numeroita) ovat sinulle kaikki kaikessa. ja se on hyvä se!
näen sinun entisen liittosi kariutuneen, kuin vanhan laivan hylyn. se ajoi karille, mutta ei se suinkaan ole maailman loppu. maailmassa on paljon hyviä laivoja.
olet ottanut riskejä elämässäsi ja olet voittanut, niinkuin hävinnytkin. mutta tulevassa sinulla on matka tuntemattomaan. se vie sinut uutta tietä pitkin uuteen paikkaan, missä on hyvä olla. etkä istu yksin siinä autossa.
sinä toivot kovasti, että sinusta pidettäisiin huolta. tarkoitan fyysistä läheisyyttä ja rakkautta, turvaa mitä jokainen ihminen tarvitsee. ja sellainen on myös tuleva sinun luoksesi. en tiedä miten kuvata tätä, mutta hän voisi olla töissä pankissa tai jossakin muussa virastossa. vakavamielinen ja totinen mies, jolla on järki päässä.
toivot toki pientä seikkailua ja romantiikkaa, koska arki on niin rankkaa. sinun päässäsi pyörii aina arjen pyöritys ja kaikki vastuu, mikä lepää vain sinun harteillasi.
ota sukat pois jalasta ja uskalla lähteä paljain jaloin kävelylle! hellitä hieman omassa tiukassa mielipiteessäsi, että kaikki kulkee seeman mukaan.
aika hassua, mutta en näe ympärilläsi yhtään naista. eikö sinulla ole äitiä tai tyttökaveria tukenasi?
pieniä vilustumisia tulee ja menee, mutta muuten te olette terveitä. saatkohan sinä tarpeeksi kalsiumia?
koitahan jaksaa!
t. Keskiyö- Simpukan helmi*
Kiitos. :) On minulla äiti ja monta ihanaa ystävää tässä. Tosin ystävät enemmän tukena kuin äiti.. Ehkä ajattelin niin kovasti tuota miehistä energiaa. :) Todellakin, menneet on mennyttä. Ex miehelle anteeksi annettu. Juon maitoa js syön jogurtteja todella paljon. Ei ainakaan kalsiumin puutetta. ;)Yritän kyllä nauttia naiseudestanikin, mutta omaa aikaa on todella niukasti. Lapset tärkeintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042